Rammstein-HQ Facebookissa
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Lainaus käyttäjältä: frostbitten- - 13.04.08 - klo:21:55Lainaus käyttäjältä: Spring - 13.04.08 - klo:21:53Lainaus käyttäjältä: frostbitten- - 13.04.08 - klo:21:41Onko kellään muuten kokemusta noista Leather heavenin maastohousuista? Onko miten kestävät? Kun minulla lähti eräistä maastohousuista värit heti ensimmäisessä pesussa ja ajattelin hankkia kunnolliset jotka kestäis pesuakinleather heavenissa saat maksaa aika paljon että saat housut mutta kyllä ne laadukkaita on, suosittelen kumminki sulle backstreettiä En kyllä löytänyt Backstreetin sivuilta oikeen mitään hyvännäköisiä pöksyjä ja kun kävin kys. kaupassa ihan paikan päällä niin löysin yhdet joissa oli vetoketju rikki ja vain 10% alennus siitä hyvästä no siis riippuu vähä minkävärisii etit, muuten tos ois, tuskin haittaa et on poikien mallia? http://www.backstreet.fi/shop/product_details.php?p=2477
Lainaus käyttäjältä: Spring - 13.04.08 - klo:21:53Lainaus käyttäjältä: frostbitten- - 13.04.08 - klo:21:41Onko kellään muuten kokemusta noista Leather heavenin maastohousuista? Onko miten kestävät? Kun minulla lähti eräistä maastohousuista värit heti ensimmäisessä pesussa ja ajattelin hankkia kunnolliset jotka kestäis pesuakinleather heavenissa saat maksaa aika paljon että saat housut mutta kyllä ne laadukkaita on, suosittelen kumminki sulle backstreettiä En kyllä löytänyt Backstreetin sivuilta oikeen mitään hyvännäköisiä pöksyjä ja kun kävin kys. kaupassa ihan paikan päällä niin löysin yhdet joissa oli vetoketju rikki ja vain 10% alennus siitä hyvästä
Lainaus käyttäjältä: frostbitten- - 13.04.08 - klo:21:41Onko kellään muuten kokemusta noista Leather heavenin maastohousuista? Onko miten kestävät? Kun minulla lähti eräistä maastohousuista värit heti ensimmäisessä pesussa ja ajattelin hankkia kunnolliset jotka kestäis pesuakinleather heavenissa saat maksaa aika paljon että saat housut mutta kyllä ne laadukkaita on, suosittelen kumminki sulle backstreettiä
Onko kellään muuten kokemusta noista Leather heavenin maastohousuista? Onko miten kestävät? Kun minulla lähti eräistä maastohousuista värit heti ensimmäisessä pesussa ja ajattelin hankkia kunnolliset jotka kestäis pesuakin
Lainaus käyttäjältä: Spring - 13.04.08 - klo:22:07Lainaus käyttäjältä: frostbitten- - 13.04.08 - klo:21:55Lainaus käyttäjältä: Spring - 13.04.08 - klo:21:53Lainaus käyttäjältä: frostbitten- - 13.04.08 - klo:21:41Onko kellään muuten kokemusta noista Leather heavenin maastohousuista? Onko miten kestävät? Kun minulla lähti eräistä maastohousuista värit heti ensimmäisessä pesussa ja ajattelin hankkia kunnolliset jotka kestäis pesuakinleather heavenissa saat maksaa aika paljon että saat housut mutta kyllä ne laadukkaita on, suosittelen kumminki sulle backstreettiä En kyllä löytänyt Backstreetin sivuilta oikeen mitään hyvännäköisiä pöksyjä ja kun kävin kys. kaupassa ihan paikan päällä niin löysin yhdet joissa oli vetoketju rikki ja vain 10% alennus siitä hyvästä no siis riippuu vähä minkävärisii etit, muuten tos ois, tuskin haittaa et on poikien mallia? http://www.backstreet.fi/shop/product_details.php?p=2477Juu mutta tuo hinta pistää vähän miettimään että onkohan noi laadukkaat?
Lainaus käyttäjältä: frostbitten- - 14.04.08 - klo:16:29Lainaus käyttäjältä: Spring - 13.04.08 - klo:22:07Lainaus käyttäjältä: frostbitten- - 13.04.08 - klo:21:55Lainaus käyttäjältä: Spring - 13.04.08 - klo:21:53Lainaus käyttäjältä: frostbitten- - 13.04.08 - klo:21:41Onko kellään muuten kokemusta noista Leather heavenin maastohousuista? Onko miten kestävät? Kun minulla lähti eräistä maastohousuista värit heti ensimmäisessä pesussa ja ajattelin hankkia kunnolliset jotka kestäis pesuakinleather heavenissa saat maksaa aika paljon että saat housut mutta kyllä ne laadukkaita on, suosittelen kumminki sulle backstreettiä En kyllä löytänyt Backstreetin sivuilta oikeen mitään hyvännäköisiä pöksyjä ja kun kävin kys. kaupassa ihan paikan päällä niin löysin yhdet joissa oli vetoketju rikki ja vain 10% alennus siitä hyvästä no siis riippuu vähä minkävärisii etit, muuten tos ois, tuskin haittaa et on poikien mallia? http://www.backstreet.fi/shop/product_details.php?p=2477Juu mutta tuo hinta pistää vähän miettimään että onkohan noi laadukkaat?backstreet myy vain laatua
Lainaus käyttäjältä: Spring - 14.04.08 - klo:18:10Lainaus käyttäjältä: frostbitten- - 14.04.08 - klo:16:29Lainaus käyttäjältä: Spring - 13.04.08 - klo:22:07Lainaus käyttäjältä: frostbitten- - 13.04.08 - klo:21:55Lainaus käyttäjältä: Spring - 13.04.08 - klo:21:53Lainaus käyttäjältä: frostbitten- - 13.04.08 - klo:21:41Onko kellään muuten kokemusta noista Leather heavenin maastohousuista? Onko miten kestävät? Kun minulla lähti eräistä maastohousuista värit heti ensimmäisessä pesussa ja ajattelin hankkia kunnolliset jotka kestäis pesuakinleather heavenissa saat maksaa aika paljon että saat housut mutta kyllä ne laadukkaita on, suosittelen kumminki sulle backstreettiä En kyllä löytänyt Backstreetin sivuilta oikeen mitään hyvännäköisiä pöksyjä ja kun kävin kys. kaupassa ihan paikan päällä niin löysin yhdet joissa oli vetoketju rikki ja vain 10% alennus siitä hyvästä no siis riippuu vähä minkävärisii etit, muuten tos ois, tuskin haittaa et on poikien mallia? http://www.backstreet.fi/shop/product_details.php?p=2477Juu mutta tuo hinta pistää vähän miettimään että onkohan noi laadukkaat?backstreet myy vain laatua Paitsi että mun kaveri osti Backstreetiltä housut ja laukun ja molemmista hajos vetoketjut samana päivänä
Lainaus käyttäjältä: frostbitten- - 14.04.08 - klo:19:39Lainaus käyttäjältä: Spring - 14.04.08 - klo:18:10Lainaus käyttäjältä: frostbitten- - 14.04.08 - klo:16:29Lainaus käyttäjältä: Spring - 13.04.08 - klo:22:07Lainaus käyttäjältä: frostbitten- - 13.04.08 - klo:21:55Lainaus käyttäjältä: Spring - 13.04.08 - klo:21:53Lainaus käyttäjältä: frostbitten- - 13.04.08 - klo:21:41Onko kellään muuten kokemusta noista Leather heavenin maastohousuista? Onko miten kestävät? Kun minulla lähti eräistä maastohousuista värit heti ensimmäisessä pesussa ja ajattelin hankkia kunnolliset jotka kestäis pesuakinleather heavenissa saat maksaa aika paljon että saat housut mutta kyllä ne laadukkaita on, suosittelen kumminki sulle backstreettiä En kyllä löytänyt Backstreetin sivuilta oikeen mitään hyvännäköisiä pöksyjä ja kun kävin kys. kaupassa ihan paikan päällä niin löysin yhdet joissa oli vetoketju rikki ja vain 10% alennus siitä hyvästä no siis riippuu vähä minkävärisii etit, muuten tos ois, tuskin haittaa et on poikien mallia? http://www.backstreet.fi/shop/product_details.php?p=2477Juu mutta tuo hinta pistää vähän miettimään että onkohan noi laadukkaat?backstreet myy vain laatua Paitsi että mun kaveri osti Backstreetiltä housut ja laukun ja molemmista hajos vetoketjut samana päivänäno mut kukaa mitää millä vetoketjul teekkää no leatherist saa laatua mut kalliil, sielt saa ainaki ihan sika tyylikkäät punaset camo housut
Lainaus käyttäjältä: Spring - 14.04.08 - klo:19:57Lainaus käyttäjältä: frostbitten- - 14.04.08 - klo:19:39Lainaus käyttäjältä: Spring - 14.04.08 - klo:18:10Lainaus käyttäjältä: frostbitten- - 14.04.08 - klo:16:29Lainaus käyttäjältä: Spring - 13.04.08 - klo:22:07Lainaus käyttäjältä: frostbitten- - 13.04.08 - klo:21:55Lainaus käyttäjältä: Spring - 13.04.08 - klo:21:53Lainaus käyttäjältä: frostbitten- - 13.04.08 - klo:21:41Onko kellään muuten kokemusta noista Leather heavenin maastohousuista? Onko miten kestävät? Kun minulla lähti eräistä maastohousuista värit heti ensimmäisessä pesussa ja ajattelin hankkia kunnolliset jotka kestäis pesuakinleather heavenissa saat maksaa aika paljon että saat housut mutta kyllä ne laadukkaita on, suosittelen kumminki sulle backstreettiä En kyllä löytänyt Backstreetin sivuilta oikeen mitään hyvännäköisiä pöksyjä ja kun kävin kys. kaupassa ihan paikan päällä niin löysin yhdet joissa oli vetoketju rikki ja vain 10% alennus siitä hyvästä no siis riippuu vähä minkävärisii etit, muuten tos ois, tuskin haittaa et on poikien mallia? http://www.backstreet.fi/shop/product_details.php?p=2477Juu mutta tuo hinta pistää vähän miettimään että onkohan noi laadukkaat?backstreet myy vain laatua Paitsi että mun kaveri osti Backstreetiltä housut ja laukun ja molemmista hajos vetoketjut samana päivänäno mut kukaa mitää millä vetoketjul teekkää no leatherist saa laatua mut kalliil, sielt saa ainaki ihan sika tyylikkäät punaset camo housut Niitä punaisia camohousuja mä tuossa jo kuolasinkin