Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: New York City- musiikkivideon ensiesitys!  (Luettu 2768 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

tudekki

• Vieras
Vs: New York City- musiikkivideon ensiesitys!
« Vastaus #15 : 22.09.07 - klo:20:55 »
Kappale on tosi hyvä, mutta tosta videosta en sen kummosemmin pitäny. Vähän tylsä :P

Poissa Memeko

• Veteraani
« Vastaus #16 : 23.09.07 - klo:12:03 »
Richardin hiukset ei iskeny. Siis.. ne oli sellaset kiltin pojan hiukset, Rikulta puuttu vaa silmälasit. Mie odotin musiikkivideolta vähän enemmän kuin tuolilla istumista. Mie odotin, et ne rakastelu kohtaukset olis ollu selviä ja värillisiä. Sellasii, et ensin menee nopeasti ja sitten se hidastuu johonkii kohtaan ja taas nopeaa. Katselunautintoa tappoi myös se, että kappale ja Rikun suu mene eri aikaa.

Ei parhaimpia musiikkivideoita, mutta on niitä huonompiakin nähty. Kyllä ne parempaankin pystyy.

Poissa daikei

• Seniori
  • Sukupuoli: Nainen
    • blog
« Vastaus #17 : 23.09.07 - klo:12:57 »
Mua kanssa ärsytti sen kun suu ja kappale eli kummatkin omaa elämäänsä eli suomeksi sanottuna meni ihan eri tahtiin. Muuten video onkin tosi makea ja pidin :]
Sinä näytit minulle, kuka olit.

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #18 : 24.09.07 - klo:15:42 »
Ehkä ootte kattonu kuule paskan videon, tai mulla on silmissä vikaa.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!
« Vastaus #19 : 24.09.07 - klo:15:44 »
Minä en ole jaksanut katsoa koko videota kun ei kiinnosta.No ei kiinnosta enää koko Rammsteinkaan enää... :P
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #20 : 24.09.07 - klo:15:48 »
No eihän tää liity rammsteiniin mitenkään. :P
Loistava video ja hieno matrix takki rikulla.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!
« Vastaus #21 : 24.09.07 - klo:15:49 »
No eihän tää liity rammsteiniin mitenkään. :P
Loistava video ja hieno matrix takki rikulla.
My World ei ollut kyllä hassumpi video,ehkä jaksan tuon katsoa jossain välissä :)
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #22 : 24.09.07 - klo:15:50 »
On se parempi ku my world, sitä pitää vaa kattoo pari kertaa tarkasti et tajuaa miten hyvä se on. ;D

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!
« Vastaus #23 : 24.09.07 - klo:16:04 »
Plussaa siitä että richardilla oli äijä elkeet 8)

Mutta iso miinus tulee hiustyylistä  :P

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #24 : 28.09.07 - klo:20:40 »
Onko kukaan nähnyt vielä suomen telkusta?
Mä en oo nähny muuta ku my worldin.

tudekki

• Vieras
« Vastaus #25 : 29.09.07 - klo:12:37 »
Minä en oo tv:ssä nähny vilahdustakaa Emigratesta :P MTV saattaaki näyttää, mutta se ei meillä näy. Voice taas näyttää vaan popiti hopiti-videoita, Vip Topien lisäks. Mutta jos Emigratee jotenki meidän ruutuun kulkeutuu nii mua ei saa telkusta irti kirveelläkää ;D