Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Huonoin Rammsteinkappale?  (Luettu 8874 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Stern

• Vieras
Huonoin Rammsteinkappale?
« : 26.03.07 - klo:10:34 »
Tuo kysymys ei kuulosta kovin hyvältä.. Mutta siis ei sen kappaleen täysin surkea tarvii olla  :D, mutta sellainen kappale jota ette kuuntele niin usein. Ja mikä siinä ei ole niin hyvää.  Minulla on kaksi sellaista kappaletta, joita en kovin usein kuuntele, Der Meister ja Das alte Leid. Ne on vain niin sekalaisia.

betrunken

• Vieras
Vs: Huonoin Rammsteinkappale?
« Vastaus #1 : 26.03.07 - klo:10:46 »
Lainaus
sellainen kappale jota ette kuuntele niin usein.
rosenrotilta se espanjan kielinen biisi ???.se on hyvä esimerkki ettei rammsteinia pidä sekoittaa muuhun kieleen :P

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Art Is Resistance
« Vastaus #2 : 26.03.07 - klo:10:57 »
Huonoimmat biisit Rammsteinilta Der Meister ja Das alte Leid. Eifersucht ja Küss Mich (Fellfrosch) biiseistä en vielä vähän aikaa sitten tykkänyt mutta nyt ne on hel***in kovia biisejä. Ja Keskierto kappaleet ovat Stirb Nicht Vor Mir, Dalai Lama
 ja Morgenstern. Morgenstern on kyllä livenä todella kova.
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Stern

• Vieras
« Vastaus #3 : 26.03.07 - klo:11:00 »
Lainaus
rosenrotilta se espanjan kielinen biisi
Te quiero puta.. En minäkään kovin usein sitä kuuntelee. Ne trumpetit pelottaa minua!  ;) Ja se loppu on liian sekalainen.

Lainaus
Morgenstern on kyllä livenä todella kova.
Jep! Ja minä tykkään siitä kuoro-osuudesta siinä kappaleen keskellä.. ja alussakin! Siinä vallitsee mahtava tunnelma!  :D

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #4 : 26.03.07 - klo:13:02 »
Te Quiero Puta on muuten hyvä kappale, mutta sen naisen ääni kuulostaa jotenkin mielestäni hieman karmealta :). Mutta huonoimmat kappaleet ovat Küss Mich ja Eifersucht, ne minä skippaan heti kun alkaa soimaan koneella :D.

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #5 : 26.03.07 - klo:13:17 »
SNVM ja Ein Lied. Hiiteen tämmöset ja soittakaa Rammsteinia! Te Quiero Puta on kans huonoimmasta päästä, mut tykkään siitä hevipätkästä.  :)

Kaikki huonoimmat näyttävät löytyvän Rosenrotilta.
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

betrunken

• Vieras
« Vastaus #6 : 26.03.07 - klo:16:17 »
Lainaus
eikö se ollu niin että rosenrot on tavalaan reise reisen jatkoa?siis ne laitettiin rosenrotiin mitkä ei mahtununeet reise levyyn,muistakseni luin jostain(kritikot toisin kehuu rosenrottia ????

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #7 : 26.03.07 - klo:16:22 »
Lainaus
eikö se ollu niin että rosenrot on tavalaan reise reisen jatkoa?siis ne laitettiin rosenrotiin mitkä ei mahtununeet reise levyyn,muistakseni luin jostain(kritikot toisin kehuu rosenrottia ????

Näin on. Itse asiassa ainoat täysin uudet biisit, jotka tehtiin varta vasten Rosenrotille, ovat Benzin ja Hilf Mir.

-Deep Throat

betrunken

• Vieras
« Vastaus #8 : 26.03.07 - klo:16:34 »
Lainaus
Itse asiassa ainoat täysin uudet biisit, jotka tehtiin varta vasten Rosenrotille, ovat Benzin ja Hilf Mir.
itse asiassa nyt vasta muistin noi kipaleet.ovat parhaimmat kipaleet koko levyllä (kiitos kun muistutit :D)eihän tämä rosenrot sitten ollukaan niin huono mitä muistin ;D.(yskäys)ottaen huomioon rammsteinin mahtavan tason.rosenrot hakkaa silti muut bändit mennen tullen ;)

Stern

• Vieras
« Vastaus #9 : 27.03.07 - klo:09:50 »
Lainaus
Näin on. Itse asiassa ainoat täysin uudet biisit, jotka tehtiin varta vasten Rosenrotille, ovat Benzin ja Hilf Mir.
Mistä olet lukenut, että nuo kappaleet ovat varmasti ne ainoat uudet kappaleet? Minä en oikeasti ole näköjään yhtään perillä näistä uutisista. En sitten vanhoista enkä uusista  :D.

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #10 : 27.03.07 - klo:10:05 »
Lainaus
Mistä olet lukenut, että nuo kappaleet ovat varmasti ne ainoat uudet kappaleet? Minä en oikeasti ole näköjään yhtään perillä näistä uutisista. En sitten vanhoista enkä uusista  :D.

En muista mut jossain tuosta oli selväntekoa. Puolet biiseistä oli valmiita Reise, reisen ajalta, 2 uutta ja loput viimeisteltyjä. Ne vain kuljeksivat eri nimillä ennen kuin päätyivät valmiina Rosenrotille. Esim. Zerstören tais olla "Ankara".

-Deep Throat

Poissa larppa

• Tulokas
« Vastaus #11 : 28.03.07 - klo:23:17 »
..Itse asiassa Rosenrotille tehtiin neljä uutta kappaletta. Luki Soundissa jossa oli Landersin haastattelu. Ja Hilf mir ei ollut mikään uusi biisi. Landers sanoi niin, ja jos katsoo Völkerballiin bonuslevyltä Reise, Reise - Making of the albumin voi nähdä biisilistan, jossa on "Hilf" niminen työskentelynimi jollekin kappaleelle. Siitäkin voi päätellä jotain.

Huonoin Rammsteinin kappale on mun mielestä Küss mich. Vaikkei sekään sinänsä niin huono ole. Jos nyt kerta joku piti valita.

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #12 : 29.03.07 - klo:14:09 »
..Itse asiassa Rosenrotille tehtiin neljä uutta kappaletta. Luki Soundissa jossa oli Landersin haastattelu. Ja Hilf mir ei ollut mikään uusi biisi. Landers sanoi niin, ja jos katsoo Völkerballiin bonuslevyltä Reise, Reise - Making of the albumin voi nähdä biisilistan, jossa on "Hilf" niminen työskentelynimi jollekin kappaleelle. Siitäkin voi päätellä jotain.

Huonoin Rammsteinin kappale on mun mielestä Küss mich. Vaikkei sekään sinänsä niin huono ole. Jos nyt kerta joku piti valita.
Siitä menen takuuseen, että muille 9 biisille oli vähintäänkin se työskentelynimike. Nimeä ne neljä uutta biisiä niin hankin sulle faktaa.

-Deep Throat

Poissa Gasol

• Tulokas
« Vastaus #13 : 29.03.07 - klo:23:49 »
Dalai lama on huonoin...eikä los ole myöskään oikein kuunneltava kappale...
"Mit diesem Herz hab ich die Macht
die Augenlider zu erpressen
ich singe bis der Tag erwacht
ein heller Schein am Firmament
Mein Herz brennt"

Stern

• Vieras
« Vastaus #14 : 30.03.07 - klo:10:04 »
Lainaus
eikä los ole myöskään oikein kuunneltava kappale...
Niin no siinä ei ole raskaita kitaroita missään vaiheessa (kuin live versiossa  ;)) ja aika samanlaisena jatkuu alusta loppuun. Mutta kyllä minä sitä kuuntelen mieluumin kuin der Meisteria ja das alte Leidia, mutta sen jälkeen onkin pakko sitten kuunnella jokin Mein Teil tai vastaava..  :)