Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Armeija  (Luettu 16607 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Korppi

• Jäsen
  • *
Vs: Armeija
« Vastaus #30 : 23.08.07 - klo:05:29 »
Siksi nuo murhaajat kai ovatkin sarjasellaisia, kun niillä ei ole kykyä empatiaan. Eivät ne ala katua tekosiaan edes vankilassa vietettyjen vuosikymmenien jälkeen, koska ne eivät kykene käsittämään, että mitä tuli tehtyä väärin. Täältä voi lukea lisää.

Mun lähipiirissäni suurin osa miehistä on joko sivareita, vapautettuja tai totaalikieltäytyjiä. Itse en vois kuvitellakaan meneväni armeijaan, kun en edes ole asevelvollinen. Sitä paitsi en ole niin naiivi, ettenkö tietäisi mitä naisille tehdään sodassa.  ::)

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #31 : 23.08.07 - klo:10:33 »
Minulla oli puolustusvoimilla ura varattuna mutta peruin kaiken viimehetkellä typeristä syistä.

tudekki

• Vieras
« Vastaus #32 : 23.08.07 - klo:18:24 »
En ymmärrä sellasta ihmistä, jolla ei muka omatunto kolkuta sellaisen jälkeen.  :o
en minäkää, sulaa hulluutta mun mielestä...

Poissa smola

• Täysjäsen
  • **
  • Sukupuoli: Mies
« Vastaus #33 : 23.08.07 - klo:18:40 »
asiasta toiseen :D
armeijasta tappamiseen :DDD

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #34 : 23.08.07 - klo:18:41 »
Lainaus
armeijasta tappamiseen
Nyt en tajunut ???
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #35 : 23.08.07 - klo:19:35 »
Lainaus
armeijasta tappamiseen
Nyt en tajunut ???
Puheet menevät jo sodan puolelle.
Mutta tässä just pohditaan syitä olla menemättä armeijaan jos vastustaa tappamista myös sodassa.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #36 : 23.08.07 - klo:19:47 »
Lainaus
Mutta tässä just pohditaan syitä olla menemättä armeijaan
Itse en hauku niitä jotka eivät armeijaa käyneet mutta suosittelen sitä jos voi käydä sen.Siellä opetattaan nyky nuorisölle mitä kuri on.Yksi kaverin kaveri oli paniikissa kun joutui oman sänkyn petaamaan,ei ollut äiti enää auttamassa ;D
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #37 : 23.08.07 - klo:19:47 »
En voi kieltää ettenkö voisi kuvitella itteeni tappajaks, mutta on eri asia tosi tilantees. Sais olla aika hel***in hyvät syyt et alkasin tappaan tai sit riittää ihan sekin et pääs pimahtaa.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #38 : 23.08.07 - klo:19:51 »
En voi kieltää ettenkö voisi kuvitella itteeni tappajaks, mutta on eri asia tosi tilantees. Sais olla aika hel***in hyvät syyt et alkasin tappaan tai sit riittää ihan sekin et pääs pimahtaa.
Riittääkö syyksii että puolustat omaa isänmaata?

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #39 : 23.08.07 - klo:19:55 »
Asia ei toki mulle kuulu, mutta mun mielestä toi on hel***in huono syy ruveta listimään toisia.
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #40 : 23.08.07 - klo:19:57 »
Asia ei toki mulle kuulu, mutta mun mielestä toi on hel***in huono syy ruveta listimään toisia.
Jos joku maa hyökkää suomen kimppuun niin mielummin minä ammun toisen kun itse tulen tapetuksi.

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #41 : 23.08.07 - klo:19:59 »
Jos joku maa hyökkää suomen kimppuun niin mielummin minä ammun toisen kun itse tulen tapetuksi.
Jaa. Minä kävelen Ruotsin rajan yli ja jatkan elämää. Rauha sielullesi.

-Deep Throat

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #42 : 23.08.07 - klo:20:01 »
Kuten sanoin lähtisin sodan alta meneen, ei kiinnosta suomen kohtalo kuule yhtään.

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #43 : 23.08.07 - klo:20:03 »
Kuten sanoin lähtisin sodan alta meneen, ei kiinnosta suomen kohtalo kuule yhtään.
Näin.

-Deep Throat

Stern

• Vieras
« Vastaus #44 : 23.08.07 - klo:20:03 »
No niin.  :-\

Mutta en pystys, tai siis.. EIhän sitä tiedä jos tulee tilanne että itse tai toinen. Mutta kun tappaminen on pers*estä. MUtta yleensä ihminen ajattelee loppu pelissä itseensä.. Fakta.

Mie ekana pakoilisin niin kovasti kuin pystysin. Just katottiin hissalla videota Neuvostoliiton ajalta ja voi että kun oli tulla itku silmään kun kuunteli selviytyneiden tarinoita.  :'(

M: eikö sensuri toimi tuon "pe*se" sanan kohdalla?!  ??? Mitähän hyötyä tuostakin oli.  ::)