Rammstein-HQ Facebookissa
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Lainaus käyttäjältä: vepa^ - 12.12.07 - klo:13:18kuinka paljon porukkaa mahtuu 21m2 asuntoon josta lattia pinta-alaa vapaana 18m2? mun taiteilian silmällä 18
kuinka paljon porukkaa mahtuu 21m2 asuntoon josta lattia pinta-alaa vapaana 18m2?
Lainaus käyttäjältä: Spring - 12.12.07 - klo:13:45Lainaus käyttäjältä: vepa^ - 12.12.07 - klo:13:18kuinka paljon porukkaa mahtuu 21m2 asuntoon josta lattia pinta-alaa vapaana 18m2? mun taiteilian silmällä 18 siten että mahtuu liikkumaan 18 vaikuttaa aika paljolta kun katselen ympärilleni...
Lainaus käyttäjältä: vepa^ - 12.12.07 - klo:16:21Lainaus käyttäjältä: Spring - 12.12.07 - klo:13:45Lainaus käyttäjältä: vepa^ - 12.12.07 - klo:13:18kuinka paljon porukkaa mahtuu 21m2 asuntoon josta lattia pinta-alaa vapaana 18m2? mun taiteilian silmällä 18 siten että mahtuu liikkumaan 18 vaikuttaa aika paljolta kun katselen ympärilleni... Jep aika paljon se onki. Meidä koululuokka on 60 m2 ja sinne mahtuu 23 ihmistä + ope
kajaani on letkee mesta mut ei sinne asti kukaan jaksa miitin takia matkustaa, liputki ihan hel***in kalliita nii lyhyest ajast
Lainaus käyttäjältä: Spring - 12.12.07 - klo:19:41kajaani on letkee mesta mut ei sinne asti kukaan jaksa miitin takia matkustaa, liputki ihan hel***in kalliita nii lyhyest ajast minähän sanoin etten niitä täällä järjestä.
Hmm. Tänne Lappeenrantaan voisikin järjestää miitin. Majotuksenkin voisin hankkia.
Missähän semmonen kun Lappeenranta mahtaa olla? Jos se on lähellä Kuopioo niin oon valmis tulemaan.
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.
Lainaus käyttäjältä: tudekki - 13.12.07 - klo:17:04Missähän semmonen kun Lappeenranta mahtaa olla? Jos se on lähellä Kuopioo niin oon valmis tulemaan.:'> Lappeenranta Suomen kartalla, tuo pikkune, punainen kärpäsen pa**a on Lapeenranta. Mut en sitte tiiä, et voisko tälläinen oikeasti toteutua.
Ei millään pahalla mutta aikuinen saa järjestää ne pippalot.minä nyt hel**tti mihinkään limu bileisiin mene.......
Lainaus käyttäjältä: Betrunken - 13.12.07 - klo:17:15Ei millään pahalla mutta aikuinen saa järjestää ne pippalot.minä nyt hel**tti mihinkään limu bileisiin mene.......No äläpä sitte tule, pidetää me hauskaa keskenämme
Ei millään pahalla mutta aikuinen saa järjestää ne pippalot.minä nyt hel**tti mihinkään limu bileisiin mene.......
Lainaus käyttäjältä: tudekki - 13.12.07 - klo:17:17Lainaus käyttäjältä: Betrunken - 13.12.07 - klo:17:15Ei millään pahalla mutta aikuinen saa järjestää ne pippalot.minä nyt hel**tti mihinkään limu bileisiin mene.......No äläpä sitte tule, pidetää me hauskaa keskenämme nope, me halutaan nähä beltsun känni seikkailut osa kaks, mitä bet ei viimeks ees muistanu missä oot ja keitä sieloli ku aamul heräsit
Lainaus käyttäjältä: Betrunken - 13.12.07 - klo:17:15Ei millään pahalla mutta aikuinen saa järjestää ne pippalot.minä nyt hel**tti mihinkään limu bileisiin mene.......No äläpä sitte tule, pidetää me hauskaa keskenämme