Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Leather heaven, morticia, stuntman oy, Hellsinki rock shop yms.  (Luettu 1848 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Micki Maus

• Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
Elikkäs, nämähän ovat näitä kauppoja, josta saa kaikkea goottikamaa, sun muuta... Käytteko niissä ikinä, tai ostatteko ylipäätään sellaista kamaa? :) Mä tilaan välillä jotain hihamerkkejä ja muuta pikkukamaa stuntmanilta, ja oon ostanu pari paitaa leather heavenistä.
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
Kerran olen ostanut lahden leather heavenista housut... Tuo morticia oli minulle aivan uusi paikka, vilkaisin niiden nettisivuja, niin ei siellä kyllä paljoa niitä tuotteita näyttänyt olevan :(.

Poissa Der Meister

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
Stuntmanilta olen tilannut joskus seinälippuja ja t-paitoja. Joskus on tullut noita muitakin sivuja tarkasteltua.
Everyone possesses many different faces.
For living....
For working....
And for falling in love....
I wonder how many faces I have?
And wich one is the real me?

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Art Is Resistance
Stuntmanilta tulee aika paljon tilaultuun paitoja, kangasmerkkejä ja seinälippuja ja muutta sälää.
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Poissa daikei

• Seniori
    • blog
Morticiasta olen ostanut ööm. neljä tyllihametta, sukkia, kravatteja, kengät ja korsetin ^^;; Siitä tosin on aikaa. Noista muista en ole kuullutkaan, voisi käydä tsekkaamassa.
Sinä näytit minulle, kuka olit.

Poissa Spring

• Fossiili
  • bullet for my valentine. paras bändi.
en oo pahemmin ostellut mutta kaipa pitäs
Fighters never quit, quitters never fight.

Poissa Irodorareta

• Veteraani
Sain kerran Leather Heavenista paidan. Nyt se on jo liian pieni. :(
Morticiasta pitäisi ostaa jotain...

Poissa Spring

• Fossiili
mä kattelen just mist sais halvan hupparin

Poissa Frostbitten

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
Onko kellään muuten kokemusta noista Leather heavenin maastohousuista? Onko miten kestävät? Kun minulla lähti eräistä maastohousuista värit heti ensimmäisessä pesussa ja ajattelin hankkia kunnolliset jotka kestäis pesuakin

Poissa Spring

• Fossiili
Onko kellään muuten kokemusta noista Leather heavenin maastohousuista? Onko miten kestävät? Kun minulla lähti eräistä maastohousuista värit heti ensimmäisessä pesussa ja ajattelin hankkia kunnolliset jotka kestäis pesuakin

leather heavenissa saat maksaa aika paljon että saat housut mutta kyllä ne laadukkaita on, suosittelen kumminki sulle backstreettiä ;)

Poissa Frostbitten

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
leather heavenissa saat maksaa aika paljon että saat housut mutta kyllä ne laadukkaita on, suosittelen kumminki sulle backstreettiä ;)
En kyllä löytänyt Backstreetin sivuilta oikeen mitään hyvännäköisiä pöksyjä ja kun kävin kys. kaupassa ihan paikan päällä niin löysin yhdet joissa oli vetoketju rikki ja vain 10% alennus siitä hyvästä :-\

Poissa Spring

• Fossiili
En kyllä löytänyt Backstreetin sivuilta oikeen mitään hyvännäköisiä pöksyjä ja kun kävin kys. kaupassa ihan paikan päällä niin löysin yhdet joissa oli vetoketju rikki ja vain 10% alennus siitä hyvästä :-\

no siis riippuu vähä minkävärisii etit, muuten tos ois, tuskin haittaa et on poikien mallia? http://www.backstreet.fi/shop/product_details.php?p=2477

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Art Is Resistance
EMP:stä mä nykyään ostan vaateet siel voi olla hiukasen kallista mutta mitä enemmän tilaa nii saa ilmasia lahjoja :) Siellä on iha laidasta laitaan kaikenlaista bändi paitoja, katumuoti vaateita, julisteita... Rammstein valikoima on kans hyvä ja iha virallisia fanituotteita ettei mitään piratteja :)

http://www.emp-online.fi/bin/shop.php?prog=site&funktion=content
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Poissa Eifersucht

• Veteraani
  • 0_o
EMP lehtee on kyl aina kiva selata mut tyhmää ku haluis nii paljo sielt. :D
Maiden kama oon sielt tilannu. :P
It's over 7

Poissa barbapapa

• Täysjäsen
  • **
Tampereen leather heavenista ostin vaaleanpunaisen supermies-paidan ja jokku karvakahleet, vai mitkä ne oli. Oli kyl ihan kivan näköstä roinaa siellä, kyllää..