Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Äänestys

Mitä mieltä olet eläinten "pelastajista"

Kannatan
En kannata
EVVK(Ei vois vähempää kiinnostaa)

Kirjoittaja Aihe: Eläin aktivistit  (Luettu 4775 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
Eläin aktivistit
« : 01.08.07 - klo:17:47 »
Itsellä on tullut juteluta monesti tästä ryhmästä ja mitä ne tekee.En hyväksy sitä että pelottelevat ihmisiä ketkä myyvät eläinten turkiksia.Nehän elää sillä kun saavat myytyä ne.Kaiken maailman hipit vain hyppii silmille.Saisivat käyttää voimiaan muuhun "pahaan"mielestäni vaikka huumeiden vastustukseen,tämä on laitonta mutta eläimien tarhaus ei ole...
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa noora

• Konkari
  • Sukupuoli: Nainen
Vs: Eläin aktivistit
« Vastaus #1 : 01.08.07 - klo:18:08 »
Kannatan jossain määrin. En kuitenkaan tue esim. kettutyttöjen toimintaa millään tavalla. Häkkieläinten vapauttaminen luontoon tekee paljon enemmän vahinkoa, siitä kärsivät kaikki. Hyväksyn metsästyksen ja lihateollisuuden, mutta en turkistarhausta. Äh, tää on niin kaksipiippuinen juttu, tuntuu tekopyhältä sanoa kyllä lihaeläimille, mutta ei turkiseläimille.
Kuitenkin eläinten oloja pitäisi parantaa kaikilla osa-alueilla.

Sitten itse eläinaktivisteihin. Tosiaan ei kettutytöille. Muut "hipit" ovat ok, on hyvä, että he ajavat asiaansa. Kunhan ei aleta turhan aggressiivisiksi, eikä kunnioiteta muiden mielipiteitä. On ärsyttävää, kun joku yrittää väkisin todistaa, että minä olen paha ja huono ihminen, kun syön lihaa. Ja että en saa sanoa itseäni eläinrakkaaksi, kun julmasti syön eläimiä.
Kaikenlainen "terrorisointi" ei todellakaan anna hyvää kuvaa aktivisteista, eikä sillä oiekin mitään saavuteta. Päinvastoin, jos haluaa saada "sanomaansa julki" tulisi se tehdä järkevämmin.

*huokaus* johan tuli taas teksti.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #2 : 01.08.07 - klo:18:11 »
Lainaus
Kaikenlainen "terrorisointi" ei todellakaan anna hyvää kuvaa aktivisteista, eikä sillä oiekin mitään saavuteta. Päinvastoin, jos haluaa saada "sanomaansa julki" tulisi se tehdä järkevämmin.
Mutta miten?se onkin näyttävästi iso ongelma.Ja tuolla terrori teoilla ne saavat jotain tehtyä,,ikävä kyllä.Turkiksia ja muita ovat poistaneet jo pois myynnistä :-\
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa noora

• Konkari
« Vastaus #3 : 01.08.07 - klo:18:23 »
Niinpä, sehän tässä onkin vaikeaa. Mutta voisihan sitä järkevästikin hakea julkisuutta ja samalla vaikuttaa yleiseen mielipiteeseen. Kertoa asioista niinkuin ne ovat ja myöskin vaihtoehdoista. Ihmisille tulisi paljon positiivisempi kuva "hipeistä" ja samalla moni varmasti alkaisi ajatella, että hehän oikeastaan puhuvat asiaa (ei tietenkään aina).

:)

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #4 : 01.08.07 - klo:18:25 »
Jos joku tulee minun jänis passi paikalle ja alkaa selittämään jostain ettei elämiä saa tappaa paskaa,niin sen jälkeen jollain on lappu varpaassa :P

Poissa noora

• Konkari
« Vastaus #5 : 01.08.07 - klo:18:32 »
No minä en ainakaan ole tulossa, ei huolta : D
Metsästys on ok. Tarkoitin lähinnä näiden turkis- ja lihaeläinten oloista kertomista.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #6 : 01.08.07 - klo:18:35 »
No minä en ainakaan ole tulossa, ei huolta : D
Metsästys on ok. Tarkoitin lähinnä näiden turkis- ja lihaeläinten oloista kertomista.

Joo tajusin kyllä mutta ajattelin laittaa painavan sanani tuohon väliin :D

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Art Is Resistance
« Vastaus #7 : 01.08.07 - klo:18:37 »
Oon samoilla linjoilla kuin noora. Ettei noilla tarha iskuilla ja muilla niin sanotuilla terrori iskuilla saavutetta yhtään mitään. itse oon lihansyöjä. Sellaiset ihmiset on kuvottavii mitkä ei syö mitään elävää ja asuu hienoissa kämpissään saarnaa ihmisille ettei mitää elävää saa syödä ja toisella puolella maapalloo nähdää nälkää. Sekin on ärsyttävää että aktivistit haluu geenimanipoloidun ruuan pois se pelastaisi miljoonia nälähädältä ja kloonaus on toinen mitä aktivistit haluasi että lopetettaan se pelastaisi eläinlajeja sukupuutolta. Meni vähän sivuraiteille sori.
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Poissa noora

• Konkari
« Vastaus #8 : 01.08.07 - klo:18:51 »
Lainaus
aktivistit haluu geenimanipoloidun ruuan pois
Juurikin näin. Länsimaissa geenimanipulointi ei ole välttämätöntä, mutta kehitysmaissa se oikeasti pelastaisi tuhansia ihmisiä. Tokihan se on luonnotonta, mutta niin on moni muukin asia. Vaatteet ovat luonnottomia, autot ovat luonnottomia jne.

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #9 : 02.08.07 - klo:15:35 »
Ihan junttii porukkaa, maailmassa on niin paljon ihmisoikeusrikoksia ettei kannata mitään teuras sikaa ajatellakkaan, huolehtis tärkeimmistä asioista ensin. Uhanalaisten lajien suojelu tosin on viisasta.

Poissa kYnt!

• Seniori
« Vastaus #10 : 02.08.07 - klo:16:29 »
Nostetaan kissa pöydälle: Onko nämä eläinaktivistit yleensäkään ikinä saanu mitään hyvää aikaaan?

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #11 : 02.08.07 - klo:16:33 »
Nostetaan kissa pöydälle: Onko nämä eläinaktivistit yleensäkään ikinä saanu mitään hyvää aikaaan?

Pelastaneet eläimet häkeistä ja ovat kuolleet luontoon kun eivät osaa elää siellä?

Poissa noora

• Konkari
« Vastaus #12 : 02.08.07 - klo:17:33 »
Lainaus
Onko nämä eläinaktivistit yleensäkään ikinä saanu mitään hyvää aikaaan?
Riippuu nyt ihan siitä, puhutaanko luonnonsuojelijoista vai eläinaktivisteista. Tässä ketjussa puhutaan varmaan näistä jälkimmäisistä, heidän saavutuksistaan en tiedä. Mutta itse luonnonsuojelijat ovat saaneet paljonkin aikaan.
Varmasti eläinaktivistit saavuttavat omasta mielestään paljon, sillä "onhan minkin kivempi niinku kuolla vapaana mettään, kuin häkkiin".

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #13 : 02.08.07 - klo:18:16 »
Lainaus
Riippuu nyt ihan siitä, puhutaanko luonnonsuojelijoista vai eläinaktivisteista. Tässä ketjussa puhutaan varmaan näistä jälkimmäisistä, heidän saavutuksistaan en tiedä. Mutta itse luonnonsuojelijat ovat saaneet paljonkin aikaan.
^Näin.

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #14 : 03.08.07 - klo:13:36 »

En tiedä, mutta rage-viruksen ne ainakin vapauttivat!

Nimim. 28 Days Later nähnyt
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat