Rammstein-HQ Facebookissa
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
+Missä kappaleessa on parhaat/huonoimmat sanoitukset?
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.
Mä oon välillä miettiny mitä hel**ttiä se sanoo mutta sit ku lukee sen nii sen huomaa heti.Missä on parhaat en osaa todellakaan sanoa tuntuu aina et siinä mitä sil hetkel kuuntelee, samoin se menee paras kappale ajatuksen kanssa.
No niitä pystyy enemmän muokkaamaan ku ei periaatteessa oo paskaakaan välii mitä kirjottaa mutta emigrates se on haasteellisempaa sovittaa jne.
Rammsteinin säveltäjä on matkinut Rikua.
Mielestäni tälläiset pitäs olla emigraten sanat: Olen rikuli, haisen ku ripuli, olen homppeli, lempi leluni on keppini...
Lainaus käyttäjältä: Micki Maus - 29.09.07 - klo:17:32Mielestäni tälläiset pitäs olla emigraten sanat: Olen rikuli, haisen ku ripuli, olen homppeli, lempi leluni on keppini... xD ei saakeli ku oli huippu
Joo tosi hauskaa taas ... Naurataa ihan saa*****sti. Voi vaan sanoa että onneksi Riku ei tajua Suomea. Tästä on muuttunut todella masentava foorumi meille harvoille jotka oikeasti pitävät Rikua idolinaan. Muista kuin ulkonäkä syistä, älkää taas aloittako.