Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Äänestys

Pidätkö jrockista?

Kyllä
6 (19.4%)
en
13 (41.9%)
Mitä se on?
8 (25.8%)
vähän...
4 (12.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 26

Kirjoittaja Aihe: "jrock"  (Luettu 1510 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Spring

• Fossiili
  • Sukupuoli: Mies
  • bullet for my valentine. paras bändi.
Vs: "jrock"
« Vastaus #15 : 17.01.08 - klo:20:45 »
juu ernut on hiirveit, en pidä j rockista mutta zelda pelien musiikkien säveltäjä koji kondo on hiton hyvä :P
j rockissa ei itessää sillää mitää pahaa oo ;)
Fighters never quit, quitters never fight.

tudekki

• Vieras
« Vastaus #16 : 08.02.08 - klo:19:12 »
Ernut on tooodella ärsyttäviä! :P Ne on meidän koulussa tavallista oudompia, niiden elämä tuntuu vaan pyörivän ainoostaan Japanin ympärillä: "Mä syön joka päivä sushia ja katon 24/7 Hopeanuolta ja harrastan Mangan piirtämistä ja mun kaikki kaverit on Tama Kotschi-miittingistä". Sitten niillä on vielä galleriassa kuvia, joissa ne on viillelly ranteet auki tai lavuaarissa on verta. Yhdellä sellasiella ernulla oli Gallerian Päiväkirjassa viesti, jossa se sanoi jotain "Mä yritän niin monesti itsemurhaa että se alkaa olla jo ihan arkea" tai jotain yhtä pelleä. :P Sitten valitetaan kun kaikki on niin epäluulosia Japanin suhteen. Mä vaan itekki pelkään tulevani samalla tavalla aivopestyks! ;D (Tunteenpurkaus joka helpotti)

Poissa Herz

• Veteraani
  • 3x^721
« Vastaus #17 : 08.02.08 - klo:19:44 »
En mä oikein tykkää jrockista... dir en greylta kuuntelin pari biisiä, mutta oli kyl huonoo musaa. Sit oon kuunnellu jotain muitakin, en muista nimeä.. mutta jokatapauksessa ei iske.

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Art Is Resistance
« Vastaus #18 : 08.02.08 - klo:20:02 »
Siis toi jo on lapsellista jos joku juttu otettaan noi tosissaan että eläydytään 24/7 japseiksi se olis iha sama jos me eläydyttäisiin Saksalaisiksi, täytyy ottaa rennosti :) Mutta onhan se Japanin kulttuuri hienoa ja olis käydä maassa :) Viime vuonna Ankkarockissa oli paljon noita "japsi hulluja" ku siellä esiinty dir en grey. Bändiä en valitettavasti nähny ku jäin kattoon The 69eyesiä :D  ku ne esiinty samaan aikaan

Akira Yamaoka on yks mun suosikki japsi muusikoista se on tehnyt musiikkit Silent Hill peli sarjaan äijä on nero. se luonnut pelottavia ja kauniita äänimaailmoja, saa kananlihalle joka kerta kun kuulee niit :)
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Poissa Frostbitten

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #19 : 08.02.08 - klo:20:52 »
Bändiä en valitettavasti nähny ku jäin kattoon The 69eyesiä :D  ku ne esiinty samaan aikaan
Minäkin olin Ankkarockissa katsomassa the 69eyesiä. liekö olisin nähnyt sinut? ;D dir en greytä katselin eturivissä jonkin aikaa mutta häivyin sitten sieltä kun olivat yhtäaikaa.

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Art Is Resistance
« Vastaus #20 : 08.02.08 - klo:21:40 »
Bändiä en valitettavasti nähny ku jäin kattoon The 69eyesiä :D  ku ne esiinty samaan aikaan
Minäkin olin Ankkarockissa katsomassa the 69eyesiä. liekö olisin nähnyt sinut? ;D dir en greytä katselin eturivissä jonkin aikaa mutta häivyin sitten sieltä kun olivat yhtäaikaa.
En tie ehkä nähtiinkin :D Mä olin kattoos aika sivusta sitä keikkaa kyllä :) sori että meni offiksi
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Poissa Screamer

• Tulokas
« Vastaus #21 : 20.02.08 - klo:20:52 »
Miehän olen J-rockin suurkuluttaja. :D

The GazettE, HYDE, Gackt, Antic Cafe, Dir en Grey, Miyavi, L'Arc~en~Ciel ja Malice Mizer sekä Moi dix mois kuuluvat tämän hetken kuunnelluimpiin.
Molen tutustumassa MUCCuun, D'EspairsRayhyn, Ayabieen ja Kanaan. :>

Muutenkin kelpaa melki kaikki J-musa, Ai Otsukaakin on tultu kuunneltua.
"Gimme an apple. I want to eat an apple. AN APPLE!"

Poissa Irodorareta

• Veteraani
« Vastaus #22 : 21.02.08 - klo:15:14 »
Olen ruvennut taas kuuntelemaan j-rockia. Tälläkin hetkellä soi Malice Mizer. J-rock-bändeistä lemppareitani ovat Malice Mizer, MUCC, Dir en Grey ja Moi dix Mois. Camui Gacktinkin soolotuotantoa tulee välillä kuunneltua, esimerkiksi Mizerable on ihana kappale.
Nyt yritän saada kuunneltua Antic Caféa. :)

Poissa Micki Maus

• Veteraani
« Vastaus #23 : 21.02.08 - klo:16:13 »
MUCC
Se on ihan paras. Ramsujen jälkeen tietty ;)
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

Poissa Tilli

• Veteraani
    • Facebook
« Vastaus #24 : 02.03.08 - klo:20:15 »
Tänään sain tietää kahen japsirock bändin olemassaolon. Dir en Grey ja D'EspairsRay. Taisinpa tykästyä niihin. :D Kiitos yhen nettikaverin ^^

vepa^

• Vieras
« Vastaus #25 : 02.03.08 - klo:20:24 »
en ole koskaan kuunnellut joten en tiedä tykkäänkö. ehkä joskus jotain radiosta, mutta en niin että tietäisin sen oleva "jrockia"
ei tosin kyllä kiinnostakkaan, katsotaan sitten kun kyllästyn näihin yhtyeisiin ja laulajiin jos vaikka tutustuisin tuohon "jrockiin"
paljon olen kuullut puhuttavan hyvää kyseisestä hommelista mutta itseä ei juuri kummemmin kylläkään siis todellakaan tällähetkellä kiinnosta. :)

Poissa Micki Maus

• Veteraani
« Vastaus #26 : 04.03.08 - klo:18:03 »
Tänään sain tietää kahen japsirock bändin olemassaolon. Dir en Grey ja D'EspairsRay. Taisinpa tykästyä niihin. :D Kiitos yhen nettikaverin ^^
Hyvähyvä!  ;)
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

Poissa Screamer

• Tulokas
« Vastaus #27 : 05.03.08 - klo:19:21 »
Olisin halunnut päästä Ankkarockiin Dir en Greytä katsomaan. Harmittaa kun jäin paitsi Kyon ihanasta raatelusta. *kiroamista*

Sain tietää koko Dirujen keikasta Ruotissa. xD Luin jostain mainoksesta jonkun rock / hevi / gootti - vaateliikkeen ovesta.
"Gimme an apple. I want to eat an apple. AN APPLE!"

Poissa Frostbitten

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #28 : 05.03.08 - klo:20:31 »
Olisin halunnut päästä Ankkarockiin Dir en Greytä katsomaan. Harmittaa kun jäin paitsi Kyon ihanasta raatelusta. *kiroamista*
Mä olin eturivillä :P