Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: DigiTV  (Luettu 2061 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Art Is Resistance
DigiTV
« : 26.08.07 - klo:15:45 »
Suomi siirtyy digi aikaan 1.9.07. Onko digi boksi tai digi tv hankittu? Vai aikooko joku olla hankimatta koko digi tv:tä? Mitä hyviä ja huonoja puolia digi tv:ssä on?

Itse hankein boksin jo hyvissä ajoin jo pari vuotta sitten sellaisen mikä tallentaa. Huonoja puolia mun boksissa on se että mä en pysty tallentamaan ku yhtä kanavaa ja katomaan toista :( hyviä puolia digi tv:ssä on parempi kuva ja ääni ja uudet kanavat :) huonot puolet on yle kanavilla se tekstitys joskus sitä ei ole lainkaan tai sitten se tulee viiveellä :(

tässä mun boksi :)
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

tudekki

• Vieras
Vs: DigiTV
« Vastaus #1 : 26.08.07 - klo:15:52 »
huonot puolet on yle kanavilla se tekstitys joskus sitä ei ole lainkaan tai sitten se tulee viiveellä :(
meillä ihan sama juttu :( ja täällä korvessa on niin huono signaali että välillä normi tv näkyy paremmin ku digi ja puhe tulee aina kuvaa jäljessä.

Poissa Rosenrot

• Seniori
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #2 : 26.08.07 - klo:16:45 »
Veljeni lainaa meille tv:tään ja digiboxia siksi aikaa, kun hän itse löytää oman kämpän jostain. Muuten ei kyllä ole aikeissakaan hankkia mokomaa ainakaan vähään aikaan.
Sie will es und so ist es fein
So war es und so wird es immer sein
Sie will es und so ist es Brauch
Was sie will bekommt sie auch

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #3 : 26.08.07 - klo:16:47 »
Minä sain boksin noin vuosi sitten. Hyviä puolia se että se oli ilmainen ja huonoja mm. se että tilttailee kokoajan :D. Pitäisi varmaan ostaa sellainen tallentava, mutta kun ne ovat niin pirun kalliita :-\.

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #4 : 26.08.07 - klo:16:54 »
Minä sain boksin noin vuosi sitten. Hyviä puolia se että se oli ilmainen ja huonoja mm. se että tilttailee kokoajan :D. Pitäisi varmaan ostaa sellainen tallentava, mutta kun ne ovat niin pirun kalliita :-\.
Parempi muuten olla tarkkana, sitten kun oot tallentavaa hommaamassa. Meidän tuosta olkkarin tallentavasta ei löydy ollenkaan conax-kortinlukijaa, joten leffat ja maxit ym. jäävät näkemättä.
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #5 : 26.08.07 - klo:17:05 »
Digi aika on perseestä kun köyhät pakotettaan valitsemaan digi aika.Minä taas olisin halunut että digi on vaihtoehtoinen juttu sille jos haluaa parempaa kuvan/äänen laatua.

Meillä on ollut kolme boksia ja tällä hetkellä yksi on olohuoneessa ja toinen on minun peli huoneessa.Yksi boksi sekoisi täysin niin piti ostaa toinen.Itse pidän nokian bokseista mutta ovat kuulemma huonoja laadussa.

Oli minulla TV1000 vähän aikaa mutta tuli samoja leffoja koko ajan.Ja sama koskee Canalia.

Noh,tulihan Digin mukana muutama ilmais kanava mutta katselen edelleeen perinteisiä enemmän.

Ja tallentavan kikan minä hyödynän VHS laitteilla.
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa Rosenrot

• Seniori
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #6 : 26.08.07 - klo:17:11 »
Digi aika on perseestä kun köyhät pakotettaan valitsemaan digi aika.Minä taas olisin halunut että digi on vaihtoehtoinen juttu sille jos haluaa parempaa kuvan/äänen laatua.
Ihan samaa mieltä. Minä olen katsonut pienestä matkatöllöstä niitä muutamaa kanavaa mitkä näkyy ja olen ollut ihan tyytyväinen. En minä kaipaa miljoonaa kanavaa ja tuon matkatöllön kuvan ja äänenlaatukin on ollut ihan riittävä.
Niin pitkään, kun kaapeliverkoston digiboksit on niin kamalan kalliita, niin minä en sitä hommaa. Olen mieluummin ilman.  ::)
Sie will es und so ist es fein
So war es und so wird es immer sein
Sie will es und so ist es Brauch
Was sie will bekommt sie auch

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #7 : 26.08.07 - klo:17:16 »
Ihan samaa mieltä. Minä olen katsonut pienestä matkatöllöstä niitä muutamaa kanavaa mitkä näkyy ja olen ollut ihan tyytyväinen. En minä kaipaa miljoonaa kanavaa ja tuon matkatöllön kuvan ja äänenlaatukin on ollut ihan riittävä.
Niin pitkään, kun kaapeliverkoston digiboksit on niin kamalan kalliita, niin minä en sitä hommaa. Olen mieluummin ilman.  ::)
Oikeastahan minäkään en tarvitse TV kun en sitä käytä muuhun kun pelamiseen.Joskus katselen uutiset tai jonkun ohjelman.

Ja sitten kun ottaa puheeksi nämä Digin tuomat ongelmat.Joku viisas sanoi että suomen Digi hommat ovat vielä niin lasten kengissä että ei olisi vielä moneen vuoteen tuoda digiä tänne.

Kaverini kertoi digin hyödyt:Mitä yksi analoginen kanava vie hertzi tilaa niin digi kanavia mahtuu samalle kohdalle viisi kappaletta
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #8 : 26.08.07 - klo:17:26 »
Jos ei boxin vertaa budjetti kestä nii älkää hankkiko. Eipä se ohjelmatarjonta muutenkaan paljo päätä huimaa...
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

marni

• Vieras
« Vastaus #9 : 26.08.07 - klo:17:33 »
Meiltä löytyy jo kaikist telkkareist rikilaatikko, ja yks on tallentava. eipä niis ny muuten mitää kummallista oo ku se et näkyy 4 ja subi.

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #10 : 26.08.07 - klo:17:52 »
Digi digi digi...

Boksi ollu puol vuotta.

Stern

• Vieras
« Vastaus #11 : 26.08.07 - klo:19:27 »
Digiboxi on, mutta entinen hajos pariin otteeseen ja nyt meillä on sitten ihan uus.. Ei saanu enää sitä vanhaa korjattua. Hyvähän se on olla, että edes jotain näkee..

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #12 : 26.08.07 - klo:19:36 »
Te ketkä asutte ihan kaupungien ulko puolella niin onko ongelmia näkyvyyden kanssa?

Stern

• Vieras
« Vastaus #13 : 26.08.07 - klo:19:42 »
Te ketkä asutte ihan kaupungien ulko puolella niin onko ongelmia näkyvyyden kanssa?
Ihan kaupunkien ulkopuolella, eli korvessa.. Olisihan enemmänkin kanavia tarjolla, mutta ei voi katsoa kaikkia koska vaikka antennia kääntää, niin signaali on niin huono, ettei kuva näy.  :-\

Poissa Korppi

• Jäsen
  • *
« Vastaus #14 : 27.08.07 - klo:06:52 »
Sama täällä korvessa. Se vähä katselemisenarvoinen, mikä telkkarista tulisi, näkyy niin huonosti ettei tule kuin vihaiseksi. No mutta eipä mitään, uutiset ja viihteen voi hankkia netistä, leffat näkyy dvd:ltä ja loppuajan voi vaikka lukea.  ;D