Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Emigrate sanoitukset.  (Luettu 5316 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Eifersucht

• Vieras
Emigrate sanoitukset.
« : 29.09.07 - klo:17:00 »
Mitä mieltä olette sanoituksista?
Musta ne ovat ehkä loistavampia kuin rammsteinin.(Älkää alottako)
Ja feen suomennokset ovat oikeastaan ensiluokkaisia. :)

+Missä kappaleessa on parhaat/huonoimmat sanoitukset?

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!
Vs: Emigrate sanoitukset.
« Vastaus #1 : 29.09.07 - klo:17:08 »
Lainaus
+Missä kappaleessa on parhaat/huonoimmat sanoitukset?
Ehdottomasti My worldissa.Kuulostaa hauskalta ne sanat  ;D
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #2 : 29.09.07 - klo:17:11 »
Mä oon välillä miettiny mitä hel**ttiä se sanoo mutta sit ku lukee sen nii sen huomaa heti.
Missä on parhaat en osaa todellakaan sanoa tuntuu aina et siinä mitä sil hetkel kuuntelee, samoin se menee paras kappale ajatuksen kanssa.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!
« Vastaus #3 : 29.09.07 - klo:17:16 »
Mä oon välillä miettiny mitä hel**ttiä se sanoo mutta sit ku lukee sen nii sen huomaa heti.
Missä on parhaat en osaa todellakaan sanoa tuntuu aina et siinä mitä sil hetkel kuuntelee, samoin se menee paras kappale ajatuksen kanssa.
Mutta minua ei niin paljoa emigraten sanat hetkauta että jaksaisin tehdä "Emigraten sanojen muokkaus aiheen" .Jotenkin Rammstein biiseissä voi käyttää enemmän mielikuvitusta kun tekee niitä.
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #4 : 29.09.07 - klo:17:20 »
No niitä pystyy enemmän muokkaamaan ku ei periaatteessa oo paskaakaan välii mitä kirjottaa mutta emigrates se on haasteellisempaa sovittaa jne.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!
« Vastaus #5 : 29.09.07 - klo:17:27 »
No niitä pystyy enemmän muokkaamaan ku ei periaatteessa oo paskaakaan välii mitä kirjottaa mutta emigrates se on haasteellisempaa sovittaa jne.
Älä ota pahalla mutta mielestäni Richardin olisi pitänyt keksiä jotain uutta samalla genreen mutta silti hel***in kova lätty on,mutta silti tulee käsitys että olen kuullut emigraten kappaleita ennenkin.

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #6 : 29.09.07 - klo:17:29 »
Rammsteinin säveltäjä on matkinut Rikua. ;D

Poissa Micki Maus

• Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #7 : 29.09.07 - klo:17:32 »
Mielestäni tälläiset pitäs olla emigraten sanat: Olen rikuli, haisen ku ripuli, olen homppeli, lempi leluni on keppini... ;D
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!
« Vastaus #8 : 29.09.07 - klo:17:33 »
Rammsteinin säveltäjä on matkinut Rikua. ;D
Heh,niin voi tietenkin olla  ;)

Mielestäni tälläiset pitäs olla emigraten sanat: Olen rikuli, haisen ku ripuli, olen homppeli, lempi leluni on keppini... ;D
Vuoden läppä!  :D

"Sulin"  :D

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Art Is Resistance
« Vastaus #9 : 29.09.07 - klo:17:54 »
Let Me Break ja In My Tears biiseissä on hyvät sanat
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #10 : 29.09.07 - klo:22:21 »
xD ei saakeli ku oli huippu

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #11 : 30.09.07 - klo:16:06 »
xD ei saakeli ku oli huippu

Tää oli just hyvä!  :D

Poissa Temptation

• Jäsen
  • *
    • Emigrate Fanclub
« Vastaus #12 : 02.10.07 - klo:20:45 »
Joo tosi hauskaa taas ...  ::) Naurataa ihan saa*****sti. Voi vaan sanoa että onneksi Riku ei tajua Suomea. Tästä on muuttunut todella masentava foorumi meille harvoille jotka oikeasti pitävät Rikua idolinaan. Muista kuin ulkonäkä syistä, älkää taas aloittako.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!
« Vastaus #13 : 02.10.07 - klo:21:04 »
Joo tosi hauskaa taas ...  ::) Naurataa ihan saa*****sti. Voi vaan sanoa että onneksi Riku ei tajua Suomea. Tästä on muuttunut todella masentava foorumi meille harvoille jotka oikeasti pitävät Rikua idolinaan. Muista kuin ulkonäkä syistä, älkää taas aloittako.
Ei sinun kannatta kaikkea ottaa todesta,jotkut vain näkevät Richardin itserakkaana paskaisena.Itselle ei ole muuta merkitystä kunhan pysyy Rammsteinissa!  ;)

Poissa Rosenrot

• Seniori
« Vastaus #14 : 02.10.07 - klo:21:06 »
Äläs nyt... Riku on ihan ok ja ilman häntä ei olisi Rammsteiniakaan.  ;)
Sie will es und so ist es fein
So war es und so wird es immer sein
Sie will es und so ist es Brauch
Was sie will bekommt sie auch