Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Äänestys

Oletko nähnyt unta rammsteinista?(jossain muodossa)

En ole
20 (25.3%)
Kyllä olen
59 (74.7%)

Äänestäjiä yhteensä: 66

Kirjoittaja Aihe: Rammstein unet  (Luettu 10412 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!
Rammstein unet
« : 26.07.07 - klo:19:40 »
Lainus itseltäni kauan sitten

minä olen nähnyt tillin ja flaken :) .ja tietenkin oli tulkki välissä kun en tuota saksaa osaa.
näin sitten kävi:oltiin ruotsissa niin oli joku ihmeen fani juttu meneilään rammsteinilla.no sitten pääsin juttelemaan tulkin välityksellä tillin kanssa niin sanoin että vetäisin paremmin buck dichin kun se, ja till vastasi minulle ei siinä niin kävisi vaan sinä olisit se ottava osapuoli.sitten minä aloin melkein itkemään tilantessa ja kaikki nauroivat minulle ::) .ja sitten minä sanoin kovasti takaisin että etkö uskaltanut tuoda omaa esille kun on niin pieni ;) .ja sitten kaikki nauroivat tillille :D
ja arvatkaa mitä sitten kävi?
minä heräsin omastani sänkystä ja olin surulinen etten pääsyt oikeasti sanomaan tillille :(
Että näin minulla.Onko kukaan muu nähnyt unta heistä tai sitten jotain rammsteiniin liittyvään?

P.S:Tytöt,sallin tämän kerran sen asian että kerrotte unianne richardista ja Tillistä ;)
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Eifersucht

• Vieras
Vs: Rammstein unet
« Vastaus #1 : 26.07.07 - klo:20:09 »
Kuka ei MUKA ole?

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!
« Vastaus #2 : 26.07.07 - klo:20:14 »
Kuka ei MUKA ole?
Voisit ehkä kertoa? :)
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Art Is Resistance
« Vastaus #3 : 26.07.07 - klo:20:16 »
En oo nähny valitettavasti Rammstein unia mutta Nine Inch Nailsista oon nähny yhden unen :)
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #4 : 26.07.07 - klo:20:36 »
Kuka ei MUKA ole?
Keikkoja tai musa "soi taustalla". :D Ja richard on jopa puhunut suomea. :o

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!
« Vastaus #5 : 26.07.07 - klo:20:40 »
Kuka ei MUKA ole?
Keikkoja tai musa "soi taustalla". :D Ja richard on jopa puhunut suomea. :o
Minulla piti olla tulkki mukana,muistan sen unen vieläkin.huvittaa joskus se :D)(ei minulla olis pokkaa siihen)

Muistatko mitä riku sanoi sinulle vai puhuiko jollekin toiselle?

marni

• Vieras
« Vastaus #6 : 26.07.07 - klo:20:42 »
olenha mieki jottain unia nähny. hömelöön oliaika varmasti se ku koko bändi löys tänne ja pitivät mulle sitte yksityyskeikan tuola jokirannas ja pyröjaki tietysti oli. lykkäsivät naapurin talon tulehen :-X mutta en mie kerinny nähä sitä keikkaa ku heräsin :( siin unes tapahtu kyl palijo muutaki mut tos o se mitä muistan.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!
« Vastaus #7 : 26.07.07 - klo:20:44 »
olenha mieki jottain unia nähny. hömelöön oliaika varmasti se ku koko bändi löys tänne ja pitivät mulle sitte yksityyskeikan tuola jokirannas ja pyröjaki tietysti oli. lykkäsivät naapurin talon tulehen :-X mutta en mie kerinny nähä sitä keikkaa ku heräsin :( siin unes tapahtu kyl palijo muutaki mut tos o se mitä muistan.
Ei kai richard pitänyt mitää yksityis esitystä? :o

marni

• Vieras
« Vastaus #8 : 26.07.07 - klo:20:47 »
Ei kai richard pitänyt mitää yksityis esitystä? :o
emmie ny satu muistamahan ::)

Poissa Micki Maus

• Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #9 : 26.07.07 - klo:21:37 »
Oon nähny unta et asuin jossai ihme talossa, sit Paul ryomi huoneeseen sisään ilmastointi kanavasta, putos maahan ja alko kikattaa ja hakkaamaan reisiään. (niiku se tekee nauraessaan) Sit se kikatellen meni meijän keittiöön (sillä oli hikka), ja otti Tequila pullon jääkaapista. Sit se veti sen yhellä huikalla loppuun, ja me vaan katottii mun veljen kanssa sen touhuja siintä ovensuulta. Se ei vissiin ees huomannu meitä, ja marssi kikatellen (ja hikaten) ulos, ja kusi meijän pihalle :o :-X Sitten se jatko taas kikatellen (ja hikaten) matkaa autiomaan halki. LOPPU (se kusi kaktuksen juurelle, en muista, et ampuko kaktus piikkinsä :D)
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

Poissa Memeko

• Veteraani
« Vastaus #10 : 26.07.07 - klo:21:44 »
Mie oon kans nähny kaks unta Rammsteinista. Toisen olen jo kirjoitellut ON-TOPICiin joskus kivi ja keppi. Toisen näin tässä vähän aikaa sitten.
Mie istuin jalkojeni päällä ja keskustelin kahden naisen kanssa jotka olivat pukeutuneet todella kauniisti. Ihan kuin geishat, mutta ilman valkoista naamaa. Keskusteltiin täpötäydessä Coffee Housen lattialle. Toinen nainen, joka istui miuta vastapäätä sanoi jotain, viittasi kädellä hahmoa ja se hahmo otti käden. Katoin siina kummissani ja huomasin, että Tillhän se siinä haistelee miun kättä. Suoraan Mein Teil videosta. Ja sitten heräsin. :<

Poissa Irodorareta

• Veteraani
« Vastaus #11 : 27.07.07 - klo:10:02 »
Mä näin viime yönä mielenkiintoista unta. Sanon vain, että siihen liittyi Till... Ja minä.

Poissa noora

• Konkari
« Vastaus #12 : 27.07.07 - klo:11:02 »
Juu, onhan sitä Rammstein-unia nähty. Höpöttelin jotain saksaksi Paulille ja Ollille... Sääli, etten yhtään muista mitä.

Poissa fellfrosch

• Konkari
« Vastaus #13 : 28.07.07 - klo:08:28 »
Oon tainnu nähä muutamiakin unia, mutta tässä on yksi jonka muistan vieläkin todella hyvin. Taitaa olla aikaa sellaset puoli vuotta.
Rammstein oli tulossa suomeen ja mun oli pakko päästä keikalle. Pakotin 5 muuta kaveriani mukaan, koska en halunnut mennä yksin. Kun H-hetki koitti olimme ensimmäisinä paikalla, mutta siellä ei ollut ketään muita. Hetken päästä rammstein tuli lavalle ja ne veti maseen keikan ja minä olin AINUT joka rokkasi mukana (minun kaverit istui maassa siinä aidalla) . Sitten yhtäkkiä kesken Ohne dichin Till tuli ottamaan minua kädestä (sen käsi oli ihan hikinen, muistan sen niiin selvästi) ja nosti meikän lavalle. Hengailin loppukeikan sielä lavalla jonka jälkeen mentiin takahuoneeseen ottamaan huikkaa. Keskusteltiin kaikista maailman asioista... kunnes heräsin :D Se oli jännä kun se uni tuntui niin aidolta.

Poissa Mary Jane

• Jäsen
  • *
« Vastaus #14 : 28.07.07 - klo:12:27 »
Tillistä olen nähnyt, muusta bändistä en kummemmin. En näe unia tai sitte en vaan muista niitä.
There’s a lot to be said and to be done today because one of us is gonna die young