Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Emigraten biisit kuulostaa tutuilta?  (Luettu 6596 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa DT84

• Tulokas
Emigraten biisit kuulostaa tutuilta?
« : 02.09.07 - klo:10:57 »
Moro! Olen lueskellut foorumia jo jonkin aikaa ja nyt päätin itsekkin kirjoittaa.

Kova fani olen Rammsteinille ollu jo vuosia ja tietenkin kiinnostuin Emigratesta heti kun kuulin siitä. Mutta nyt kun olen kuullut joitain biisejä, olen huomannut kumman jutun: jotkut biisit kuulostaa hämmentävän paljon jo olemassaolevilta biiseiltä! :o Eihän se välttämättä tahallista ole, voi olla jotain alitajuista, mutta kyllä se kummastuttaa.

Tässä huomioni: Emigraten In my tears kuulostaa Stein um steinilta, varmaan sattuneesta syystä. :P
Resolution tuntuu saaneen paljon vaikutteita Turmion Kätilöiden Tirehtööristä...
Temptation on taas kertosäkeen osalta velkaa paljon Babylon Zoon Space Manille.

Älkääkä nyt suuttuko, vaan kuunnelkaa biisit ja miettikää voiko moinen olla mahdollista. Ja jos joku huomaa jotain muuta, voi kertoa siitä.

Poissa Danatsu

• Veteraani
Vs: Emigraten biisit kuulostaa tutuilta?
« Vastaus #1 : 02.09.07 - klo:11:02 »
Oonha mäki ton kyl huomannu, niis vähis biiseis mitä oon kuunnellu.

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #2 : 02.09.07 - klo:12:04 »
Jep, seassa on rosenrottia stein um steiniä jne.

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #3 : 02.09.07 - klo:12:55 »
Mut aika ihme olis jos ei oosi samankaltaasuutta, ku kuitenki rikust noi kitara jutut muutenki kiinni rammsteiniski. sama ku kirjaalioil jokka o kirjoottanu useemman kirjan, saman kaltaisuuksia löytyy kirjois

Stern

• Vieras
« Vastaus #4 : 02.09.07 - klo:16:36 »
Noita kolmea en just vielä ole kuullukkaan..  :D

Ihme oiskin kun sais jotain ihka omaperäistä tehtyä!  :o

Poissa daikei

• Seniori
  • Sukupuoli: Nainen
    • blog
« Vastaus #5 : 02.09.07 - klo:22:12 »
Kyllähän Rammstein ihan pakosti kuuluu noista kappaleista läpi kun on Riku kumminkin tehnyt paljon niissä kappaleissa ja kaikkea :]
Sinä näytit minulle, kuka olit.

Poissa DT84

• Tulokas
« Vastaus #6 : 03.09.07 - klo:10:04 »
Ei se pelkästään se että se kuulostaa Rammsteinilta, sillehän ei voi Riku mitään. Mut se että ne jotkut kuulostaa muultakin kuin Rammsteinilta on mun mielestä hieman kummaa. Kyllähän artistit saa vaikutteita, mutta kyllä noissa jossain kuuluu tosi vahvasti ne vaikutteet...

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Art Is Resistance
« Vastaus #7 : 05.09.07 - klo:15:19 »
Toi on totta että jossain biiseissä on jotain samaa kuin Rammsteinin biiseissä esim. Emigrate biisissä samalainen kone biiti ku Sonnessa ja In my tears kitara riffi kuulostaa Stein um steinilta
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!
« Vastaus #8 : 05.09.07 - klo:15:22 »
Mielestäni aika epätodennäköistä että joku bändi voi tehdä täysin erilaista musiikkia.Laskekaa monta yhtyettä on ollut maailmassa ja niiden kappaleet.Pakosti tulee samalainen kappalle vastaan joskus.
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa Jaska

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #9 : 05.09.07 - klo:17:33 »
Tottahan tuo on. Emigratessa on vähän pakostikkin sitä samaa kuin Rammsteinissa, sattuneesta syystä. Eikä se ainakaan minua haittaa! :) Musiikki on nimittäin erittäin hyvää. In My Tears ja Help Me erittäin loistavia + kannet on todella hienot!

Respect!
aye aye, captain!

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #10 : 05.09.07 - klo:19:40 »
Kannet on upeet. 8)

Ja jos mies on vääntänyt Rammsteinille jonkun kitaranrämpytyksen, niin kai hän saa muuttaa / käyttää sitä oman mielensä mukaan, onhan se hänen oma tekeleensä.
« Viimeksi muokattu: 06.09.07 - klo:10:09 kirjoittanut Sinnlos »

Stern

• Vieras
« Vastaus #11 : 06.09.07 - klo:10:30 »
Lainaus
Kannet on upeet
En ole vieläkään saanu käsiini. Postissa jumii.  :D

Ja vaikutteita tulee väkisinkin jostain.

Poissa Jebaa

• Konkari
« Vastaus #12 : 06.09.07 - klo:19:41 »
Myös This Is What biisi muistuttaa paljon Morgestern biisiä rumpujen osalta. Mutta eipä tuo haittaa.
Huom! Kirjoitukseni saattaa sisältää lapsilta kiellettyä ja yleisesti haitallista ja paheksuttavaa materiaalia.

Poissa DT84

• Tulokas
« Vastaus #13 : 09.09.07 - klo:09:19 »
Tässä ei kukaan ole ottanut oikein kantaa siihen, että jotkut noista biiseistä ei kuulosta yhtään Rammsteinilta, vaan joltain aivan muulta. Sehän ei ole ongelma että ne kuulostaa Rammsteinilta, saahan Riku käyttää omia riffejään miten haluaa. Mut jos nuo muut biisilainat ei ole kenenkään mielestä ongelma, niin ei siinäkään mitään. Onhan nykyään hankala luoda jotain täysin uutta, ottamatta mistään vaikutteita. Mutta  jos itse olisitte saanut vaikutteita jostain, haluaisitteko kertoa faneillenne että kannattaa tsekata tämmöset bändit/biisit, oon saanu niistä vaikutteita ja inspistä?

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #14 : 09.09.07 - klo:13:50 »
Meinaatko että Richard on kuunnellu Turmion kätilöitä vai? :D