Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Paras live keikan alku kappalle  (Luettu 1731 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!
Paras live keikan alku kappalle
« : 11.09.07 - klo:13:04 »
Minä sanon ehdottomasti LAB:in alku kappalle on paras kun Till kömpii sieltä "rummun" takaa lavalle,nauroin kun ekaa kertaa näin sen.

Itse olen kumminkin niin vähän keikkoja nähnyt että en tiedä jos on parempia mutta ainakin tämä LAB alku on paras mitä itse olen nähnyt.

Joo,tiedän että näitä paras paras juttuja on niin paljon että maku jo menee mutta kumminkin toivoisin ylläpidolta löysyyttää aiheen suhteen että saatais keskustelua Rammsteinista jotenkin.Ja toivoisin että muutkin jäsenet tulisi sanomaan jotain.Olemme sentäs Rammstein foorumilla  8)
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

vepa^

• Vieras
Vs: Paras live keikan alku kappalle
« Vastaus #1 : 11.09.07 - klo:13:07 »
Minä sanon ehdottomasti LAB:in alku kappalle on paras kun Till kömpii sieltä "rummun" takaa lavalle,nauroin kun ekaa kertaa näin sen.

minäkin repesin kun sen ensin näin :D

itse olen nähnyt vain Live Aus Berlinin ja Wölkerball DVD:eiden aloitukset, nekin aika kauan aikaa sitten. ne levyt jäi kotiin kun muutin  :'(
pitäkin soittaa äitille että laittaa ne postiin heti.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!
« Vastaus #2 : 11.09.07 - klo:13:10 »
Lainaus
tse olen nähnyt vain Live Aus Berlinin ja Wölkerball DVD:eiden
Minäkään en ole nähnyt muita :-[

Katsellaan ovatko muut ja onko vielä parempaa kun LAB:in tekele ;)
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa Irodorareta

• Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #3 : 11.09.07 - klo:13:13 »
Minä en ole nähnyt kuin Live aus Berlinin ja Völkerballin aloitukset, ja Live aus Berlinissä on parempi aloitus.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!
« Vastaus #4 : 11.09.07 - klo:13:14 »
nyt tuli muuten oikosulku,mikä on LAB:in aloitus kappalle ???

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #5 : 11.09.07 - klo:13:27 »
Spiel mit Mir.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!
« Vastaus #6 : 11.09.07 - klo:13:31 »
Spiel mit Mir.
Oliisit sinäkin sanonut oman mielipiteesi  ;)

Poissa daikei

• Seniori
  • Sukupuoli: Nainen
    • blog
« Vastaus #7 : 11.09.07 - klo:14:13 »
Reise, reise Völkerballissa on upea kun se joku kangas putoaa ja ah <3 Jotenkin se on omalla tavallaan niin mahtipointinen aloitus että huh huh. :]
Sinä näytit minulle, kuka olit.

Poissa Onnenonkija

• Jäsen
  • *
« Vastaus #8 : 11.09.07 - klo:16:20 »
Mun Live aus Berlin -dvd:ssä Till laskeutuu sillä "hissillä" alas samalla kun Spiel mit mir lähtee soimaan. Sen sijaan Lichtspielhausissa on pätkiä eri keikoista ja niistä yhdessä Till tulee tuolta rummun takaa.

Reise Reise alotus kokonaisuudessaan on niin vakuuttava, että se on paras mitä itse olen nähnyt.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!
« Vastaus #9 : 11.09.07 - klo:16:22 »
Mun Live aus Berlin -dvd:ssä Till laskeutuu sillä "hissillä" alas samalla kun Spiel mit mir lähtee soimaan. Sen sijaan Lichtspielhausissa on pätkiä eri keikoista ja niistä yhdessä Till tulee tuolta rummun takaa.

Reise Reise alotus kokonaisuudessaan on niin vakuuttava, että se on paras mitä itse olen nähnyt.
Hemmetti,minun LAB on lainassa  :(

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Art Is Resistance
« Vastaus #10 : 11.09.07 - klo:16:41 »
Mun mielestä 5/4 ja Mein Herz Brennt ovat parhaat aloitus biisit. 5/4 siinä on hieno tunnelma ku bändi jäsenet tulee yks kerrallaan lavalle (siis Mutter tourilla) Ja biisit on hienosti vaan yhdistetty toisiinsa Rammstein sais mun mielestä tehdä Instrumentalisa biisejä lisää. Reise, Reise menetelee aloitus biisinä, Toinen hyvä aloitus biisi on Spiel mit Mir.
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Stern

• Vieras
« Vastaus #11 : 11.09.07 - klo:17:23 »
Kertokkee kaikki aloituskappaleet?  :P

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!
« Vastaus #12 : 11.09.07 - klo:18:14 »
Kertokkee kaikki aloituskappaleet?  :P
Monta kertaa rammstein on tehnyt keikan ja sitä en osaa sanoa vaikka eivät varmasti ole käyttänyt aina eri kappleita kun ovat keikan tehneet.

Stern

• Vieras
« Vastaus #13 : 11.09.07 - klo:18:27 »
En taida sanoa mitään parasta viel ennen kuin tiedän kaikki vaihtoehdot.  :-X ;D

Mutta Reise, Reisessa se tunnelma on nappiin kun se esirippu tippuu ja musiikki kajahtaa ilmoille. Toinen on Mein Herz Brennt. Se vaan on.  :P Kasaa tunnelman kun kuuluu se hiljainen laulu ja sittenpä alkaakin tahti. Voi, mosses se soolon kohta on kiva kun Tillillä leimuu sydän.  ;D Se kuulostaa tunteikkaalta. Ekan kerran kattoessani olin ihan tohkeissani ja piti ottaa uudelleen. Muutenkin Mein Herz brenntissä Tillillä on raavasta tarmokuutta! Jeps. Pitää ihan kattoa nyt tuo.

Stern

• Vieras
« Vastaus #14 : 11.09.07 - klo:18:50 »
Aah!! Nami nannaa!

Eka kuuluu sitä jotain epämääräistä parkumista, sitten tulee se hyytävä ääni.. Hiljaisuudesta kantautuu sydämenlyönnit. Koskettimet.. Kyllä on hienoa! Lopulta lähtee "Mein Herz brennt!" Rytmiä. Till on mies.  8) Tykkään sen irokeesistä ja voi kuinka se heiluttelee sitä päätänsä ympäri niin ihanasti. Vaikka ääni onkin hävitä siinä "Nun liebe Kinder.." kohdassa, niin se on silti niin koho kohta ja kun Till vielä huutaa "Alle!" Niin joka iikka (noh, melkein jokainen  ;D) Huutaa "Mein Herz brennt!".. Sitten leijutaa aikamme kunnes Tillin sydän alkaa pamppailla (ihan vaan minulle  :P) Kaaaanista. On tää kyl hyvä aloitusbiisi. En silti voi sanoa onko parempi kuin Reise, Reise.

Ja Doom hakkaa niitä rumpuja vielä rajummin.. Grauh!!  ;D

Toi aloitus on paras kun tulee siis jäätävä ääni ja sit lähtee sydämenlyönnit ja lopulta koskettimet mukaan. Tuo alku on.. nyyh.. kaunis. Olikin jo ikävä tätä videota.

Sori kun jauhoin ehkä kakkaa.. Oli vaan sanottava nyt noi.. Oon kyllä varmaan ennenkin sanonut.