Soitan pääasiassa kitaraa, kun se nyt sattuu olemaan tuossa vieressä ja sillä on kiva rämpytellä samalla kun istuu koneella. Vielä ei ihan mitkään tilutussoolot ota sujuakseen, mutta kyllä kitaraa osaan jo suhteellisen hyvin soittaa. Rumpujakin osaan soittaa, tosin ei tuplapedaalimeininki oikein vielä suju, toisaalta ei sen tarviakkaan, sillä en todennäköisesti soita mitään sellaista kamaa rummuilla, yleensä soittelen jotain svengaavaa, kuten funkkia, jazzia yms. Koskettimia olen soittanut kaikista pisimpään, mutta viime aikoina niiden soitto on jäänyt aika vähälle ja on taidot hieman ruosteessa. Soinnut kyllä menee ja säestykset. Yleensä improan aika paljon pianolla, soittelen kaikennäköisiä biisejä, mitä nyt mielessä pyörii. Bassoa aloin soittamaan viimeisenä, enkä ole siinä vielä mikään kovin hyvä. Tänään olin kyllä soittamassa bassoa koulun joulujuhlassa ja sain kuulla kaveriltani, joka soittaa pääinstrumenttinaan bassoa, että meni hyvin. Mulla on vaa harmittavasti se, että soitan kaikkia soittimia ja sen johdosta en soita mitään kovin hyvin. Mutta, kyllä tämäkin kelpaa minulle, vähän lisää treeniä, niin sujuu vielä paremmin.
DBB, jos Losin aiot soittaa, muista pistää kitara droppiin. Itse tein aloittelevana kitaristina sen virheen, että soitin barresointuja normivireestä (EADGHE) ja oli kyllä aivan hirveän kuuloista. Droppi on myös hyödyllinen, että barreja voi soittaa vain yhdellä soinnulla, kun taas normivireessä tarvitset kolme tai neljä sormea, riippuen vähän soinnusta itsestään. Muistaakseni Los on Drop C:stä (vire, jossa kaikki kielet on pudotettu yhden sävelaskeleen alaspäin, paitsi alin kieli kaksi sävelaskelta, eli kyseisen vireen kielet ovat silloin CGCFAD), eli suhteellisen hankala virittää sinne alas, varsinkaan jos kielet ei kestä. En tiedä akustisista kitaroista (käsitin, että olit hommaamassa akustisen, korjaa toki, jos olen väärässä), että voiko niitä edes saada Drop C:n, en ole ainakaan itse kokeillut; pelkään lähinnä sitä, että kielet katkeaa. Riippuu varmasti aika paljon siitä, millaisia kieliä käytät. Jos käytät droppikieliä, niin ei pitäisi olla mitään ongelmaa, mutta ihan normaalista kielistä on vaikea sanoa.