Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Yleinen kulttuuri keskustelu aihe  (Luettu 6354 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!
Vs: Yleinen kultturi keskustelu alue
« Vastaus #15 : 08.08.07 - klo:20:07 »
Lainaus
Ja sitten Diablolla on yks levy kokonaan huippuja kappaleita!
Dancing queen ja mikä oli sen kappaleen nimi missä se huutaa "per**le"?
Eka ei oo näköjään sillä cd:lää josta tykkään ja huutaa "voi per**le" kappaleessa The Preacher.. muistaakseni.. MIkä on muuten huippu kappale!  :o
Näin on,kun kerran kuulin dialdloa niin sanoin sitä USA bändiksi mutta oli järkytys kun kuulin että on suomalainen yhtye :o
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Stern

• Vieras
« Vastaus #16 : 08.08.07 - klo:20:11 »
Lainaus
Eka ei oo näköjään sillä cd:lää josta tykkään ja huutaa "voi per**le" kappaleessa The Preacher.. muistaakseni.. MIkä on muuten huippu kappale!  :o
Näin on,kun kerran kuulin dialdloa niin sanoin sitä USA bändiksi mutta oli järkytys kun kuulin että on suomalainen yhtye :o
MUlle selvis tuosta "voi perkeleestä"!  :D Diablo on kanssa ihanan raskasta! Ei tosin niin monipuolista ku Linkin Park.  :-\ Mutta mukavaa kuuntelemista. Ei mene ihan sille kauheelle örinä alueelle josta en tykkää..

Poissa kYnt!

• Seniori
  • Sukupuoli: Mies
« Vastaus #17 : 09.08.07 - klo:16:24 »
Lainaus
MUlle selvis tuosta "voi perkeleestä"!  :D Diablo on kanssa ihanan raskasta! Ei tosin niin monipuolista ku Linkin Park.  :-\ Mutta mukavaa kuuntelemista. Ei mene ihan sille kauheelle örinä alueelle josta en tykkää..
se on "voi per**le".

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!
Vs: Yleinen kulttuuri keskustelu aihe
« Vastaus #18 : 11.08.07 - klo:15:39 »
Mitäs mieltä olette Limb bitzkitistä?

tällä kävi samalla tavalla kun rammsteinilla,yksi levy toi ne kaikkien tietoisuuteen,oli hitti kamaa .my generation.My way. ja kuten tunnettua niin vanhimmat limbbari fanit pitää ekoja levyjä parempini kuun uusia.Itse olen kuullut vain tuota Chocolate Starfish and the Hot Dog Flavored Water levyä.

Mutta tämä uusin levy on hanurista :P
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #19 : 11.08.07 - klo:15:46 »
Lainaus
Itse olen kuullut vain tuota Chocolate Starfish and the Hot Dog Flavored Water levyä.
Sama ja just eilen ja äsken kuuntelin tota Chocolate Starfishiä. Oli joskus yksi suosikeistani.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!
« Vastaus #20 : 11.08.07 - klo:15:48 »
Lainaus
Itse olen kuullut vain tuota Chocolate Starfish and the Hot Dog Flavored Water levyä.
Sama ja just eilen ja äsken kuuntelin tota Chocolate Starfishiä. Oli joskus yksi suosikeistani.
Mitäs genreä tämä edestustaa sitten ???

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #21 : 11.08.07 - klo:15:51 »
Eiks se jotain räp/punk metallia en osaa sanoa. Pidän oikeestaan vain näistä rauhallisista kuten just my way ja parhaana I`ll be OK.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!
« Vastaus #22 : 11.08.07 - klo:15:54 »
Eiks se jotain räp/punk metallia en osaa sanoa. Pidän oikeestaan vain näistä rauhallisista kuten just my way ja parhaana I`ll be OK.
Minä taas ehkä pidän parhaimpana M:I 2 kappaletta ;D

Hittejä löytyy mutta onhan niistä jo kiinnostavuus kadonut seitsämään vuoteen ;)

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Art Is Resistance
« Vastaus #23 : 11.08.07 - klo:18:12 »
Limp bizkit kuuluu mun nuoruteen se oli eka niin sanottu metalli bändi mitä mä kuuntelin. Just toi M:I 2 Take A Look Around biisi on yks mun suosikeja siinä on yks maailman upeimista kitara riffeistä kun sen kuulee on pakko ruveta riehumaan, Hot Dog biisi on legendaarinen siinä taitaa olla 50 fuck sanaa, Muita hyviä limbbari biisejä on Nookei (Mikä on slangi sana suihin otolle), My Way, Rollin, Boiler, My Generator iha muita niittä on paljon :) Limp bizkit kuuluu Nu-metal genreeseen
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Poissa Der Meister

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #24 : 11.08.07 - klo:18:28 »
Limp bizkit kuuluu mun nuoruteen se oli eka niin sanottu metalli bändi mitä mä kuuntelin. Just toi M:I 2 Take A Look Around biisi on yks mun suosikeja siinä on yks maailman upeimista kitara riffeistä kun sen kuulee on pakko ruveta riehumaan, Hot Dog biisi on legendaarinen siinä taitaa olla 50 fuck sanaa, Muita hyviä limbbari biisejä on Nookei (Mikä on slangi sana suihin otolle), My Way, Rollin, Boiler, My Generator iha muita niittä on paljon :) Limp bizkit kuuluu Nu-metal genreeseen
Choclate St*rfish and The Hot Dog Flavored Water levyltä ei löydy yhtään huonoa biisiä. Paras levy mitä Limb Bizkit on tehnyt tähän mennessä.
Everyone possesses many different faces.
For living....
For working....
And for falling in love....
I wonder how many faces I have?
And wich one is the real me?

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #25 : 22.08.07 - klo:15:50 »
Koulussa oli kuviksen tunnilla skottilainen taiteilija vieraana, se näytti mm. jännän video pätkän (n. 20min mut oli leikattu n.5min)jossa se silppoi 20 sipulia, lopulta se oli ihan punainen ja itki ja meikit valu jne. :D Sit se selitti mikä sen idea oli jne.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!
« Vastaus #26 : 22.08.07 - klo:16:07 »
Ei sitten lordille USA tuonut muuta kun haukkuja:http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1425019

marni

• Vieras
« Vastaus #27 : 22.08.07 - klo:16:10 »
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1426175
löytypäs tommonenki tualta. mahtava otsikko :D

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #28 : 22.08.07 - klo:16:18 »
Emigrate aiheeseen kuuluva uutinen.
Mutta pakko poimia tämä. :D
Lainaus
täsmentää entisen DDR:n lahja rockille.

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #29 : 02.09.07 - klo:13:36 »
Mikä on mielestänne paras beats and styles biisi?