Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Äänestys

Ketä kannatat?

Blues
1 (2.2%)
HIFK
7 (15.6%)
HPK
1 (2.2%)
Ilves
3 (6.7%)
Jokerit
3 (6.7%)
JYP
4 (8.9%)
KalPa
2 (4.4%)
Kärpät
9 (20%)
Lukko
0 (0%)
Pelicans
4 (8.9%)
SaiPa
2 (4.4%)
Tappara
2 (4.4%)
TPS
3 (6.7%)
Ässät
4 (8.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 41

Kirjoittaja Aihe: SM-Liiga  (Luettu 12255 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Jebaa

• Konkari
  • Sukupuoli: Mies
Vs: SM-Liiga
« Vastaus #15 : 29.12.07 - klo:21:04 »
Oli huvittavaa kattoa kun TPS - Pelicans ottelussa cheerleaderit yritti tanssia Rammsteinin Links 2 3 4 biisin mukana :D
Huom! Kirjoitukseni saattaa sisältää lapsilta kiellettyä ja yleisesti haitallista ja paheksuttavaa materiaalia.

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Art Is Resistance
« Vastaus #16 : 29.12.07 - klo:21:09 »
Oli huvittavaa kattoa kun TPS - Pelicans ottelussa cheerleaderit yritti tanssia Rammsteinin Links 2 3 4 biisin mukana :D

Se olis ollut näky :D
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

vepa^

• Vieras
« Vastaus #17 : 29.12.07 - klo:21:11 »
--
« Viimeksi muokattu: 23.03.10 - klo:21:33 kirjoittanut vepa^ »

Poissa kYnt!

• Seniori
« Vastaus #18 : 29.12.07 - klo:21:13 »
Itteäni ei kiinnosta kyllä yhtään mikään SM-liiga, eikä nykyään jaksa urheiluakaan seurata. Turha käyttää aikaa joutavuuksiin, kun voi katsoa laatuviihdettä, eikä jotain miehiä luistelemassa kumilätkän perässä.

Poissa Jaska

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #19 : 29.12.07 - klo:21:20 »
Itteäni ei kiinnosta kyllä yhtään mikään SM-liiga, eikä nykyään jaksa urheiluakaan seurata. Turha käyttää aikaa joutavuuksiin, kun voi katsoa laatuviihdettä, eikä jotain miehiä luistelemassa kumilätkän perässä.

Tuohan on juuri sitä laatuviihdettä!  :o

Noh, eihän kaikki voi tykätä. Itse oon ihan sekasin jääkiekosta ja varsinkin JYPistä tänä kautena!
aye aye, captain!

Poissa Spring

• Fossiili
  • bullet for my valentine. paras bändi.
« Vastaus #20 : 30.12.07 - klo:01:05 »
mä tykkään lähinnä futiksesta, mutta pakko se on pelicanssille myötätunnot antaa ku rulaavat alkusarjat ja kumminki putoavat heti pudotus peleissä :D en kyllä tiedä yhtään pelicanssien pelaajaa :P
Fighters never quit, quitters never fight.

Poissa Come As You Are

• Konkari
« Vastaus #21 : 17.02.08 - klo:22:17 »
ÄSSÄT!!!

Miksi?

http://www.youtube.com/watch?v=033KSeflgrs
http://www.youtube.com/watch?v=QAhZZUUY94w&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=-_SKDihKDiY&feature=related

"Miten sä määrittelet porilaisen hulluuden? Ovessa lukee VEDÄ niin se työnnetään auki ja mielummin vielä sarana puolelta." (Yö-yhtyeen Olli Lindholm)

Eipä ole toinen sija koskaan maistunut näin hyvälle...
Jos sinulla on vasara, kaikki näyttää nauloilta.

Poissa Micki Maus

• Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #22 : 17.02.08 - klo:23:19 »
Mä kannustan kärppiä vaan siks, että kärppä on kiva eläin :P Mä koko ajan sekoon kärpissä ja tapparassa, että onko se kärpät ja tappara, vai tarpat ja käppärä :D
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

Poissa Tilli

• Veteraani
    • Facebook
« Vastaus #23 : 18.02.08 - klo:20:22 »
Piti ihan miettiä annanko ääneni Saipalle vai Kalpalle. Annoin lopulta Saipalle, sillä ala-aste iästä oon sitä pikkasen kannattanu ja äidin eno kuuluttaa Saipa otteluita. Kalpa oli hyvä vaihto ehto, koska se on savolainen joukkue. Mut menköön nyt Saipalle.  :D :P

Poissa Spring

• Fossiili
« Vastaus #24 : 25.02.08 - klo:19:13 »
katoin tos ikiwanhaa akuankkalehteä ja sen takan oli sm-liiga sipsi mainos :D sit muistin ne nostalgiset taffelin sour cream & onion sipsit joit oli jokasen sm-liiga jengin väreis ja logois :D

Poissa Come As You Are

• Konkari
« Vastaus #25 : 08.04.08 - klo:20:45 »
Onkos kukaan seuraillut SM-Liiga finaaleja?

Itse olen toisen eli tuon jälkimmäisen finaalipelin katellut ja ihan hyvältä finaaliparilta tuo Kärpät-Blues vaikuttaa... Toivottavasti vain saadaan se voitto sitten lopulta espoolaisille! 8)
Jos sinulla on vasara, kaikki näyttää nauloilta.

Poissa Liquiddi

• Konkari
  • 2+2=5
« Vastaus #26 : 08.04.08 - klo:20:55 »
Samoin, no jotkut tykkää jotkut ei.
Nyt kun aloitit lukemaan tätä, niin et voi lopettaa. Haluat lukea tämän loppuun vaikka sanoisin, ettei tässä tapahdu yhtään mitään. Ei tässä tapahdukkaan ja luet tätä silti; haluat nähdä miten tämä loppuu. Luet tätä vieläkin, ei tässä mitään tapahdu, kunhan jaarittelen samaa asiaa. Et pysty olla lukematta tätä, eiköhän nyt olisi jo aika lopettaa? Ei, luet tätä vieläkin. Nyt tämä loppuu, oliko tämä nyt lukemisen arvoinen?

Poissa Spring

• Fossiili
« Vastaus #27 : 08.04.08 - klo:21:46 »

no ite en löydä mitään kovin lähellä sydäntä jääkiekossa, mutta suomi on siinä hyvä ja pidän sen katsomista oudosti isänmaallisena, siksi siitä jotenkin kestän keskustellakki :)

Poissa Frostbitten

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #28 : 08.04.08 - klo:21:49 »
Minäkään en näe jääkiekossa mitään järkeä, mutta kuten tuossa jo sanottiin: jotkut tykkää jotkut ei

Poissa Evil K

• Konkari
« Vastaus #29 : 09.04.08 - klo:08:38 »
Porin Ässiä kannatan. Joskus viisi- tai kuusvuotiaana näin niitten ekan pelin telkusta ja isä sanoi mulle, että "Ässät on kuule paras joukkue". Siitä se sitten lähti :D Mulla on niiden pelipaitakin (jotai vm. 93-94). Ei taida mahtuu enää päälle :P

Harmittaa kun enää ei tule Hockey Nightia. On jäänyt seuraaminen hieman vähemmälle. Onneksi mm-kisat ja Mertaranta ovat vielä tulossa. Finaalijoukkueista joudun menemään Bluesin puolelle. Joukkue taistelee ekasta mitalistaan kautta aikojen. Kärpäthän on kiistattomasti tämän vuosituhannen paras joukkue, joten vaikealta tuo näyttää.
Hähä! Heisimato!