Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Huono konserttikappale?  (Luettu 1664 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Micki Maus

• Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
Huono konserttikappale?
« : 03.09.07 - klo:14:12 »
Elikkä, onko teidän mielestä Rammsteinilla mitään kappaletta, mikä ei oikeen toimi livenä, sovi muiden kappaleiden joukkoon, tai jotenkin muuten häiritsevä? Mun mielest oikeestaan niiden kaikki kappaleet on lähes parempia livenä ku levyllä, paitsi Los Völkerballissa, ku sen rikun pitää virnistellä siinä... :-X No okei, toi nyt ei sais laskee sen ite biisin asemaa...
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
Vs: Huono konserttikappale?
« Vastaus #1 : 03.09.07 - klo:14:15 »
Taitaa olla Los kun on niin yksinkertainen "Show" tai no kai sen tarkoitus on kanssa olla sellainen mutta se ei oikein iske.
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Art Is Resistance
« Vastaus #2 : 03.09.07 - klo:17:15 »
Los mun mielestä yks kovimpia live biisejä Rammsteinilta. Völkerballilta surkein on Benzin se oikeen iske jos totta puhuttaan se oikeen ikinä iskennyt en tie mikä on syy? se voi olla niittä biisejä mitkä vasta vuosien päästä alkaa toimimaan ku esim. Adios mun kohdalla :) Live Aus Berlinissä taas ei oikeen iske toi Klavier ei vaan sovi settiin muuten hyvä biisi.
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Poissa Onnenonkija

• Jäsen
  • *
« Vastaus #3 : 03.09.07 - klo:18:29 »
Los mun mielestä yks kovimpia live biisejä Rammsteinilta. Völkerballilta surkein on Benzin se oikeen iske jos totta puhuttaan se oikeen ikinä iskennyt en tie mikä on syy? se voi olla niittä biisejä mitkä vasta vuosien päästä alkaa toimimaan ku esim. Adios mun kohdalla :) Live Aus Berlinissä taas ei oikeen iske toi Klavier ei vaan sovi settiin muuten hyvä biisi.

Itsellä käynyt Benzinin kohdalla sama kuin monen muunkin sinkun eli kulutettu loppuun. Sinkkuja jotka tulevat ennen levynjulkistamista, tulee aina kuunneltua sellaiset määrät että alkaa tarpeeksi saada viimeistään silloin kun koko levy julkaistaan. Los on hieman kevyempää kamaa eikä siksi toimi kaikilla, mutta mun mielestä se on ihan ok, ainakin Reise Reise -kiertueella oli. Ehkä kuitenkin parempi jättää soittamatta ensi kiertueella. Jos joku pitää sanoa niin Los

Evil Kübel

• Vieras
« Vastaus #4 : 10.09.07 - klo:10:33 »
Stripped.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #5 : 10.09.07 - klo:10:35 »
Stripped.
Ehkä voisi olla joku pieni peustelu samalla.Kuulostaa huonolta yms..
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa Irodorareta

• Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #6 : 10.09.07 - klo:12:51 »
Stripped.
Minusta se on mahtava livenä!

Poissa Jaska

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #7 : 12.09.07 - klo:21:02 »
Hmm. Paha kysymys.. Sanoisin Völkerin perusteella kuitenkin Losin. Ainakin kun Völkerballia itse katson niin aina, kun tulee Losin vuoro, jostain syystä kelaan sen ohi. Jotenkin se latistaa sen tunnelman minkä Stein Um Stein jätti.

Benzin on se toinen. Vaatimaton show ainakin Reise Reise-kiertueella. Tulevalla kiertueella aivan eri näköinen todennäköisesti sikäli mikäli settilistaan mahtuu.
aye aye, captain!

Stern

• Vieras
« Vastaus #8 : 12.09.07 - klo:21:11 »
Lainaus
Hmm. Paha kysymys.. Sanoisin Völkerin perusteella kuitenkin Losin. Ainakin kun Völkerballia itse katson niin aina, kun tulee Losin vuoro, jostain syystä kelaan sen ohi. Jotenkin se latistaa sen tunnelman minkä Stein Um Stein jätti.
Pakko sanoa samat sanat..  ;D

Poissa allurainen

• Jäsen
  • *
  • Rummut on bändin munat!
« Vastaus #9 : 25.10.07 - klo:14:44 »
livenä on ehkä völkerballilta benzin :D till ainakin näyttää olevan alussa vähän hukassa kun sitä biisiähän ei nyt alunperin vielä ahoi-tourilla pitänyt soittaa... hyvin ne siis sen vetävät mutta se ei livenä kolauta yhtään sen paremmin kuin levylläkään. keine lust on ehkä toinen. itse olen rumpali ja scheider kämmää rumpujen kanssa kokoajan kappaleen ajan ja se ich hab keine lust kohta kuulostaa vähän väkinäiseltä kun levyllä sitä on sentään muokattu matalemmaksi ja on se muutenkin paremman kuuloinen :D LAB:llä vähiten kolautti ehkä herzeleid. siinä ei oikein ollut mitään mistä jaksaisi innostua.
Reise, Reise Seemann Reise
Jeder tut's auf seine Weise
Der eine stößt den Speer zum Mann
Der andere zum Fische dann

Poissa Herz

• Veteraani
  • 3x^721
« Vastaus #10 : 15.01.08 - klo:19:20 »
Huonoin kappale livenä on varmaan Laichzeit tai Mutter, ei ne oikein iske...

Poissa Come As You Are

• Konkari
« Vastaus #11 : 15.01.08 - klo:22:59 »
Benzin on se toinen. Vaatimaton show ainakin Reise Reise-kiertueella. Tulevalla kiertueella aivan eri näköinen todennäköisesti sikäli mikäli settilistaan mahtuu.

Kyllä, on itsenikin pakko myöntää, että tuo Benzin on jonkinlainen pettymys livenä :-[. Yleensäkin aivan uudet kappaleet on heikoimpia livenä kuin ne vanhat hitit, joissa toteutetaan jo vuosia hyvin toimineita esityksiä. Kyllä tuo Benzinin live esitys aikaa myöten paranee...

Odotukset ovat ainakin kovat Live-Benzinin suhteen kunhan tuo uusi kiertue joskus pääsee alkamaan...
Jos sinulla on vasara, kaikki näyttää nauloilta.

Poissa Spring

• Fossiili
  • bullet for my valentine. paras bändi.
« Vastaus #12 : 16.01.08 - klo:15:13 »
mä oisin toivonu benziniin jotain tulta joka ei lopu ja paljo suihkua sun muuta mut ei, naksutti :D
Fighters never quit, quitters never fight.

Poissa Tomba

• Veteraani
« Vastaus #13 : 16.01.08 - klo:15:58 »
Juu mäkin samoilla linjoilla kans että, tuo Benzin ei oikeen toiminut völkkerissä.

Poissa Lindemann

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #14 : 16.01.08 - klo:23:09 »
mun mielest se stripped ja los ei iske live esityksis