Rammstein-HQ Facebookissa
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Tänä aamuna oli harvinaisen ihana herääminen: Alkoi yhtäkkiä soida Mein Teil. Siinä sitten kuuntelin puolisen minuuttia autuaana ja sitten vasta aloin ihmetellä, että mistä se musiikki oikein tulee. Katon puhelinta yöpöydällä ja tajuan et kamu soittaa mulle. Ei kannata laittaa kappaletta soittoääneks
Lainaus käyttäjältä: tudekki - 13.08.07 - klo:12:22Tänä aamuna oli harvinaisen ihana herääminen: Alkoi yhtäkkiä soida Mein Teil. Siinä sitten kuuntelin puolisen minuuttia autuaana ja sitten vasta aloin ihmetellä, että mistä se musiikki oikein tulee. Katon puhelinta yöpöydällä ja tajuan et kamu soittaa mulle. Ei kannata laittaa kappaletta soittoääneks Mistä saa Rammsteinin soittoääniä? Minä olen etsinyt aitoja soittoääniä, mutta löydän vain polyfoonisia.
Lainaus käyttäjältä: Rosenrot - 13.08.07 - klo:13:17Lainaus käyttäjältä: tudekki - 13.08.07 - klo:12:22Tänä aamuna oli harvinaisen ihana herääminen: Alkoi yhtäkkiä soida Mein Teil. Siinä sitten kuuntelin puolisen minuuttia autuaana ja sitten vasta aloin ihmetellä, että mistä se musiikki oikein tulee. Katon puhelinta yöpöydällä ja tajuan et kamu soittaa mulle. Ei kannata laittaa kappaletta soittoääneks Mistä saa Rammsteinin soittoääniä? Minä olen etsinyt aitoja soittoääniä, mutta löydän vain polyfoonisia. musapuhelin eli lataan vaan kappaleen koneelta puhelimeen ja voin kuunnella ja laittaa sen vaikka soittoääneks