Rammstein-HQ Facebookissa
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Lainaus käyttäjältä: stein_less - 10.05.07 - klo:13:59Lainaus käyttäjältä: Micki Maus - 10.05.07 - klo:13:19paljon toi netissä surffailu puhelimella maksaa???No paljonko sun operaattorin wappi- ja paikallisverkkomaksut ovat?EMT.Mut on niitä rajaton netinkäyttö juttujakin.
Lainaus käyttäjältä: Micki Maus - 10.05.07 - klo:13:19paljon toi netissä surffailu puhelimella maksaa???No paljonko sun operaattorin wappi- ja paikallisverkkomaksut ovat?
paljon toi netissä surffailu puhelimella maksaa???
Jätetääs tämäkin aihe rauhaan turhilta viesteiltä.
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.
Miun kännykällä muuten toimii hyvin tää foorumi, samote sivu.
Äh,anteeksi että nostan vanhan aiheen,mutta tällä hetkellä olen HQ:ssa puhelimella,enkä tiedä miten kirjaudutaan sisään ja lähetetään viesti?
Lainaus käyttäjältä: TL - 02.01.08 - klo:18:46Äh,anteeksi että nostan vanhan aiheen,mutta tällä hetkellä olen HQ:ssa puhelimella,enkä tiedä miten kirjaudutaan sisään ja lähetetään viesti? Öh. Jos sie kerran oot ton viestin kirjottanu kännykällä ja näytät olen sisään kirjautunu, niin mikäs se ongelma siinä on?Puhelimessa HQ toimii samalla tavalla kuin olisi tietokoneen ääressä.