Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Äänestys

Mitä soittimia osaatte soittaa?

Kitara
18 (22.8%)
Basso
8 (10.1%)
Rummut
13 (16.5%)
Pieno/kosketin
17 (21.5%)
En mitään
6 (7.6%)
joku muu
1 (1.3%)
Jotain vähän
16 (20.3%)

Äänestäjiä yhteensä: 40

Kirjoittaja Aihe: Mitä soittimia osaatte soittaa?  (Luettu 5426 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Eifersucht

• Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • 0_o
Vs: Mitä soittimia osaatte soittaa?
« Vastaus #60 : 10.11.08 - klo:17:56 »
juu nyt osaan kitaral nothing else matterssin alun.
No se onki iha hlvtn vaikee. ::)
It's over 7

Poissa Spring

• Fossiili
  • bullet for my valentine. paras bändi.
« Vastaus #61 : 22.11.08 - klo:22:26 »
juu nyt osaan kitaral nothing else matterssin alun.
No se onki iha hlvtn vaikee. ::)
jep. käytetää jopa neljää kieltä alku riffiin ja sit seuraavaan kohtaan kahta kieltä ja parilt nauhalt lukkoja. paljo se vaatii :D
Fighters never quit, quitters never fight.

SR

• Vieras
« Vastaus #62 : 02.01.09 - klo:15:31 »
Pianoa, skittaa. Kyllä rummuillakin jotai lähtis, jos sellaset olis.  ;D

Poissa Come As You Are

• Konkari
« Vastaus #63 : 04.01.09 - klo:21:16 »
En oikeastaan mitään. Tarkoitus olisi kyllä aloitella tässä kitaran soittoa...
Jos sinulla on vasara, kaikki näyttää nauloilta.

Poissa sanders_

• Tulokas
  • cannibal corpse
« Vastaus #64 : 05.01.09 - klo:11:26 »

Rumpuja osaan soittaa. kohta 2vuotta oon soitellu

Poissa _völker_ball_

• Tulokas
  • du hast
« Vastaus #65 : 07.01.09 - klo:20:20 »
On tullu rumpuja soitettua noin 6 vuotta ja kitaraa 10 vuotta rummuissa olen parempi kuin kitarassa. Tässä vähän esi makua: http://irc-galleria.net/view.php?nick=_drummer&image_id=95189842
hyppäsin katolta ja sen piti sattua

Poissa Nebeli

• Konkari
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #66 : 12.01.09 - klo:16:34 »
Rumpuja, bassoa ja kitaraa sen verran kun koulussa on opetettu. Pianoa osasin joskus soittaa ja osaan soittaa myös nokkahuilua. ;D

Poissa Herz

• Veteraani
  • 3x^721
« Vastaus #67 : 23.09.09 - klo:20:54 »
Pianoa, rumpuja ja kitaraa. Rumpuja on tullut vasta sellaiset 6kk soitettua, kitaraa n. 2 vuotta. Ihana soitin. <3
Basso ois tarkotus hommata jouluna.

Poissa Spring

• Fossiili
  • bullet for my valentine. paras bändi.
« Vastaus #68 : 24.09.09 - klo:13:18 »
Kitaraa tullu soiteltua :) vois oppia kohta säestää moitteettomasti ja sillee :D
Fighters never quit, quitters never fight.

Poissa Jaska

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #69 : 27.09.09 - klo:21:49 »
Kitaraa jonnin verran, rumpuja enemmän! Joskus oon jopa bändissä soitellu kumpaakin instrumenttia. Aika ei tunnu enää riittävän kummallekaan soittimelle. Ehkä taas joskus.
aye aye, captain!

Poissa Xorq

• Tulokas
« Vastaus #70 : 09.10.09 - klo:16:17 »
Rumpuja on tullut soitettua semi-aktiivisesti viimeiset noin 3-4 kuukautta.

Poissa DBB

• Veteraani
« Vastaus #71 : 18.12.10 - klo:17:25 »
Tällä hetkellä rumpuja kohtalaisesti sekä jonkin verran koskettimia. Jouluna olisi tarkoitus aloittaa kitaransoiton harjoittelu.  :) Lahjaksi toivoin Ibanezin teräskielihalpista jolla luulisi han hyvin pääsevän alkuun. Rammsteinin Los vaikuttaa helpolta kappaleelta, sen voisi opetella kunhan kitara ensin pysyy käsissä ja soinnut jotenkin luonnistuu.  :D

Poissa Herz

• Veteraani
  • 3x^721
« Vastaus #72 : 18.12.10 - klo:22:47 »
Soitan pääasiassa kitaraa, kun se nyt sattuu olemaan tuossa vieressä ja sillä on kiva rämpytellä samalla kun istuu koneella. Vielä ei ihan mitkään tilutussoolot ota sujuakseen, mutta kyllä kitaraa osaan jo suhteellisen hyvin soittaa. Rumpujakin osaan soittaa, tosin ei tuplapedaalimeininki oikein vielä suju, toisaalta ei sen tarviakkaan, sillä en todennäköisesti soita mitään sellaista kamaa rummuilla, yleensä soittelen jotain svengaavaa, kuten funkkia, jazzia yms. Koskettimia olen soittanut kaikista pisimpään, mutta viime aikoina niiden soitto on jäänyt aika vähälle ja on taidot hieman ruosteessa. Soinnut kyllä menee ja säestykset. Yleensä improan aika paljon pianolla, soittelen kaikennäköisiä biisejä, mitä nyt mielessä pyörii. Bassoa aloin soittamaan viimeisenä, enkä ole siinä vielä mikään kovin hyvä. Tänään olin kyllä soittamassa bassoa koulun joulujuhlassa ja sain kuulla kaveriltani, joka soittaa pääinstrumenttinaan bassoa, että meni hyvin. Mulla on vaa harmittavasti se, että soitan kaikkia soittimia ja sen johdosta en soita mitään kovin hyvin. Mutta, kyllä tämäkin kelpaa minulle, vähän lisää treeniä, niin sujuu vielä paremmin.

DBB, jos Losin aiot soittaa, muista pistää kitara droppiin. Itse tein aloittelevana kitaristina sen virheen, että soitin barresointuja normivireestä (EADGHE) ja oli kyllä aivan hirveän kuuloista. Droppi on myös hyödyllinen, että barreja voi soittaa vain yhdellä soinnulla, kun taas normivireessä tarvitset kolme tai neljä sormea, riippuen vähän soinnusta itsestään. Muistaakseni Los on Drop C:stä (vire, jossa kaikki kielet on pudotettu yhden sävelaskeleen alaspäin, paitsi alin kieli kaksi sävelaskelta, eli kyseisen vireen kielet ovat silloin CGCFAD), eli suhteellisen hankala virittää sinne alas, varsinkaan jos kielet ei kestä. En tiedä akustisista kitaroista (käsitin, että olit hommaamassa akustisen, korjaa toki, jos olen väärässä), että voiko niitä edes saada Drop C:n, en ole ainakaan itse kokeillut; pelkään lähinnä sitä, että kielet katkeaa. Riippuu varmasti aika paljon siitä, millaisia kieliä käytät. Jos käytät droppikieliä, niin ei pitäisi olla mitään ongelmaa, mutta ihan normaalista kielistä on vaikea sanoa.
« Viimeksi muokattu: 18.12.10 - klo:22:50 kirjoittanut Herz »

Poissa DBB

• Veteraani
« Vastaus #73 : 19.12.10 - klo:17:01 »
-- Muistaakseni Los on Drop C:stä (vire, jossa kaikki kielet on pudotettu yhden sävelaskeleen alaspäin, paitsi alin kieli kaksi sävelaskelta, eli kyseisen vireen kielet ovat silloin CGCFAD), eli suhteellisen hankala virittää sinne alas, varsinkaan jos kielet ei kestä. --

Kyllähän tuo Losi Drop C:stä soitetaan. Noita muita vireitä kokeilen varmaan joskus myöhemmin.. täytyisi päästä ensin alkuun tuolla EADGHE:lläkin.  :) Eli Los saa odottaa.

Poissa nalle

• Tulokas
« Vastaus #74 : 11.08.11 - klo:12:08 »
Opiskelin pienenä nulikkana sellon soittoa..sitten se jäi,ikävä kyllä! Hitsi jos vois olla niiku Apocalyptican jäbät nykysin  :)