Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Raivostuttavat luonteenpiirteet  (Luettu 6087 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
Raivostuttavat luonteenpiirteet
« : 13.10.07 - klo:13:46 »
Jokaiselle lienee jotakin juolahti mieleen otsikon luettuaan. Kerro siis ajatuksesi myös meille; Mikä raivostuttaa toisen käytöksessä?

Eräs suunnattoman ärsyttävä seikka omasta ja monen kaverinkin mielestä on matkiminen. Muutama tällainen henkilö on tullut tutuksi, ja saa välittömästi adrenaliinin virtaamaan. Onneksi itsehillintää on sen verran, etteivät nyrkit yleensä ehdi huomata aikansa koittaneen. Pari kertaa on kyllä näinkin käynyt.  :P Tuo että sanot kerran jotain, ja kohta huomaat toisen hokevan samaa, taikka teet jotain jollakin tavalla, ja toinen tekee heti perässä. Harvinaisen tuskastuttava piirre ihmisessä, sillä kohta ollaan siinä tilanteessa, ettei tällä ole omaa persoonaa. Minä ainakaan en halua kahta samanlaista kaveria...

Alea jacta est
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
Vs: Raivostuttavat luonteenpiirteet
« Vastaus #1 : 13.10.07 - klo:13:55 »
Minä yleensä kopsaan toisen henkilön lauseita tai sanontoja.Omat mielipiteeni pidän kyllä...
E:
Minua vit**aa toisten selän takana puhuminen,jos on jotain sanottavaa niin sanoo hemmetti päin naamaa samalla.
« Viimeksi muokattu: 13.10.07 - klo:14:08 kirjoittanut Betrunken »
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #2 : 13.10.07 - klo:14:06 »
Huom. aloitusviesti kysyy jotain muuta. Joten muokkaapa nyt nätisti vastauksesi viestiisi.
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

Poissa Micki Maus

• Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #3 : 13.10.07 - klo:17:49 »
Mua ärsyttää suunnattomasti yks piirre joissain ihmisissä: Kun ne ei nää ittessään mitään vikaa, jos joku tekee jotain hienoa, ne väittää tehneensä sen, ja jos ne ite tekee jotai väärin nii heti se on muka toisten vika >:( >:( >:(
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

tudekki

• Vieras
« Vastaus #4 : 13.10.07 - klo:19:15 »
Ärsyttää semmonen että kun tyyppi on mun kanssa niin se on normaali, mutta jos siinä on joku muu niin käytös muuttu ja samalla muuttuu myös mielipiteet. Sitten aletaan väitellä että "Äskenhän sä sanoit että tykkäät siitä leffasta" "No enpäs ihan pa**a". Ja matkiminen on ärsyttävää, jotkut alkaa matkia sen tyypin puhetyyliä jonka kanssa puhuu. Jatkan tätä listaa toiste kun pikkuveli ei hiillosta vieressä.

Poissa Rosenrot

• Seniori
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #5 : 13.10.07 - klo:20:03 »
Ärsyttää semmonen että kun tyyppi on mun kanssa niin se on normaali, mutta jos siinä on joku muu niin käytös muuttu ja samalla muuttuu myös mielipiteet. Sitten aletaan väitellä että "Äskenhän sä sanoit että tykkäät siitä leffasta" "No enpäs ihan pa**a". Ja matkiminen on ärsyttävää, jotkut alkaa matkia sen tyypin puhetyyliä jonka kanssa puhuu. Jatkan tätä listaa toiste kun pikkuveli ei hiillosta vieressä.
Kyllä.. Tuommonen on ärsyttävää. Muutaman tyypin tunnen jotka toitottaa papukaijana muiden mielipieteitä ominaan ja kun kuulevan vastaväitteen, niin kääntyy takki sekunnissa.
Mutta se pitää laittaa kyseisen ihmisen epävarmuuden piikkiin. On niin epävarma, ettei uskalla omata edes omaa mielipidettä mistään.

Minua ärsyttää perusnegatiivinen asenne kaikkeen. En siis puhu, että pitäisi olla aina Marco Bjüström-kivaa, vaikka syrän märkänis ja maailma romahtaisi, vaan siitä, että on ihmisiä joilla ei ole koskaan hyvää sanottavaa mistään, ne eivät koskaan tunnu pitävän mistään ja jos jotain ehdottaa, niin se on paskaa, mutta kuitenkaan parempaa ehdotusta ei tule.
Sie will es und so ist es fein
So war es und so wird es immer sein
Sie will es und so ist es Brauch
Was sie will bekommt sie auch

Poissa Spring

• Fossiili
  • bullet for my valentine. paras bändi.
« Vastaus #6 : 13.10.07 - klo:22:02 »
mua vihastuttaa ihmisessä aika paljon se et ne esittää ties mitä emo kidejä tai fruittareita ja kopioi toistensa persoonallisuuden, ei voi niinku olla kuka on. tottakai on ok vetää pientä roolii et ihmiset näkis sut eritaval mut ei missään nimes pidä olla kaikkea muuta kuin itsensä. ;)
Fighters never quit, quitters never fight.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #7 : 14.10.07 - klo:03:47 »
Minussa on yksi vittumainen piirre! ja se tulee ilmi kun olen kännissä :P
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa Spring

• Fossiili
« Vastaus #8 : 14.10.07 - klo:10:10 »
mul on niitä vittumaisia puolia vähän liikaaki, niist ei vaa puhuta ;D

tudekki

• Vieras
« Vastaus #9 : 14.10.07 - klo:11:21 »
Ärsyttää valehtelu. Ykski tyttö oli ihan tosissaan perjntaina "Olin eile ukin kaa shoppailemassa ja tää paita makso 200€ nii ukki makso ku sano että oli nii halpa". Ja sama tyttö liikka tunnin jälkeen pukuhuoneessa otti puhelimen ja sano "39 uutta viestiä hihihiii". :P

Poissa Spring

• Fossiili
« Vastaus #10 : 14.10.07 - klo:11:24 »
tapa se tapa se tapa se tapa se tapa se tapa se

mä vihaan elitistejä sa**ana ''mamma köpa sägelbot, pappa betalar''

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #11 : 14.10.07 - klo:11:26 »
Minäkin vihaan porvareita(lukuunottamatta stentsua).Just niitä jotka ovat syntyneet kultalusikka perseessä!

tudekki

• Vieras
« Vastaus #12 : 14.10.07 - klo:11:27 »
Mäki inhoon oon 10000000 kertaa meinannu sen listiäkki :P Sitte sen yks kaveri kunnon porvari nii sillä käy kotona oma kampaaja joka leikkaa prikulleen sellaset hiukset mitkä se haluaa. Ja se tyttö saa kaiken maan ja taivaan väliltä mitä haluua.

Poissa Spring

• Fossiili
« Vastaus #13 : 14.10.07 - klo:11:30 »
meil on koulus helkama poju, helkaman omistajan ja skodan maahatuojan poika, hirvee pallo joka saa kaiken mitä haluu, toissavuon se meni ekaa kertaa yhelle sen luokkalaiselle kylään ja sen luokkalaisen mutsil oli rättipäässä ku se siivos sit se helkama poju kysyy: ''onks toi teiän siivooja''

wtf? onks tää jostain huonost komediast, tälle elitistille nauretaan vieläki ja sitä vit**aa se ihan saatanasti

TL

• Vieras
« Vastaus #14 : 14.10.07 - klo:11:33 »
Mun (vanha) kamu kiusaa kaikkia aina koulussa.Se kiusaa muakin ja silti se tahtoo tulla meille.Mä en voi sanoa ei sillä pelkään että se sit lyö >:(