Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Äänestys

Ketä kannatat?

Blues
1 (2.2%)
HIFK
7 (15.6%)
HPK
1 (2.2%)
Ilves
3 (6.7%)
Jokerit
3 (6.7%)
JYP
4 (8.9%)
KalPa
2 (4.4%)
Kärpät
9 (20%)
Lukko
0 (0%)
Pelicans
4 (8.9%)
SaiPa
2 (4.4%)
Tappara
2 (4.4%)
TPS
3 (6.7%)
Ässät
4 (8.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 41

Kirjoittaja Aihe: SM-Liiga  (Luettu 12255 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jaska

• Täysjäsen
  • **
  • Sukupuoli: Mies
SM-Liiga
« : 08.09.07 - klo:21:48 »
Suomen seuratuin ja kovatasoisin sarja alkaa jälleen! Ketä kannustat? Mielenkiintoisin seura? Miks? Ynnä muuta höpinää.

Itse asetun Jyväskylän JYPin puoleen. Aina olen kannustanut ja luottanut pärjäävän. Tällä kaudella menestyksen pitäsi olla paljon kovemmalla tasolla kuin viime kausina. Palkkabudjetti on noussut melkeen puolella yms.. Jarkko Immonen. Huhhuh. JYP on kolmen parhaan joukossa prkl!  :)

Kaikki jääkiekosta vähänkin innostuneet ja sitä seuraavat - tähän ketjuun kaikki SM-Liiga uutiset, juorut, ottelut yms!
aye aye, captain!

Stern

• Vieras
Vs: SM-Liiga
« Vastaus #1 : 08.09.07 - klo:21:51 »
Lainaus
Kaikki jääkiekosta vähänkin innostuneet ja sitä seuraavat
No sit pitää kai pysyä poissa.  :D Kyllähän tuota silloin tällöin voi katsoa pienissä määrin, mutta eipä taida jutun luojaksi olla.  ;D

Poissa Sarumi

• Konkari
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #2 : 08.09.07 - klo:22:42 »
Ässät.
Sen takia, kun ihan naapurikaupungissa on. Ja tämä tuppukylä kallistuu enemmän Porin puolelle kun Rauman, niin siksi ässät eikä Lukko. Hmm... Harmi vain että ässillä meni viime vuonna "hieman" huonosti. Tosin saivathan ne sitä edellisellä kerralla hopeaa. :) Ja sillon näkyi niitä iki-ihania irokeeseja jokapuolella. :-*

Stern

• Vieras
« Vastaus #3 : 08.09.07 - klo:22:57 »
Lainaus
Ja sillon näkyi niitä iki-ihania irokeeseja jokapuolella.
:D Hmm, pitäsköhän minunkin sitten oikeasti ruveta seuraamaan jääkiekkoa?!  :P

Poissa Sarumi

• Konkari
« Vastaus #4 : 08.09.07 - klo:23:00 »
Lainaus
Ja sillon näkyi niitä iki-ihania irokeeseja jokapuolella.
:D Hmm, pitäsköhän minunkin sitten oikeasti ruveta seuraamaan jääkiekkoa?!  :P
Why not. ;)
Ei silti, aika vähän jäkist seuraan... joskus  serkun kans menny sen mukaa kattoo pelii. Telkasta en ikän jaks kattoo, mut oon kiinostunu miten ässil kävi.

Stern

• Vieras
« Vastaus #5 : 08.09.07 - klo:23:07 »
Lainaus
Ei silti, aika vähän jäkist seuraan... joskus  serkun kans menny sen mukaa kattoo pelii. Telkasta en ikän jaks kattoo, mut oon kiinostunu miten ässil kävi.
En mie nyt paikan päälle menis, mut vaik tv:stä. Onhan tuokin jotain piristystä katsoa miehiä tv:stä kun parempaa ei voi saada.. Kohan vaan todellisuus ei herää.  :D

Poissa Sarumi

• Konkari
« Vastaus #6 : 08.09.07 - klo:23:21 »
Lainaus
En mie nyt paikan päälle menis, mut vaik tv:stä. Onhan tuokin jotain piristystä katsoa miehiä tv:stä kun parempaa ei voi saada.. Kohan vaan todellisuus ei herää.  :D
Haha, mun mielest livenä viihtyy paremmin kattomas ko on muitakin ihmisiä ympäril ja kuunnel samal niittenki kommenttei. :)
Hmm... Ne miehet on sielt tv:st katottun vähä huonost näkyvis ko on nii paljo varustusta pääl. ;D

Stern

• Vieras
« Vastaus #7 : 08.09.07 - klo:23:26 »
Lainaus
Hmm... Ne miehet on sielt tv:st katottun vähä huonost näkyvis ko on nii paljo varustusta pääl.
Noh, määhän sanoinkin, että kun ei sen enempää saa.  :D Hyvä ku ees pikkasen näkee.  :P

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #8 : 09.09.07 - klo:00:32 »
TPS koska saku koivu voitti siinä suomen mestaruuden ja sen jälkeen maailman mestaruuden.(Vuonna 95)
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Art Is Resistance
« Vastaus #9 : 09.09.07 - klo:10:05 »
Mä en oikeastaan kannata mitään jääkiekko joukkuetta seuraan vaan millai Ässillä menee :)
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #10 : 09.09.07 - klo:19:35 »
HIFK tietysti, vaikka jääkiekko on prseestä.

Stern

• Vieras
« Vastaus #11 : 09.09.07 - klo:19:39 »
Tul vaan mieleen. Joskus pienempänä kaik kyseli koulussa, että mitä joukkuetta kannattaa. Njaah, enhän minä niistä mitään tienny ja kun en pahemmni seurannukkaan. Ain tuli mentyä valtavirran mukana, että siinä minun päätöksentekoa.  :D

Poissa HaGz

• Yleisvalvoja
  • Konkari
    • Youtube-profiili
« Vastaus #12 : 10.09.07 - klo:18:15 »
Vaasan Sporttia kannustan, kunhan nousee Mestiksestä liigakarsinnan kautta.
Mutta tähän asti olen kannattanut HPK:tä, huippupelaajia riittää.
David Schneider on lempparini, kova pakki  ;)

Poissa Jebaa

• Konkari
« Vastaus #13 : 02.11.07 - klo:21:26 »
TPS on mun lempijoukkue. Harmi, että TPS on pahasti tippunut kulta-ajoistaan. Todella nuori joukkue ja näyttää olevan ongelmia päästä pistetaulukon puoleenväliinkään. Tosin 3 peräkkäistä voittoa on ihan hyvä saavutus vaikka koko joukkue on laitettu ihan uusiksi. Paha kolaus oli myös se, että Kai Nurminen lähti. Mitähän helkuttia sekin meni johonkin HPK:hon >:( Tältä vuodelta turha odottaa Tepsiltä mitään arvokasta.
Huom! Kirjoitukseni saattaa sisältää lapsilta kiellettyä ja yleisesti haitallista ja paheksuttavaa materiaalia.

Poissa Spring

• Fossiili
  • bullet for my valentine. paras bändi.
« Vastaus #14 : 02.11.07 - klo:21:47 »
pelicans on paras :D
Fighters never quit, quitters never fight.