Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Huonoin Rammsteinkappale?  (Luettu 9467 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Danatsu

• Veteraani
Vs: Huonoin Rammsteinkappale?
« Vastaus #30 : 05.04.07 - klo:15:48 »
No ainakin stirb nicht vor mir (don't die before I do). Se on ihan hirvee! *oksennusreaktio* En vaan yksinkertasesti siedä sitä. En kyllä tiedä miksi se on niin oksettava, kunhan on.
Se kappale on jotenkin erilainen,ei mun makuun, tai paha mennä sanomaan kun en kertaakaan ole kuunnellut loppuun ::).
Onhan se erilainen mutta ei se mikään oksennus oo, iha ok mun mielest.
Joo ihan ok.. riippuu mielialasta milloin sitä voi kuunnella useampaakin otteeseen.  :P
Ei se minusta mitenkään huono biisi oo. Vähän kevyempi mutta hyvä silti.
No otin itseäni niskasta kiinni ja kuuntelin kokonaan ;) ja saan syödä sanani ;D on se sittenkin hyvä biisi.

Stern

• Vieras
« Vastaus #31 : 05.04.07 - klo:16:35 »
Lainaus
No otin itseäni niskasta kiinni ja kuuntelin kokonaan Iskee silmää ja saan syödä sanani Virnistää on se sittenkin hyvä biisi.
No eikös olekin hyvä, että kuuntelit sen, vaikka se ei aluks hyvältä vaikuttanutkaan?!  ;)

Poissa RolZu69

• Jäsen
  • *
  • Sukupuoli: Mies
« Vastaus #32 : 06.04.07 - klo:08:26 »
Der meisteriä olen kuunnellut vain kerran eikä iskenyt millään. Se ei vaan ole Minun makuun, Das Alte leid on ihan kuunneltava biisi kans.

Kaikil on aika sama mielipide. ;D

Poissa noora

• Konkari
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #33 : 06.04.07 - klo:09:51 »
Lainaus
Mun vihattujen listan kärkeä pitää ne idootit, joiden mielestä musiikki on sitä parempaa mitä monimutkaisempaa se on. Sillä ei oo väliä, kuulostaako musiikki hyvältä.
Nimenomaan. Yksinkertainen biisi leimataan automaattisesti huonoksi. Grr.
Itse pidän vähiten Rosenrotin biiseistä. Mm. SNVM.
Mutta kyllä Rosenrotilta löytyy niitä todella hyviäkin:)

Poissa RolZu69

• Jäsen
  • *
« Vastaus #34 : 06.04.07 - klo:18:17 »
Lainaus
Mun vihattujen listan kärkeä pitää ne idootit, joiden mielestä musiikki on sitä parempaa mitä monimutkaisempaa se on. Sillä ei oo väliä, kuulostaako musiikki hyvältä.
Nimenomaan. Yksinkertainen biisi leimataan automaattisesti huonoksi. Grr.
Itse pidän vähiten Rosenrotin biiseistä. Mm. SNVM.
Mutta kyllä Rosenrotilta löytyy niitä todella hyviäkin:)
Ei yksinkertaisuudella ole väliä,se on vain maku asia tykkääkö vai ei.

Poissa liekki

• Seniori
« Vastaus #35 : 09.04.07 - klo:11:11 »
Dalai lama on huonoin...eikä los ole myöskään oikein kuunneltava kappale...

Dalai Lama on kyllä huono, mutta Los ei. Los on jotenkin ihanan rento, ja se on hyvää vaihtelua muihin Rammsteinin biiseihin.

Der Meister ei ole koskaan minuun iskenyt. se kuulostaa jotenkin epävireiseltä minun mielestä.

betrunken

• Vieras
« Vastaus #36 : 31.05.07 - klo:16:50 »
tähän sitten kanssa kommenttia uudet! :D

Poissa Sarumi

• Konkari
« Vastaus #37 : 31.05.07 - klo:18:21 »
Dalai lama on huonoin...eikä los ole myöskään oikein kuunneltava kappale...

Dalai Lama on kyllä huono, mutta Los ei. Los on jotenkin ihanan rento, ja se on hyvää vaihtelua muihin Rammsteinin biiseihin.
??? Mun mielestä Dalai Lama kuuluu Reise reisen parhaimpiin kappaleisiin. :o

Mutta juu, huonoimpia... Der Meister, Kuss mich ja hilf mir kuuluu ehkäpä huonoimpiin... ::)

Poissa Venaticorum

• Konkari
  • Liebe ist Krieg
« Vastaus #38 : 31.05.07 - klo:18:55 »
Ein Lied... En tiiä, että miks :-/
Nythän uusia jäseniä satelee oikein kunnolla :D Teretulemasti arno!

Poissa Karmacoma

• Täysjäsen
  • **
    • läst.äf ämmäke
« Vastaus #39 : 31.05.07 - klo:19:28 »
Los on jotenkin ihanan rento, ja se on hyvää vaihtelua muihin Rammsteinin biiseihin.

Itekin pidän tosta vaihtelusta, en nyt oikein osaa sanoiksi pukea miltä toi kuulostaa, mutta ensimmäisiä Reise, Reise'ltä itselle esiin nousseita biisejä.

Omana inhokkina Stirb Nicht Vor Mir. Ei tässä biisissä nyt vain ole oikein mitään mitä ei olisi jo monasti kuultu ja paljon paremmin tämän linjan hallitsevilta bändeiltä. Ja se Texas-muija nyt ei vaan kuulosta kivalta. Lauluääni on kyllä hyvä, mutta silti: gtfo my Rammstein.

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #40 : 31.05.07 - klo:19:44 »
Stirb Nicht Vor Mirissä on kyllä kauheeta se naisen joikaaminen ja loppusanojen venytys  :-X

Poissa Sarumi

• Konkari
« Vastaus #41 : 31.05.07 - klo:20:14 »
Stirb Nicht Vor Mirissä on kyllä kauheeta se naisen joikaaminen ja loppusanojen venytys  :-X
Mun mielestä Strib Nicht Vor Mir olisi parempi ilman sitä naista. Vaikka tykkäänkin tästä kappaleesta.

Stern

• Vieras
« Vastaus #42 : 01.06.07 - klo:08:38 »
Mun mielestä Strib Nicht Vor Mir olisi parempi ilman sitä naista. Vaikka tykkäänkin tästä kappaleesta.
No antaahan se vastakaikua kappaleelle.  :) Mutta se Te quiero puta kyllä no aika.. huh.. se naisen ääni.

Poissa Karmacoma

• Täysjäsen
  • **
    • läst.äf ämmäke
« Vastaus #43 : 01.06.07 - klo:11:11 »
Mutta se Te quiero puta kyllä no aika.. huh.. se naisen ääni.

Musta se on huh positiivisella tavalla. Siinä osassa, jossa se nainen laulaa yksinään laahustavan taustajunttauksen päälle, kuulostaa niin ilkeältä ja Rammsteinin sarkastisempaan tyyliin sopivalta. Biisinähän tuo ei ole sen ihmeellisempi, mutta pistää kyllä huvittamaan ihan hyvässä mielessä.

ForeverDew

• Vieras
« Vastaus #44 : 01.06.07 - klo:11:26 »
Itsekin olen juuri miettinyt, että biisi saattaisi olla parempi ilman naista. Itse kuitenkin tykkään biisistä aika paljon. Todella nätti.