Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Äänestys

Monta tuntia kuuntelet rammsteinia päivässä?

1-2
3-5 tuntia
6-8 tuntia
9-11
12+

Kirjoittaja Aihe: Paljon kuuntelet rammsteinia?  (Luettu 5982 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
Paljon kuuntelet rammsteinia?
« : 07.08.07 - klo:13:51 »
Itsellä menee nyky päivänä noin neljä tuntia pelkästään.Paras taitaa olla melkein 12 tuntia päivässä.
« Viimeksi muokattu: 24.04.08 - klo:15:16 kirjoittanut Eifersucht »
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Eifersucht

• Vieras
Vs: paljon kuuntelet rammsteinia?
« Vastaus #1 : 07.08.07 - klo:13:59 »
Mä kuuntelen R+ lisäks niin paljon muuta että keskimäärin "vain" 3.

Poissa Memeko

• Veteraani
« Vastaus #2 : 07.08.07 - klo:14:04 »
Aika paljon. Koneella olessani (yleensä yli puolet päivästä) kuuntelen aika paljon R+. Ja sekin johtuu siitä, että on melkein kaikki kappaleet koneella. En äänestäny mitää, mut veikkaan, että reilusti kuuntelen yli 5 tuntii. Mutta en todellakaan yhtä putkeen.

marni

• Vieras
« Vastaus #3 : 07.08.07 - klo:14:46 »
Miulla on varmaan n. 8 tuntii ku koneella tuloo nii palijo oltua, ja sitte jos meen jonnekki nii mp3 on mukana

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #4 : 07.08.07 - klo:14:49 »
No jos tunnustetaan oon tänään(kin) kuunnellut oikeastaan vain emigratea. :o Illalla sit r+.

Poissa daikei

• Seniori
  • Sukupuoli: Nainen
    • blog
« Vastaus #5 : 07.08.07 - klo:14:50 »
En osaa äänestää tossa oikeen mitään kun se vaihtelee niin pirusti päivästä. Tänään en ole esim. kuunnellut ollenkaan. Joskus taas koko päivä menee Rammsteinin parissa : D
Sinä näytit minulle, kuka olit.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #6 : 07.08.07 - klo:14:51 »
No jos tunnustetaan oon tänään(kin) kuunnellut oikeastaan vain emigratea. :o Illalla sit r+.
Minä kuuntelen aina joka päivä:Du hast.DRSG.WIDBIFS,New world,New york cityn :D
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #7 : 07.08.07 - klo:14:55 »
"offia" Let me break ja emigratea oon kuunnellut nyt putkeen ja kauan mutta new york city on paras! Rammsteiniakin vois kohta kuunnella vaikka jonkun albumi. :P

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #8 : 07.08.07 - klo:14:57 »
"offia" Let me break ja emigratea oon kuunnellut nyt putkeen ja kauan mutta new york city on paras! Rammsteiniakin vois kohta kuunnella vaikka jonkun albumi. :P

Muistan kun joskus sanoit että emirate on jopa parempi kun rammstein? no makunsa kullakin.

Unhodin laittaa tähän aiheseen sen että voisi muutta mieltää jos tahtoo :-\

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #9 : 07.08.07 - klo:15:02 »
Muokkasin sen että voitte muuttaa. ;)

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #10 : 07.08.07 - klo:15:07 »
Muokkasin sen että voitte muuttaa. ;)
Onko sinulla isommat valtuudet kun feellä?kerran kysyin siltä että voiko tehdä että voisi muutta ääntää niin ei kuulemma voinut ???

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #11 : 07.08.07 - klo:15:08 »
Siinä pitäis lukee nyt poista oma ääni^
Ja sit voi äänestää uudelleen, ainakin testitunnuksella toimi.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #12 : 07.08.07 - klo:15:11 »
Siinä pitäis lukee nyt poista oma ääni^
Ja sit voi äänestää uudelleen, ainakin testitunnuksella toimi.
Joo lukee.Mutta kerran kysyin feeltä tuota samaa hommaa niin ei kuulemma voinut silloin tehdä sitä(Siis joku toinen aihe oli silloin)

Mielestäni jos voi niin laittaa melkeinpä kaikki äänestyksiin että voisi vaihtaa mieltään mutta ei sellaisiin mitkä sulkeutuvat jonkun ajan kuluttua.->offtopic

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Art Is Resistance
« Vastaus #13 : 07.08.07 - klo:15:26 »
mä kuuntelen yleensä tunnin tai alle tunnin mutta en joka päivä ku on niittä muitakin bändejä mitä pitää kuunnella siis fiiliksen mukaan :)
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #14 : 07.08.07 - klo:15:29 »
Tuollaiset 6-8 tuntia tulee kuunneltua melkein joka päivä. Tässä kun koneella istuu, niin Rammstein soi kokoajan ;D.