Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Huonoin Rammsteinkappale?  (Luettu 8877 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Huonoin Rammsteinkappale?
« Vastaus #15 : 31.03.07 - klo:13:04 »
Lainaus
ja aika samanlaisena jatkuu alusta loppuun.
En myöskään pidä paljon Losista, mutta tuo ei oo syy mikä tekee biisistä huonon. Taas ottasin Du Hastin puheeksi. Erittäin yksinkertainen rakenne, erittäin hienolla riffillä varustettuna. Vaikka koko biisi koostuu siita samaisesta riffistä, niin minä en edes huomaa toiston makua. Rehellisesti sanottuna voisin kuunnella sitä loputtomiin. Se on ja tulee aina olemaan yks Rammsteinin parhaimpia tuotoksia. Oon myös sitä mieltä, että Du Hast ei olisi noin hyvä jos siitä ois väkisin väännetty monimutkasempi. Onneksi niin ei kuitenkaan tehty, sillä Du Hast on semmoisenaan juuri niin paras kuin mahdollista. Class dismissed.

Ja Los on todellaki livenä hyvä.
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

betrunken

• Vieras
« Vastaus #16 : 31.03.07 - klo:14:08 »
Lainaus
Taas ottasin Du Hastin puheeksi. Erittäin yksinkertainen rakenne, erittäin hienolla riffillä varustettuna. Vaikka koko biisi koostuu siita samaisesta riffistä, niin minä en edes huomaa toiston makua. Rehellisesti sanottuna voisin kuunnella sitä loputtomiin. Se on ja tulee aina olemaan yks Rammsteinin parhaimpia tuotoksia
minä en osaa sanoa mikä biisi on monimutkainen ja mikä ei ole,pääasia että kuulostaa hyvältä :D.tuosta du hastista tuli mieleen niin ketkä ei kuuntele rammsteinia vakituisesti niin pitävät parhaana biisinä,minun piireissä siis ::).no samatien voin laittaa sekaan drsgin,mutterin,sonnen,mein teilin,amerikan,rosenrotin.ainakin näitä mun kaverit pystyy kuuntelemaan :D(niin sanottuja kuolemattomia biisejä).tämän
tasosia pitäs saada uudelle levylle myös ;)

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #17 : 31.03.07 - klo:16:20 »
minä en osaa sanoa mikä biisi on monimutkainen ja mikä ei ole,pääasia että kuulostaa hyvältä :D.tuosta du hastista tuli mieleen niin ketkä ei kuuntele rammsteinia vakituisesti niin pitävät parhaana biisinä

Asiapuhetta. Mun vihattujen listan kärkeä pitää ne idootit, joiden mielestä musiikki on sitä parempaa mitä monimutkaisempaa se on. Sillä ei oo väliä, kuulostaako musiikki hyvältä. Eli ne pitävät mistä tahansa muusta kuin Rammsteinista. Toisena taas ne wannabe-kriitikot, jotka haukkuvat Du hastit lyttyyn ja hehkuttavat vaikkapa Küss Michiä. Just sama ku elokuvissa; kaikki viiden tähden leffat ovat juuri sitä hirveintä romanttispoliittista shittiä (poikkeuksena Matrix ja Saw).

-Deep Throat

Poissa Alter Mann

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #18 : 31.03.07 - klo:18:44 »
Huonoin on Stripped. Suoraan sanottuna ihan P*SKA. Se biisi ei vaan iske muhun. Ja en tykkää Rammsteinin englanninkielisistä lauluista. :P

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #19 : 31.03.07 - klo:23:05 »
Mul vaihtuu biisit mitä "välttelen" samalla tavalla ku suosikit joten paha sanoa.

Sauer

• Vieras
« Vastaus #20 : 02.04.07 - klo:16:32 »
No ainakin stirb nicht vor mir (don't die before I do). Se on ihan hirvee! *oksennusreaktio* En vaan yksinkertasesti siedä sitä. En kyllä tiedä miksi se on niin oksettava, kunhan on.

Poissa Der Meister

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #21 : 02.04.07 - klo:17:27 »
Tämä on helppo. Küss Mich. Jostain syystä kyseinen biisi ei oikein ole mieleeni.
Everyone possesses many different faces.
For living....
For working....
And for falling in love....
I wonder how many faces I have?
And wich one is the real me?

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #22 : 02.04.07 - klo:21:43 »
No ainakin stirb nicht vor mir (don't die before I do). Se on ihan hirvee! *oksennusreaktio* En vaan yksinkertasesti siedä sitä. En kyllä tiedä miksi se on niin oksettava, kunhan on.
Se kappale on jotenkin erilainen,ei mun makuun, tai paha mennä sanomaan kun en kertaakaan ole kuunnellut loppuun ::).

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #23 : 03.04.07 - klo:11:54 »
Se kappale on jotenkin erilainen,ei mun makuun, tai paha mennä sanomaan kun en kertaakaan ole kuunnellut loppuun ::).
Onhan se erilainen mutta ei se mikään oksennus oo, iha ok mun mielest.

Stern

• Vieras
« Vastaus #24 : 03.04.07 - klo:13:41 »
Joo ihan ok.. riippuu mielialasta milloin sitä voi kuunnella useampaakin otteeseen.  :P

Poissa Alter Mann

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #25 : 03.04.07 - klo:20:06 »
Joo ihan ok.. riippuu mielialasta milloin sitä voi kuunnella useampaakin otteeseen.  :P
Ei se minusta mitenkään huono biisi oo. Vähän kevyempi mutta hyvä silti.

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #26 : 03.04.07 - klo:20:18 »
Varsinkin kitaran ääni on ihanan kuulloinen. Jos muistin oikein niin stirb nicht vor mir on seuraava musavideo??

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #27 : 03.04.07 - klo:20:26 »
Lainaus
Jos muistin oikein niin stirb nicht vor mir on seuraava musavideo??
Ainakin Richard on sanonut että siitä tehdään ehdottomasti musavideo vielä joskus.

Stern

• Vieras
« Vastaus #28 : 04.04.07 - klo:08:38 »
Lainaus
Jos muistin oikein niin stirb nicht vor mir on seuraava musavideo??
Ainakin Richard on sanonut että siitä tehdään ehdottomasti musavideo vielä joskus.
Niin, vielä joskus. Katsotaan sitten milloin ne saa aikases sen  ;).

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #29 : 04.04.07 - klo:10:53 »
Mun mielestä on vaan parempi jos keskittyvät muihin asioihin ku johonki snvm-videoon. En usko että se siitä biisistä sen parempaa tekis.

-Deep Throat