Rammstein-HQ Facebookissa
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Levyn myynnistä puheen ollen huomasin, että Emigrate-albumia myytiin Anttilassa jo alle kymmenen euron. Ei mikään jättimenestys täällä Suomessa.
Lainaus käyttäjältä: DBB - 05.08.08 - klo:11:39Levyn myynnistä puheen ollen huomasin, että Emigrate-albumia myytiin Anttilassa jo alle kymmenen euron. Ei mikään jättimenestys täällä Suomessa."Yllätys"
Lainaus käyttäjältä: Danatsu - 07.08.08 - klo:00:03Lainaus käyttäjältä: DBB - 05.08.08 - klo:11:39Levyn myynnistä puheen ollen huomasin, että Emigrate-albumia myytiin Anttilassa jo alle kymmenen euron. Ei mikään jättimenestys täällä Suomessa."Yllätys"Kuinka niin?
Mutta sehän oli vaan Rikun oma henkilökohtainen paineenpurku, who cares, hän on varmaan tyytyväinen kuitenkin kun sai tehdä sen.
Lainaus käyttäjältä: Sinnlos - 07.08.08 - klo:15:47Mutta sehän oli vaan Rikun oma henkilökohtainen paineenpurku, who cares, hän on varmaan tyytyväinen kuitenkin kun sai tehdä sen.Niinpä, oma bändihän oli Rikun unelma ihan lapsosesta asti... .
Lainaus käyttäjältä: Tomba - 07.08.08 - klo:15:57Lainaus käyttäjältä: Sinnlos - 07.08.08 - klo:15:47Mutta sehän oli vaan Rikun oma henkilökohtainen paineenpurku, who cares, hän on varmaan tyytyväinen kuitenkin kun sai tehdä sen.Niinpä, oma bändihän oli Rikun unelma ihan lapsosesta asti... .Mun unelma on ollu iha lapsosesta asti ettei rikuu olis olemassakaan...
Lainaus käyttäjältä: Micki Maus - 07.08.08 - klo:19:21Lainaus käyttäjältä: Tomba - 07.08.08 - klo:15:57Lainaus käyttäjältä: Sinnlos - 07.08.08 - klo:15:47Mutta sehän oli vaan Rikun oma henkilökohtainen paineenpurku, who cares, hän on varmaan tyytyväinen kuitenkin kun sai tehdä sen.Niinpä, oma bändihän oli Rikun unelma ihan lapsosesta asti... .Mun unelma on ollu iha lapsosesta asti ettei rikuu olis olemassakaan...Micki, ihan lapsosesta astiko? Siis samalla sekunnilla kuin synnyit, toivoit ettei Rikua olisi olemassa
Lainaus käyttäjältä: Frostbitten - 07.08.08 - klo:19:25Lainaus käyttäjältä: Micki Maus - 07.08.08 - klo:19:21Lainaus käyttäjältä: Tomba - 07.08.08 - klo:15:57Lainaus käyttäjältä: Sinnlos - 07.08.08 - klo:15:47Mutta sehän oli vaan Rikun oma henkilökohtainen paineenpurku, who cares, hän on varmaan tyytyväinen kuitenkin kun sai tehdä sen.Niinpä, oma bändihän oli Rikun unelma ihan lapsosesta asti... .Mun unelma on ollu iha lapsosesta asti ettei rikuu olis olemassakaan...Micki, ihan lapsosesta astiko? Siis samalla sekunnilla kuin synnyit, toivoit ettei Rikua olisi olemassa Kyllä, ja saatan toiveeni vielä toteuttaa
Lainaus käyttäjältä: Micki Maus - 07.08.08 - klo:19:21Lainaus käyttäjältä: Tomba - 07.08.08 - klo:15:57Lainaus käyttäjältä: Sinnlos - 07.08.08 - klo:15:47Mutta sehän oli vaan Rikun oma henkilökohtainen paineenpurku, who cares, hän on varmaan tyytyväinen kuitenkin kun sai tehdä sen.Niinpä, oma bändihän oli Rikun unelma ihan lapsosesta asti... .Mun unelma on ollu iha lapsosesta asti ettei rikuu olis olemassakaan...Eiks sulla ole minkäänlaista kunnioitusta Rikua kohtaan, ku perusti maailman parhaimman bändin...?
Lainaus käyttäjältä: Tomba - 07.08.08 - klo:19:42Lainaus käyttäjältä: Micki Maus - 07.08.08 - klo:19:21Lainaus käyttäjältä: Tomba - 07.08.08 - klo:15:57Lainaus käyttäjältä: Sinnlos - 07.08.08 - klo:15:47Mutta sehän oli vaan Rikun oma henkilökohtainen paineenpurku, who cares, hän on varmaan tyytyväinen kuitenkin kun sai tehdä sen.Niinpä, oma bändihän oli Rikun unelma ihan lapsosesta asti... .Mun unelma on ollu iha lapsosesta asti ettei rikuu olis olemassakaan...Eiks sulla ole minkäänlaista kunnioitusta Rikua kohtaan, ku perusti maailman parhaimman bändin...? Niinpä ajattele Micki, ilman Rikua ei olisi koko Rammsteinia Eikä kyllä Emigrateakaan, mutta se ei varmaan sinua haittaa.