Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Emigrate sanoitukset.  (Luettu 5302 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Sinnlos

• Vieras
Vs: Emigrate sanoitukset.
« Vastaus #15 : 03.10.07 - klo:09:29 »
Joo tosi hauskaa taas ...  ::) Naurataa ihan saa*****sti. Voi vaan sanoa että onneksi Riku ei tajua Suomea. Tästä on muuttunut todella masentava foorumi meille harvoille jotka oikeasti pitävät Rikua idolinaan. Muista kuin ulkonäkä syistä, älkää taas aloittako.

Fanaattiset Emigrate fanit ovat varmaan Emigrate-sivuilla hokemassa ylistystä ja hoosiannaa?  :) Täällä ehkä masentuu muut paitsi fanaattiset Rammstein fanit.

Poissa Temptation

• Jäsen
  • *
  • Sukupuoli: Nainen
    • Emigrate Fanclub
« Vastaus #16 : 08.10.07 - klo:15:20 »
Fanaattiset Rammstein fanit eivät pilkkaisi KETÄÄN bändistä näin lapsellisesti. Ja kuten sanoin, Richard ei ole mikään kitarajumala meille harvoille jotka uskaltavat puolustaa Emigratea ja myöntää että tekevät hyvää musiikkia. Toi on todella naurettava ja loukkaava asenne. Fanaattiset Rammstein fanit eivät pilkkaisi Rammsteinin perustajajäsentä näin julmasti. Olisi joskus hyvä kuulla mistä tämäkin asenne on peräisin. Mitä pahaa Richard on tehnyt teille? Miksi kaikki pilkkaavat juuri Richardia? Okei, mies polttaa. Entä sitten? Aika monet ihmiset polttaa. Okei Riku aloitti sooloprojektin. Entä sitten? Sen ansioista Rammstein on vielä olemassa. Okei Riku meikkaa. Niin meikkaa muutkin bändistä. Okei, Riku on kontrollifriikki. Ei ole ainut maailmassa, mitä pahaa on siinä että nauttii musiikin teosta? Ei tajua mistä tämä asenne on peräisin.

Ei, Richard ei ole mikään jumala. Richard on ihminen joka rakastaa työtä, ja joka sattumoisin osaa soittaa hieman kitaraa. Virheitä sattuu, koska Richard ei ole mikään kitarajumala tai robotti. Richard nauttii musiikista eikä se ole mikään rikos. Richard rakastaa fanejaan, eikä senkään pitäisi olla mikään rikos. Vai onko?

Saarnaus loppu. Toistaiseksi. Olen Rammstein JA Emigrate fani ja ylpeä siitä.

Jos ei bändi kiinnosta kukaan ei pakota kommentoimaan.  ;)

Case closed.

EMIGRATE VIDEO NÄYTETTIIN VIIMEINKIN SUOMEN MEDIASSA! Toive meni läpi Musiikki-TV:ssä, viimeinkin! Jo oli aikakin.

« Viimeksi muokattu: 08.10.07 - klo:15:54 kirjoittanut Temptation »

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #17 : 08.10.07 - klo:15:36 »
No jaksoon lukia ny noi kaks viimesintä kommaa täs topicis.  Juu, tost fanaattisuudest.....  Hyvä et jos tiiättä että riku ei oo jumala (muutaku (ex)tukkajumala) . Tempation, älä ota nii tosissaa tota ku "vähä" väännetää vitsii rikulist, kylhä se välil menee ylitte ja jokku tääl foorumil ei todellakaa pidä äijäst, mutta ei siit hernet nenää tarvi vetäst. Ooha se ehkä juu lapsellista, mutta kai se jotenkin kuuluu ihmisluontoo saada simputtaa jotaki jollai taval, pystyykö kukaan sanomaan että on kohdellut kaikkia ihmisiä täysin tasapuolisesti (tämäkin on lapsellista, hakea ääripäitä) . Noo kummiskin, must mickin sanat o just hyvät, ehkä suhkot totuudenmukasekki paitsi toi et haisee ku ripuli, en oo nimittäin päässy haistelee, eikä se aiva varmaa homppelikaa oo... mut toi, lempileluni on.. se se vasta varmaa totta onki! No joo, tietämätön vaikenee, Tempation ja Micki vissii nii kovaa kiinnittäny rikuun huomiota ja kaivellu kaiken mahollisen tiedon sori micki  ;D oli pakko mutta totuus on kuiteski se että kukaan ihminen ei oo täydellinen, eri asia mitkä ihmises on / tulkitaan vioiksi, ja kuinka kovaa eri vika ärsyttää eri ihmisiä.

E: Tempation, vaikka mickin kommentin rikuu kohtaan oiski lapsellisii, ei sun suhtautuminen asiaan sen aikuusempaa oo, pyydä perustelut mickin väitteesiin ja vatvokaa kahestaa, mielipide asia, mutta ei voi sanoo sille että äijä tupakoi että entä sitte? Heitin roskan maahan, entä sitten? tyyliin, itse en rikuu vihaa, mulle äijä on vitsi

Poissa Temptation

• Jäsen
  • *
    • Emigrate Fanclub
« Vastaus #18 : 08.10.07 - klo:15:56 »
Ei vieläkään vastannut kysymykseen: Mistä tämä asenne on peräisin? Ja olen edelleen sitä mieltä että Micki Maus voisi vähän rauhoittua ennen kuin joku fani loukkaantuu pahemman kerran.

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #19 : 08.10.07 - klo:16:54 »
Ei vieläkään vastannut kysymykseen: Mistä tämä asenne on peräisin? Ja olen edelleen sitä mieltä että Micki Maus voisi vähän rauhoittua ennen kuin joku fani loukkaantuu pahemman kerran.
kuten sanoon itte en oo Rikuu vastaan joten vaikee mun on vastata siihe mistä tää on perääsin. Jost micki mollaa rikuu ni se on riku joka loukkaantuu....
No, oma veikkaus siit miks rikuu mollataa:
1. tupakoi (aika vähääne syy varmaanki)
2. fan girliet  :P
3. jotenki fiinin oloone (tää on mun mielipide sitte)
4. lempi leluni on....

Poissa Rosenrot

• Seniori
« Vastaus #20 : 08.10.07 - klo:17:56 »
Minusta hänestä jotenkin huokuu, että hän yrittää olla liikaa rock tähti tai jotain mikä on hänen ihanneminänsä sitten lieneekään. Tosikon oloinen. On itsekin myöntänyt, että itselle nauraminen on hänelle vaikeaa ja sekin kyllä huomaa.
Tuossa katsoin Making of Keine lust videon youtubesta ja kun muut naureskeli, että "hauska idea", niin hän selittää jotain symboliikkaa mikä siihen videoon liittyy. Bla bla bla.. Muut oli jo kertoneet sen miksi he naamioivat itsensä lihaviksi.
Eikä hän mikään hääppönen kitaristikaan ole. Prince pesisi miehen siinä lajissa vasemmalla kädellä.
Mutta eiköhän Rammsteinin biisit sävellä ja eikä Emigratenkaan musiikki sinänsä huonoa ole, vaikka minusta niistä puuttuu jotain, että kyllä hän on lahjakas biisintekijä. Sitä en kiellä.
Yrittää vain liikaa.

Minä en häntä vihaa enkä edes inhoa. Ei vain ole se lemppari Rammsteinissa.
« Viimeksi muokattu: 08.10.07 - klo:18:02 kirjoittanut Rosenrot »
Sie will es und so ist es fein
So war es und so wird es immer sein
Sie will es und so ist es Brauch
Was sie will bekommt sie auch

Poissa noora

• Konkari
« Vastaus #21 : 08.10.07 - klo:18:33 »
Lainaus
pakko mutta totuus on kuiteski se että kukaan ihminen ei oo täydellinen, eri asia mitkä ihmises on / tulkitaan vioiksi, ja kuinka kovaa eri vika ärsyttää eri ihmisiä.

Totta. Jonkun vika/puute saattaa olla toiselle taas tavoiteltavaa. Just Richardissakin tuo "pelimiehen" maine saattaa ärsyttää toisia (varmaankin mikkiä) ja toiset taas ovat aivan ihastuneita. Kyllä mun omia idoleitani saa kommentoida/arvostella, ei se haittaa. Riittää, että minä tykkään, ei muiden tarvitse ; )
(Kunhan nyt ei aivan mauttomuuksiin mennä, eikä loukata toisia...)

Lainaus
EMIGRATE VIDEO NÄYTETTIIN VIIMEINKIN SUOMEN MEDIASSA! Toive meni läpi Musiikki-TV:ssä, viimeinkin! Jo oli aikakin.

No plääh, missasin senkin. Täytyy alkaa ahkerammin seurata Musiikki.TV:tä.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!
« Vastaus #22 : 08.10.07 - klo:20:25 »
Eiköhän se ole jokaisen oma asia miten asian perustelee.Mickyä ärsyttää Richard ja se siitä.Itse vit**aa tällä hetkellä Martina aitolehti koska änkesi mukaan BB taloon.En ole itse edes koskaan tavanut tätä.Ulkonäkö on se mitä ihmistet ajattelee toisesta.(Kylmä tosi fakta)

Itse katson aina että poliisit näyttävät kusipäiltä? miksi näin?

Koska tunnen itseni alistetuksi niiden seurassa! ja muutenkin katson että kytät näyttävät aina kusipäiltä vaikka en ole juttelut niiden kanssa.

Mickyä varmaan tämä Richardimainen ulkonäkö saa näkemään punaista(?)

Sama juttu kun minä näen kyttien kanssa.

Myönnän että Mickey joskus menee liian pitkälle juttuen kanssa,mutta kuten Fee minua opetti niin mitään juttuja ei pidä ottaa liian todesta mitä internetissä liikkuu koska sille emme voi mitään että jotkut haukkuvat Rammsteinia.No?

Mitäs me täällä haukumme?Briteny Spearsia? Miksi?

Koska olemme saaneet lehti tietojen mukaan "tutustua" häneen.

Jos jollakin on jotain pahaa sanottavaa jostainkin niin eiköhän ne voisi pitää mahassaan ne mölyt,kaikkien puolesta..

Ja paluu aiheseen(?)
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #23 : 08.10.07 - klo:21:16 »
no jaa, kai ne voi ne pahat asiat sanoo, kohtuuden rajoos tietty.Kiva vaa et tietää mitä muut ajattelee jostai, mut perusteluitte kaa tietty

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!
« Vastaus #24 : 08.10.07 - klo:21:36 »
no jaa, kai ne voi ne pahat asiat sanoo, kohtuuden rajoos tietty.Kiva vaa et tietää mitä muut ajattelee jostai, mut perusteluitte kaa tietty
Totta totta.Kohtuuden rajoissa mutta kaikkihan me tiedämme mitä Mickey ajattelee Richardista  ::)
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa Micki Maus

• Veteraani
« Vastaus #25 : 10.10.07 - klo:21:17 »
Mun mielest normaali ihmine ei kerro seksijuttujaan julkisesti, tai makaa joka hel***in vastaan tulevan naisen kanssa. Ja mitä sitten jos oon lapsellinen? Mulla on tää sairaus, ja oon tällane, joka sanoo kaiken suoraan, en häpee sitä eikä siit tosiaan tartte vetää hernettä nenään ;) Se on vaa mun mielipide. Rammsteinia voi fanittaa, ilman et jumaloin sitä rikulia.
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!
« Vastaus #26 : 11.10.07 - klo:00:52 »
Minulle on oikeastaan aika hel***in sama mitä Till,Richard,Paul,Flake,Doom,Oliver tekevät.Minulle riittää ainostaan se että raahavat ison perseensä sinne studioon ja tekevät levyn.Sitten lähteävät kiertueelle ja tulevat suomeen! sitten voin lennellä pilvilinnoissa vähän aikaan(jos siis pääsin keikalle)

Minusta on suorastaan lapsellista väitellä mistä Ramsmstein pojista pitää eniten.Jokaisella on omat mielipiteet ja niitä pitää kunnoittaa.

Minulle Rammstein ei merkitse kun kuuden henkilön yhteyttä ketään väheksymättä heistä.

Ja eiköhän keskustella tästä eteenpäin emigraten sanoituksista vai mitä?

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #27 : 11.10.07 - klo:08:17 »
Mun on nyt kyllä vielä pakko kirjoittaa jotain. Täällä on "haukuttu" milloin ketäkin Rammsteinin jäsentä esimerkiksi homoksi, transsuhuoran näköiseksi, liian lyhyeksi, vanhaksi, lihavaksi ja niin edelleen. Silti noista letkautuksista ei kukaan meistä faneista saanut moisia kilareita. ::)

Poissa Micki Maus

• Veteraani
« Vastaus #28 : 12.10.07 - klo:11:25 »
Micki Maus voisi vähän rauhoittua ennen kuin joku fani loukkaantuu pahemman kerran.
Luultavasti loukkaantuva henkilö olisi emigrate-fani, joten sitten voi mennä jonnekin emigraten sivuille ihasteleen sitä ;)
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!
« Vastaus #29 : 12.10.07 - klo:11:34 »
Nyt taas keskustelu menee hyvin! Miksi ei Emigrate fanit saisi keskustella täällä kanssa kun on olemassa oma alue emigratelle.
Minä keskustelen täällä mielummin emigratesta kun missään muualla foorumilla ;) Joten emmekö voisi pikku hiljaa alkaa keskustelemaan emigratesta ilman että siitä jotain väittelyä tulee....