Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Huonoin Rammsteinkappale?  (Luettu 9467 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Eifersucht

• Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • 0_o
Vs: Huonoin Rammsteinkappale?
« Vastaus #90 : 08.12.07 - klo:17:17 »
mä en tykkää nimikko biisi rammsteinista, se ei vaan iske :D sit moskau on ihme poppi biisi, vaikkei ne saanukkaan tatua siihen ;) rosenrotilla ei oo mitään erityistä floppia mutta albumi oli aikamoinen pettymys ;)
Mä oon rakastunu rammsteinin rammsteinii, se kitara vaa iskee tajuntaa nii hyvin. :P
Ja rosenrot on PARAS. ;D
Mä oon aina kaikkien kaa erimieltä.
It's over 7

Poissa Spring

• Fossiili
  • bullet for my valentine. paras bändi.
« Vastaus #91 : 08.12.07 - klo:17:19 »
tarkotin just et rosenrot ei ollu nii hyvä ku ramsuilt vois oottaa, mut siel kaikki biisit on ainaki siedettävii, ei vaan nii paljoo tajubtaa iskevii ku vois toivoo ;) parhaat sieltä on: rosenrot(jos haluutte ampua nii olkaapa hyvä), benzin ja tietenki spring ;)
Fighters never quit, quitters never fight.

TL

• Vieras
« Vastaus #92 : 08.12.07 - klo:22:53 »
Ömmöm,tähän alkuun sanon että kuss mich (Fellfrosh) on hyvä biisi

Das alte leid:

Ei vai iske,sekavasti tehty biisi (Useimmat herzeleidin biisit on sekavia,poikkeuksena DRSG ja herzeleid)

Du hast:

Ihan hyvä kipale mutta jostain syystä skippaan kappaleen heti kun se alkaa,kuitenkin vähän yksinkertainen biisi

Klavier:

Rammsteinin pitää soittaa kunnon metallia! Hevillä ei hävitä!  Jostain syystä ei vaan iske.

O_O hassua kyllä,kipattavien joukko jäi lyhyeksi,syynä että en (valitettavasti) läheskään ole kuullut vielä rosenrottia :-[

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Art Is Resistance
« Vastaus #93 : 09.12.07 - klo:16:05 »
Mein Hertz Brennt alkaa kyllästyttää, kun aina kun pistän musiikit soimaan niin se on ekana soittolistalla :D

Pistä sekoitus päälle ei oo tätäkään ongelmaa :D
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

tudekki

• Vieras
« Vastaus #94 : 09.12.07 - klo:16:12 »
Mein Hertz Brennt alkaa kyllästyttää, kun aina kun pistän musiikit soimaan niin se on ekana soittolistalla :D

Pistä sekoitus päälle ei oo tätäkään ongelmaa :D
Ei jaksa nähdä vaivaa :D

Poissa HaGz

• Yleisvalvoja
  • Konkari
    • Youtube-profiili
« Vastaus #95 : 09.12.07 - klo:17:51 »
Jep: 1 klikkaus = vaiva
       2 klikkausta - 2 vaivaa jne.  :D

Poissa Xorq

• Tulokas
« Vastaus #96 : 11.12.07 - klo:17:52 »
Küss Mich (Fellfrosch): On yksi kappaleista joita en yleensä kuuntele tuntuu vähän sekavalta.
Amerika: On tullut kuunneltua liikaa aikoinaan vaikka se tutustutti minut bändiin.
Du Hast: Ei ole varsinaisesti huono ,mutta on tätäkin tullut kuunneltua liikaa, Völkerballin live versio on hyvä.
Alter Mann: Hyvin vähän olen tuota kuunnellut ja jotenkin sekava se tuntuu olevan , voisi varmaan kuunnella vielä vähän ja muodostaa sitten mielipiteen.
Moskau: Jotenkin ärsyttävä ja ei muutenkaan tule paljoa kuunneltu kun on levyllä Amerikan jälkeen.
Te Quiero Puta! : Ei vaan oikeen uppoo  ;D.
SNVM: Pidin tästä biisistä joskus aikas paljonkin ,mutta nyt on jäänyt sen kuuntelu vähiin, koska iPodini laittaa sen eri valikkoon kuin Rammsteinin muut biisit  :).
Zwitter: Jostain syystä ainoa kappale josta en pidä Mutter albumilla.

Poissa Cori

• Tulokas
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #97 : 13.12.07 - klo:10:30 »
Das Alte Leid. Se ei ole koskaan sytyttänyt ja sitten kun se on vielä niin pitkä ja laiskan tuntuinen, ettei jaksa kuunnella loppuun vaan hyppää seuraavaan kappaleeseen. Toimii kyllä hyvin taustamusana, johon ei kiinnitä paljoa huomiota.

Poissa Frostbitten

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #98 : 19.12.07 - klo:18:46 »
mun mielestä Te Quiero Puta on ehkä huonoin, kuuntelen sitä vähiten

Poissa Micki Maus

• Veteraani
« Vastaus #99 : 19.12.07 - klo:19:12 »
mun mielestä Te Quiero Puta on ehkä huonoin, kuuntelen sitä vähiten
Niin, se kuulostaa jotenkin sellaselta pelleilyltä. Ihan kun ne ei olis ees tosissaan sen kappaleen kanssa :)
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #100 : 19.12.07 - klo:19:17 »
Mä luin hauskan jutun jokunen aika sitten. Keikan jälkeen jossain bileissä Till oli sanonut jengille että heillä on espanjankielinen kappale. Porukka oli hekotellut että hah hah hyvä vitsi. Sitten Till oli sanonut että pistä Paul soimaan se (aikaisempi ilmeisesti demoversio Te Quiero Putasta). Porukka oli kuunnellut sitä suu auki ja menneet ihan hiljaiseksi. Till oli kysynyt että mitäs tykkäsitte mutta kukaan ei osannut sanoa mitään kun olivat olleet niin hämmentyneitä.  :D

Poissa Herz

• Veteraani
  • 3x^721
« Vastaus #101 : 28.12.07 - klo:18:38 »
Ein Lied on älyttömän huono mielestäni, sitä en voi kuunnella. Nebelikin on hyvin huono ja Spieluhr, Laichzeit ja Das Alte Leid siinä Nebelin rajoilla.

Poissa Liquiddi

• Konkari
  • 2+2=5
« Vastaus #102 : 01.01.08 - klo:16:28 »
Te Quiero Puta! on todella huono. Espanjaksi laulaminen ei vain sovi. Muutenkin kappale ei ole riemuvoitto ja varsinkin se 2:42 kohdalla alkava laulu on hermoja raastava. Huonoin kappale ehdottomasti.
Nyt kun aloitit lukemaan tätä, niin et voi lopettaa. Haluat lukea tämän loppuun vaikka sanoisin, ettei tässä tapahdu yhtään mitään. Ei tässä tapahdukkaan ja luet tätä silti; haluat nähdä miten tämä loppuu. Luet tätä vieläkin, ei tässä mitään tapahdu, kunhan jaarittelen samaa asiaa. Et pysty olla lukematta tätä, eiköhän nyt olisi jo aika lopettaa? Ei, luet tätä vieläkin. Nyt tämä loppuu, oliko tämä nyt lukemisen arvoinen?

vepa^

• Vieras
« Vastaus #103 : 04.01.08 - klo:15:57 »
olen tähän asti ollut sitä mieltä että Rammsteinilla ole huonoa kappaletta, mutta tänään iski ällötys Stirb Nicht Vor Mir/Dont Die Before I Do kappaletta kohtaan.
täysi turhuus koko levyllä

Poissa DBB

• Veteraani
« Vastaus #104 : 05.01.08 - klo:11:48 »
Stirb Nicht Vor Mir/ Dont Die Before I Do, se on kappaleeksi ihan kiitettävä, mutta rammstein-kappaleeksi..  :(
Ein Lied. Biisi ei lähde missään vaiheessa käyntiin, siinäkin hoetaan vaan samaa..

Siinä oli  surkeimmat. Ehkäpä kun näitäkin kuuntelee enemmän, ne saattavat muuttua paremmiksi...