Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Yleinen kulttuuri keskustelu aihe  (Luettu 7138 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
Vs: Yleinen kulttuuri keskustelu aihe
« Vastaus #45 : 30.10.07 - klo:18:10 »
Lainaus
Omasta mielestäni Once ja Wishmaster ovat parhaita albumeita, tämä uusin on tasoissa Century Child albumin kanssa.
Itse en voi laittaa kommenttia tuohon mutta ihme kyllä ettei Nightwish voittanut suomen karsintaa euroviisuissa mutta eipä ollut vielä "suur" yhtye silloin. Ruotsissa uusin Nightwish albumi myi kultaa.
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa Der Meister

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
« Vastaus #46 : 30.10.07 - klo:18:15 »
Lainaus
Omasta mielestäni Once ja Wishmaster ovat parhaita albumeita, tämä uusin on tasoissa Century Child albumin kanssa.
Itse en voi laittaa kommenttia tuohon mutta ihme kyllä ettei Nightwish voittanut suomen karsintaa euroviisuissa mutta eipä ollut vielä "suur" yhtye silloin. Ruotsissa uusin Nightwish albumi myi kultaa.
Ja täällä tripla platinaa.

No, yleisöäänestyksenhän Nightwish voitti ylivoimaisesti, kappale oli Sleepwalker. Mutta arvoisa tuomaristo lähetti viisuihin Ninä Åströmin ja kuinkas kävikään... :P
Everyone possesses many different faces.
For living....
For working....
And for falling in love....
I wonder how many faces I have?
And wich one is the real me?

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #47 : 30.10.07 - klo:18:33 »
Lainaus
No, yleisöäänestyksenhän Nightwish voitti ylivoimaisesti, kappale oli Sleepwalker. Mutta arvoisa tuomaristo lähetti viisuihin Ninä Åströmin ja kuinkas kävikään...
Suomen tuomarit olevinaan tietää jotain musasta mutta tiedä paskan vertaa. Lordi mollattiin kaikissa "tietävissä" piireissä paskaksi miten kävikään?
Ja sitten kehuivat Hanna pakarista että menestyy niin miten kävikään?
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa Memeko

• Veteraani
« Vastaus #48 : 31.10.07 - klo:13:48 »
..Ja jos Nightwishin pojat ei olis erottanu Tarjaa, niin Tarja olis kuitenkii eronnu.

Uusi NW on kuraa.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #49 : 31.10.07 - klo:14:06 »
Lainaus
Ja jos Nightwishin pojat ei olis erottanu Tarjaa, niin Tarja olis kuitenkii eronnu
Mistäs tiedät? sanoiko Tarja itse noin?

Poissa Memeko

• Veteraani
« Vastaus #50 : 31.10.07 - klo:14:13 »
Mistäs tiedät? sanoiko Tarja itse noin?
Taisi itse sen sanoa. Taisi kans kirjassa mainita siitä, en enää muista.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #51 : 01.11.07 - klo:19:33 »
Tämä olisi pitänyt nähdä livenä:
http://youtube.com/watch?v=SYEa8P9RaAM

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #52 : 01.11.07 - klo:19:46 »
..Ja jos Nightwishin pojat ei olis erottanu Tarjaa, niin Tarja olis kuitenkii eronnu.

Uusi NW on kuraa.
haaa ~~
olo tuntuikin jo yksinäiseltä kun luulin että oon ainut tääl joka ei tykkää siit vinkumiinast

Poissa Spring

• Fossiili
  • bullet for my valentine. paras bändi.
« Vastaus #53 : 01.11.07 - klo:20:27 »
mä en pidä kummastakaa laulajasta, tarja on tyhmä ku saapas eikä tiedä mitään musiikista mitä lauloi, anette taas ei ole tarpeeksi hyvä korvatakseen tarjan ;) mutta tuomas holopainen on edelleenkin rautaa :D
Fighters never quit, quitters never fight.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #54 : 02.11.07 - klo:22:21 »
Onko kukaan ostanut SOAD laulajan soolo albumia jos on niin mitä pidätte? :)

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Art Is Resistance
« Vastaus #55 : 03.11.07 - klo:08:15 »

Mä tilasin Serj Tankianin soololevyn joku päivä että ensi viikolla pitäisi tulla. Pari biisin perusteella kuullostaisi todella hyvältä.

http://www.youtube.com/watch?v=fkCfy4HiG9Q Serj Tankian Empty walls musa video mikä on todella hyvä ja biisi kans

http://www.youtube.com/watch?v=SEV_1xD8msk Serj Tankian The Unthinking Majority musa video mikä on kans todella hyvä
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Poissa Spring

• Fossiili
  • bullet for my valentine. paras bändi.
« Vastaus #56 : 03.11.07 - klo:10:51 »
mä en oo hommannut lättyä mutta biisejä oon tubesta kuunnellut, ihan kohtalaista settiä ;)
Fighters never quit, quitters never fight.

Poissa Der Meister

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #57 : 03.11.07 - klo:12:51 »
Vaikka onkin periaatteessa SOAD:ia, niin erittäin hyvältähän nuo ratiossa soineet biisit ovat kuullostaneet. Lätty on tilattu ja tulossa.
Everyone possesses many different faces.
For living....
For working....
And for falling in love....
I wonder how many faces I have?
And wich one is the real me?

Poissa Eifersucht

• Veteraani
  • 0_o
« Vastaus #58 : 03.11.07 - klo:20:20 »
Oon kuunnellu youtubesta, vois hankkii jossain vaiheessa, serj näkyi myös Mtv:n EMA:ssa.

Katoin just yleExtralta kokonaisuudessaan(on tullu ainaki muutaman kerran aikasemminki mut en oo nähny ku lopusta) PMMPn konsertin josta tuli mieleen että jos lainaan mp3 kaverille nii aina o kysyny mitä helvettiä mä sellasta kuuntelen. :D
It's over 7

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #59 : 09.11.07 - klo:15:33 »
Lainaus
mut ihmetyttää miten sä tollasia kuuntelet.
Kaverit näyttivät sen youtubesta ;D
Nauroin sille vedet silmissä ja tuo video on valittu joskus paskempien musa videoiden joukkoon :D