Rammstein-HQ Facebookissa
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Lainaus käyttäjältä: Spring - 13.12.07 - klo:17:19Lainaus käyttäjältä: tudekki - 13.12.07 - klo:17:17Lainaus käyttäjältä: Betrunken - 13.12.07 - klo:17:15Ei millään pahalla mutta aikuinen saa järjestää ne pippalot.minä nyt hel**tti mihinkään limu bileisiin mene.......No äläpä sitte tule, pidetää me hauskaa keskenämme nope, me halutaan nähä beltsun känni seikkailut osa kaks, mitä bet ei viimeks ees muistanu missä oot ja keitä sieloli ku aamul heräsit Eipä siinä mitään näkemistä ole.....
Lainaus käyttäjältä: tudekki - 13.12.07 - klo:17:17Lainaus käyttäjältä: Betrunken - 13.12.07 - klo:17:15Ei millään pahalla mutta aikuinen saa järjestää ne pippalot.minä nyt hel**tti mihinkään limu bileisiin mene.......No äläpä sitte tule, pidetää me hauskaa keskenämme nope, me halutaan nähä beltsun känni seikkailut osa kaks, mitä bet ei viimeks ees muistanu missä oot ja keitä sieloli ku aamul heräsit
Lainaus käyttäjältä: Betrunken - 13.12.07 - klo:17:15Ei millään pahalla mutta aikuinen saa järjestää ne pippalot.minä nyt hel**tti mihinkään limu bileisiin mene.......No äläpä sitte tule, pidetää me hauskaa keskenämme
Ei millään pahalla mutta aikuinen saa järjestää ne pippalot.minä nyt hel**tti mihinkään limu bileisiin mene.......
Lainaus käyttäjältä: Betrunken - 13.12.07 - klo:17:20Lainaus käyttäjältä: Spring - 13.12.07 - klo:17:19Lainaus käyttäjältä: tudekki - 13.12.07 - klo:17:17Lainaus käyttäjältä: Betrunken - 13.12.07 - klo:17:15Ei millään pahalla mutta aikuinen saa järjestää ne pippalot.minä nyt hel**tti mihinkään limu bileisiin mene.......No äläpä sitte tule, pidetää me hauskaa keskenämme nope, me halutaan nähä beltsun känni seikkailut osa kaks, mitä bet ei viimeks ees muistanu missä oot ja keitä sieloli ku aamul heräsit Eipä siinä mitään näkemistä ole..... siitä voi olla montaa mieltä kenen autoon sä oikeen sammahdit?
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.
Festari tapaamisesta puheenollen mite ois ankkarock. Näkisitte samalla maailmankuulua korsolaista nuoriso ja spurgu kulttuuria.
Ei niitä bändejä vielä ole varmistettu, suunnilleen helmikuun tienoilla tulee ekat kiinnitykset.Mutta juu, kannatan festaritapaamista.