Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Lävistykset ja tatuoinnit  (Luettu 17965 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Memeko

• Veteraani
Lävistykset ja tatuoinnit
« : 16.09.07 - klo:18:52 »
Täällä ei näköjään tälläistä keskustelua vielä olekkaan, jota ihmettelen suuresti. Jos YP porukka toteaa keskustelun turhaksi niin poistakoot/lukottakoot tämän ketjus. Offit kätdään offtopicin puolella. Eikä mielellään mitään listauksia, että mitä haluaa vaan kertokaa mahdollisimman pitkin lausein, että miksi juuri sinne ja plaaplaa. :D

Nykyään on helppo ottaa lävistys, kävelee lävistäjälle rahat kourassa ja lävistäjä lävistää ihoon reijän. Kaduilla näkee nuoria joilla on lävistyksiä naamassa. Se ei tunnu häiritsevän, koska lävistykset on nykyaikaa. Lävistäjän työ kuulostaa helpommalta mitä se on. Lävistäjän pitää osata työntää neula oikeaan paikkaan ettei osu hermoon. Ja jos hermoon osuu niin se on aika huono homma. Etenkin jos asiakkaan isä on rikas. Itse lävistäminen ei taida maksaa kuin muutaman euron, mutta koru maksaa aika paljon. Jos lävistyksestä ei osaa pitää huolta, niin reikä voi tulehtua tai koru voi kasvaa ulos.
Tatuointi on isompi urakka kuin lävistys. Tatuoinnin tekemiseen voi mennä helpostikkin kokonainen päivä. Ei siinä mitään jos jaksaa istua/maata päivän. Eihän sitä tatuointia koko ajan tehdä, siinä saatetaan pitää taukoja.

Oma kohtaisia kokemuksia miulla ei oo tatuoinneista. Sellaisia "oikeita" lävistyksiä ei oo, korvikset löytyy joita moni ei edes laske lävistyksiksi. Itselleni on päivän selvä asia, että otan "oikean" lävistyksen heit kun muutan pois kotoa tai täytän kahdeksantoista. Viimeistään silloin. Ajatuksena olisi ottaa septum ("härkärengas", tohon nenän keskelle).
Tatuointi olis kans kiva. Tohon etusormen ja peukun väliselle iholle. Sellainen pien merkki, ehkä X (kirjaimena).

Tässä teille jotain apukysymyksiä. Onko siulla tatuointeja/lävistyksiä? Mihin haluaisitte lävistyksen/tatuoinnin?  Onko siulla jotain tatuointeja tai lävistyksiä vastaan?
Koska en kehonkoristuksista paljoo tiedä, niin tässä on teille lisätietoa.
« Viimeksi muokattu: 26.06.08 - klo:15:53 kirjoittanut stein_less »

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!
Vs: Lävistykset ja tatuoinnit
« Vastaus #1 : 16.09.07 - klo:18:55 »
Kannatan Halmeen yhtä tatuointia:Only way out...

Mutta itse aiheseen.Rammsteinin tatskaa olen kuvittelut ja se tulisi olkapäähän.Tuollainen Rammsteinin logo juttu :)
« Viimeksi muokattu: 16.09.07 - klo:18:59 kirjoittanut Betrunken »
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #2 : 16.09.07 - klo:19:24 »
Itte kans septumii tos yhes välis mietin mutta en saanu lupaa, ja muutenki, kun tuppaa tuo nenä vuotaan aina ku on jonku vieraan kissan/koiran kaa tekemisis, ni ei se varmaa kivan näköstä sit oo ;D räkää roikkuus renkaas

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #3 : 16.09.07 - klo:19:43 »
Korviin tein ihan itse teini-ikäisenä hakaneulalla reiät ja siksi ne ovatkin vähän väärässä paikassa. ::)  Että semmoiset lävistykset.

Toisessa olkavarressa on pikkaisen pieleen tehty tatuointi, se on hakattu liian syvälle ja ei oikein muutenkaan sellainen kuin pitäisi. Mutta sillepä ei nyt voi mitään muuta kuin peitellä vaatetuksella. :P

Suosittelen tarkkaa harkintaa jos meinaatte jotain ottaa. :)

Poissa daikei

• Seniori
  • Sukupuoli: Nainen
    • blog
« Vastaus #4 : 17.09.07 - klo:08:08 »
Tällä hetkellä on kummassakin korvassa yksi pieni reikä, mutta olen suunnitellut huulikorua tai kulmakorua. Tosin huulikoru on jo kuopattu ajatus koska mun huulet on miltei olemattomat. Kulmalävistys sopisi paremmin ja sellainen on luvattu kun täytän kuusitoista. Pitää miettiä vielä tarkasti haluanko ottaa.
Tatuoinnit on ihan kivoja, mutta en ota sellaista koska en kestä kipua sitten yhtään. Ehkä joku pieni juttu niskaan, ranteeseen tai peukun ja etusormen väliin. Kysymysmerkki olisi aika jännä : D
Sinä näytit minulle, kuka olit.

vepa^

• Vieras
« Vastaus #5 : 17.09.07 - klo:08:11 »
molemmissa korvissa 2 korua, kolmannet haluaisin ottaa. rustoon en kuitenkaan uskalla kun haavat tuppaa paranemaan niin huonosti minulla. :)

Poissa Der Meister

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
« Vastaus #6 : 17.09.07 - klo:08:53 »
Ei ole kumpiakaan. Tatuoinnin ottamista olen joskus ajatellut, mutta lävistyksiä ei tule.
Everyone possesses many different faces.
For living....
For working....
And for falling in love....
I wonder how many faces I have?
And wich one is the real me?

Stern

• Vieras
« Vastaus #7 : 17.09.07 - klo:10:40 »
Ei kumpiakaan, enkä ota, joten en ikinä niitä kadu.  ;D

Poissa noora

• Konkari
« Vastaus #8 : 17.09.07 - klo:12:53 »
Lainaus
Mikäs se sellainen on? Vai tarkoitatko sitä Exit Only-tatuointia?
Jos jep, niin  >:(

Poissa fellfrosch

• Konkari
« Vastaus #9 : 17.09.07 - klo:13:07 »
Meikä halajaa lävistyksiä <3_________<3 Itellä on ollut niebuhr (silmien välissä) mutta siis se on kasvanut ulos noin puolisen vuotta sitten ja nyt mulla on alahuulen sivussa tuommonen rengas. Lähiakoina olen menossa ottamaan uusia. Medusan (ylähuulen keskellä) ja tongue web'in (http://www.wormz.org/tongueweb.html)
Ja sitten joskus tulevaisuudessa septumin (vielä en uskaltais kun se varmaan sattuu helkkaristi x_______x) sekä napakorut ylös ja alas jaa sitten joskus vielä myöhemmin nännikorun ;______; Voi naama nyt tuli hirveä himo, kun rupesin puhumaan tästä jälleen.

Ja muuten semmonen lävistämö helsingissä kun Pet Skull on todella hyvä! Lävistäjä tietää mitä tekee, ei puhu turhia, mutta kertoo kaiken olennaisen ja toki kertoo lisää kunhan vain kysyt. Mukava heppu!

Tatuoinnit on myös kivoja. Joku semmonen pikkanen on aika kivan näkönen,,, Itelleni en ole vielä miettinyt, mutta kyllä mä uskoisin että joskus käyn sellaisenkin laittamassa.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!
« Vastaus #10 : 17.09.07 - klo:13:53 »
Lainaus
Mikäs se sellainen on? Vai tarkoitatko sitä Exit Only-tatuointia?
Jos jep, niin  >:(
Mitä?  ::)
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #11 : 17.09.07 - klo:14:23 »
Tuli tosi tv-sarja tatuointi liikkeestä. Ihan mielenkiintoinen. Koko ylävartalo tribaali ois kiva. :)
Ehkä korvikset ja nänni korut kans. ;D

Poissa Spring

• Fossiili
  • Sukupuoli: Mies
  • bullet for my valentine. paras bändi.
« Vastaus #12 : 17.09.07 - klo:16:44 »
mun mielipide läväreist ja tatuoinneist on et lävärit korkeintaa korviin ja tatuointeja ei ollenkaan, mut se on mun mielipide, se on aika hyvä ku johnny deppillä oli tatuointi ''winona 4ever'' ja winona ryder ja johnny depp erosi johnny boy poist tatuoinnista kaksi kirjainta ja teki siitä tatuoinnin ''wino 4ever'' ;D
Fighters never quit, quitters never fight.

Poissa fellfrosch

• Konkari
« Vastaus #13 : 17.09.07 - klo:18:08 »
^^Tuommosta 'rakkaan nimi' tatuointia en kyllä ikinä menisi ottamaan. Vaikka oltais kuinka ihkusti yhessä etc,,

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!
« Vastaus #14 : 17.09.07 - klo:18:11 »
Isä otti armeijassa oman nimensä olkapäähän ja hän ollut ylpeä siitä jo 40v :P