Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Esikuvat  (Luettu 3743 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
Esikuvat
« : 27.03.07 - klo:14:56 »
Ketkä ovat sinun esikuvasi? Nimetkää ne täällä ja kertokaa samalla jokaisesta henkilöstä se piirre/kyky/whatever, jota arvostat.

Omani:

Till Lindemann, ääni. Yleisesti en pidä miespuolisten laulajien äänestä, mutta Till on poikkeus. Ei siksi että hän on Rammsteinin jäsen, vaan siksi että hänellä on erinomaisen matala, monipuolinen ääni. Murina on parhaimmillaan Rein Rausissa ja monipuolisuus Spiel Mit Mirissä. Moniko luuli joskus, että Spiel Mit Mirin alussa laulaa joku muu kuin Till? (Wir teilen Zimmer und das Bett...)

Paul Landers, varma ote kitaransoitosta.

Niko Nirvi, paras kirjoittaja ever. Pelit-lehden kriitikko, joka osaa kirjoittaa aiheesta kuin aiheesta erittäin mielenkiintoisen tekstin... yksinkertasesti pakko lukea loppuun. Viljelee teksteissään runsaasti sarkasmia (nyt kaikki saivat selityksen mun välillä niin sarkastisille kommenteille), mutta aina pysyttelee totuudessa. Yllättävän monesti saa itsekseen todeta "totta/samaa mieltä". Nirvin tekstit eroaa kirkkaasti siitä tylsää bullshittiä kirjoittavasta massasta.

Dix-Tracys, myöskin hyvä kirjoittaja. Eräältä peliboardilta tuttu nimi, jonka viestejä ei voi jättää huomiotta. Toiset tykkää, toiset ei - minä tykkään. Arvostelee yleisiä epäkohtia ja uskaltaa rohkeasti erottua joukosta; jos on joku thread, johon kaikki muut ovat vastanneet ei, niin siitä voi olla varma että Dixin kommentti on kyllä, jos hän sitä mieltä on. Juuri näin se pitääkin tehdä! Voisin viitata siihen joku päivä sitten käytyyn väittelyyn, jossa lienee ilmaisin oman mielipiteeni selvästi. Sitten tuli toinen, joka oli kanssani eri mieltä. Ei siinä mitään.. hieno homma että hänkin pysyi mielipiteessään, mutta siitähän tuli sanomista. Sen ilmoitan tässä vaiheessa, että ei minua saa väkisin olemaan samaa mieltä kuin toiset, vaikka kuinka kulkisin vastavirtaan. Sitten taas, jos toiselta tulee asiallisia pointteja, mitä en ehkä ole aiemmin ottanut huomioon, voin muuttaa mielipidettäni. Mutta en sillä että huudetaan "perkeleen idootti nyt oot turpa kii sä et tiedä mistään mitään!!111!!"... ja takaisin Dixiin. Hänen nasevat kommenttinsa aiheuttavat myös samaamieltä-ilmiön. Dixin tekstit eroaa siitä kylläkylläkylläkylläkylläkylläkylläkyllä- käyttäjistä, jotka vain liikkuvat massan mukana. Jos sinulla on mielipide, pidä siitä kiinni, koska omalle (järkevälle) mielipiteelle löytyy aina perusteluja. Ja se mikä erottaa Dixin jostaki eero heinäluomasta on se, että hän käyttää omasanaisuutta eikä edes yritä puhua mitään virallista paskaa.

Tässäpä nämä mitkä ekana tuli mieleen.
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

betrunken

• Vieras
Vs: Esikuvat
« Vastaus #1 : 28.03.07 - klo:16:00 »
ehkä voi kuulostaa tylsältä mutta tosi asia on että esikuvani on iskä :D,ja perusteluita?metsä retket ollaan käyty(siis metsästän).ja sitten poikasen oli mukava kysyä että esim miten tunturin kytkin saa takas paikaleen ja isukki  osaa antaa vastauksen joka kysymykseen.ja vaikka äitini luona asuin lapsuuteni niin iskä opetti kumminkin nämä miehen hommat :)(väheksymättä kuitenkaan äitiä).ja sitten opetti että koskaan ei saa antaa periksi jos henki pihisee ::) minulla olisi niin paljon kerrottavaa iskästä että varmasti puolet kuolisi tylsyyteen lukiesaan tätä viestiä.muut jatkakoon(minusta tuntuu että rammstein mainitaan aika monessa esikuvaksen)

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #2 : 28.03.07 - klo:16:24 »
ehkä voi kuulostaa tylsältä mutta tosi asia on että esikuvani on iskä :D,ja perusteluita?metsä retket ollaan käyty(siis metsästän).ja sitten poikasen oli mukava kysyä että esim miten tunturin kytkin saa takas paikaleen ja isukki  osaa antaa vastauksen joka kysymykseen.ja vaikka äitini luona asuin lapsuuteni niin iskä opetti kumminkin nämä miehen hommat :)(väheksymättä kuitenkaan äitiä).ja sitten opetti että koskaan ei saa antaa periksi jos henki pihisee ::) minulla olisi niin paljon kerrottavaa iskästä että varmasti puolet kuolisi tylsyyteen lukiesaan tätä viestiä.muut jatkakoon(minusta tuntuu että rammstein mainitaan aika monessa esikuvaksen)

Hienoa että kunnon isiäki on olemassa.  :D Omani on yksi vittumaisimpia ihmisiä mitä tiedän. Se vähintäänki oudoksuu kaikkea mistä minä tykkään ja toisin päin. Tyytyväinen se ei ole koskaan, vaikka tekisit kaiken mitä on pyydetty ja vähän enemmänkin. Onneksi kolikolla on aina se kääntöpuoli. Sitten kun joku muu vaatii palvelusta, niin usein saa yllättyä että siitä parin tunnin mittaisesta paskahommasta saa jopa kiitosta, joskus jopa hyvitystä! Mutta joo, varmaan tuossaki äijässä on omat hyvät puolensa... takuulla tulen kertomaan kun saan selville ensimmäisen. Nyt otan kuitenkin hyvän asennon, pistän Herzeleidin soimaan ja vaikutaan omaan tulevaisuuteeni täyttämällä kurssivalinnat. Todennäkösesti jätän jonku tärkeän aineen valittematta ja 3 vuoden päästä tuun tänne huutamaan että per**le kun kukaan ei sanonu että aine X kannattaa ottaa, työpaikka vietiin nenän edestä. Näissä optimistisissa tunnelmissa, jatkakaa keskustelua.

-Deep Throat

Stern

• Vieras
« Vastaus #3 : 28.03.07 - klo:18:15 »
Lainaus
Omani on yksi vittumaisimpia ihmisiä mitä tiedän.
  ???  ???

Lainaus
Todennäkösesti jätän jonku tärkeän aineen valittematta ja 3 vuoden päästä tuun tänne huutamaan että per**le kun kukaan ei sanonu että aine X kannattaa ottaa, työpaikka vietiin nenän edestä. Näissä optimistisissa tunnelmissa, jatkakaa keskustelua.
Piristy nyt pikkasen hyvä mies!.. :)

Lainaus
ehkä voi kuulostaa tylsältä mutta tosi asia on että esikuvani on iskä
Eipä tylsää ollenkaan!  :D Kiva asia, että pitää isäänsä sen verran hyvänä ihmisenä, että se voi olla esikuva.. Tulee mukava olo kun miettii noita sinun isäs kanssa vietettyjä hetkiä. Sellaista sen pitäisikin olla, että vanhemmat ovat mukana toiminnassa.. Kohta lipsahtaa minullakin "optimistisiin" tunnelmiin..
Itse en kyllä tiedä sitten kuka olisi minun esikuva.. Jos minä nyt sanon, että äiti.

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #4 : 29.03.07 - klo:20:12 »
Kiva et ees joillain on hyvä isä. Mun vanhemmat on eronneet enkä mä tuu oikeen juttuun isän kans. Se että se valehtelee koko ajan (monissaki asiois,pää osin rahois ku se on velkaa mun äidille). Oon ollu sen luona.....ööö joskus vuona 2005. Ainoo syy tällä hetkellä miks tunnen sen on että saan siltä joskus rahaa  ;D ja se onki yleenen vitsi kavereeden kesken.

betrunken

• Vieras
« Vastaus #5 : 29.03.07 - klo:23:04 »
Lainaus
3 vuoden päästä tuun tänne huutamaan että per**le kun kukaan ei sanonu että aine X kannattaa ottaa, työpaikka vietiin nenän edestä. Näissä optimistisissa tunnelmissa, jatkakaa keskustelua.
minne lukiosta pääsee töihin?eihän se tuo ammattia(olen ainakin käsittänyt asian niin :D)

Stern

• Vieras
« Vastaus #6 : 30.03.07 - klo:10:19 »
Lainaus
3 vuoden päästä tuun tänne huutamaan että per**le kun kukaan ei sanonu että aine X kannattaa ottaa, työpaikka vietiin nenän edestä. Näissä optimistisissa tunnelmissa, jatkakaa keskustelua.
minne lukiosta pääsee töihin?eihän se tuo ammattia(olen ainakin käsittänyt asian niin :D)
Kai jonnekin jos hyvä tuuri käy, mutta ei se anna ammatillista valmiutta, tai miten se nyt pitäisi sanoiks pukea. Mutta kyllähän ne ainevalinnat vaikuttaa lukion jälkeiseen jatkokoulutukseen (tietysti  ;)) Mutta älä nyt täysin toivoasi menetä stein_less  :)! Hyvin se menee!

Stern

• Vieras
« Vastaus #7 : 30.03.07 - klo:10:22 »
Lainaus
Kiva et ees joillain on hyvä isä. Mun vanhemmat on eronneet enkä mä tuu oikeen juttuun isän kans. Se että se valehtelee koko ajan (monissaki asiois,pää osin rahois ku se on velkaa mun äidille). Oon ollu sen luona.....ööö joskus vuona 2005. Ainoo syy tällä hetkellä miks tunnen sen on että saan siltä joskus rahaa  Virnistää ja se onki yleenen vitsi kavereeden kesken.
Valehtelu on kurjaa  :(.

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #8 : 30.03.07 - klo:16:46 »
Lainaus

Oikeen oot käsittäny. Viittasin tuossa siihen, että mua ei otettais siihen työhön valmistavaan koulutuspaikkaan. Ei yliopisto oo läheskään ainut paikka jatkaa lukion jälkeen (sille murto-osalle, joka sieltä lukiosta selviää täysjärkisenä).

-Deep Throat

Stern

• Vieras
« Vastaus #9 : 30.03.07 - klo:18:32 »
Lainaus
(sille murto-osalle, joka sieltä lukiosta selviää täysjärkisenä).
Höpsis!  ;)

betrunken

• Vieras
« Vastaus #10 : 28.04.07 - klo:19:16 »
tässä on myös hyvä aihe mistä voi käydä keskustelua :)

Poissa noora

• Konkari
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #11 : 28.04.07 - klo:19:30 »
Lainaus
Nyt otan kuitenkin hyvän asennon, pistän Herzeleidin soimaan ja vaikutaan omaan tulevaisuuteeni täyttämällä kurssivalinnat. Todennäkösesti jätän jonku tärkeän aineen valittematta ja 3 vuoden päästä tuun tänne huutamaan että per**le kun kukaan ei sanonu että aine X kannattaa ottaa
Helvetillistä hommaa tuo ;D Mä olen opon vakioasiakas, ei toi kurssien valitseminen oikein suju. Nyt taisi mennä pikkasen OT:ksi.

Poissa kYnt!

• Seniori
« Vastaus #12 : 29.04.07 - klo:13:28 »
John Petruzzi. Maailman paras kitaristi.

Poissa Micki Maus

• Veteraani
« Vastaus #13 : 09.05.07 - klo:15:25 »
Paul Landers. Joku piti Rammsteinista valita, sillon se on Paul. Se on vaa nii huvittava.
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

Poissa liekki

• Seniori
« Vastaus #14 : 09.05.07 - klo:20:50 »
voisin sanoa että pikkuveli. se rääpäle on vain niin rohkea, taiteellinen  ja on juuri sitä mitä on.
sitten isosisko. hänellä on niin vahvat ja viisaat mielipiteet.