Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Raivostuttavat luonteenpiirteet  (Luettu 6087 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Beefmoo

• Seniori
Vs: Raivostuttavat luonteenpiirteet
« Vastaus #105 : 26.11.09 - klo:18:13 »
Tässä on nyt viime aikoina ärsyttäny yhessä tuttavassa semmonen piirre, että se sanoo olevansa jotain, mitä se sitten loppujen lopuksi ei olekaan. Se väittää olevansa ihan saatanan kova fani, ja väittää tietävänsä kaiken siitä bändistä. Ok, nauti tiedonmäärästäsi. Kukaan ei silti vaadi sitä, että tietäisit jostain bändistä kaiken. Mutta autossakin kun kuunneltiin ko. yhtyettä, ni tää tuttava kysyi että voitaisko kuunnella sitä, vaikka just oli menossa yks niien levy :-\ Sit mainitsin ääneen yhden bändin jäsenen, ja se kysyi että kuka se on... Miksi väittää itsestään jotain, mikä ei ole totta, ja mitä ei häneltä eikä keneltäkään muultakaan edes vaadita? :(
Chainsaw, ja!

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #106 : 30.11.09 - klo:15:25 »
Tässä on nyt viime aikoina ärsyttäny yhessä tuttavassa semmonen piirre, että se sanoo olevansa jotain, mitä se sitten loppujen lopuksi ei olekaan. Se väittää olevansa ihan saatanan kova fani, ja väittää tietävänsä kaiken siitä bändistä. Ok, nauti tiedonmäärästäsi. Kukaan ei silti vaadi sitä, että tietäisit jostain bändistä kaiken. Mutta autossakin kun kuunneltiin ko. yhtyettä, ni tää tuttava kysyi että voitaisko kuunnella sitä, vaikka just oli menossa yks niien levy :-\ Sit mainitsin ääneen yhden bändin jäsenen, ja se kysyi että kuka se on... Miksi väittää itsestään jotain, mikä ei ole totta, ja mitä ei häneltä eikä keneltäkään muultakaan edes vaadita? :(
Mimmone omatunto sillä on? Meinaan vaan, että tiiän yhen samammoosen tapauksen, mutta tämä kaveri haki tuolla hyväksyntää (tai niin mä ainaki luulen).

Poissa Beefmoo

• Seniori
« Vastaus #107 : 30.11.09 - klo:22:08 »
Mimmone omatunto sillä on? Meinaan vaan, että tiiän yhen samammoosen tapauksen, mutta tämä kaveri haki tuolla hyväksyntää (tai niin mä ainaki luulen).

Tota myös ihmettelen, sillä kun ei oo suurempaa tarvetta hakea(enää, en tiedä onko joskus ollu asiat toisin) hyväksyntää.. Ainakin ulkopuolisen silmään tilanne on tämänmoinen. Mut toi heppu on välillä aika ylpeä, se harvemmin myöntää, että on tietämätön tai väärässä. Liittyneekö aiemmat möläytykset sitten tähän piirteeseen, ken tietää.
Chainsaw, ja!

Poissa Anniina

• Jäsen
  • *
« Vastaus #108 : 13.07.10 - klo:23:22 »
...
« Viimeksi muokattu: 09.06.11 - klo:02:50 kirjoittanut Anniina »
Was bist du doch nur ein Tier?

Poissa Tilli

• Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
    • Facebook
« Vastaus #109 : 14.07.10 - klo:21:40 »
Mua ärsyttää ne jotka esittää et niillä kilahtaa nuppiin ku ne ottaa muutaman hörpyn energiajuomaa.

Poissa Herz

• Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • 3x^721
« Vastaus #110 : 28.07.10 - klo:20:10 »
Mua ärsyttää ne jotka esittää et niillä kilahtaa nuppiin ku ne ottaa muutaman hörpyn energiajuomaa.

Jottei aivan offiksi menisi, niin vastataan nyt jotain. Itselläni nykyään vaihtelee nuo raivostuttavat luonteenpiirteet. Toisinaan kaikki ärsyttää, toisinaan ei juuri ketkään. Mutta pääasiassa nuo ylimieliset, esittäjät ja ketä muita niitä nyt on.