Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Voit vierailla Rammstein HQ foorumissa myös puhelimellasi!  (Luettu 5611 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
Kaikki mitä vaaditaan: WAP, WAP-2 tai I-Mode. Eli lähes jokaisella nykypäivän puhelimella selailun pitäisi onnistua.

Osoitteet:
Kätevä ominaisuus, mikäli olet esimerkiksi matkoilla, etkä pääse internettiin :).

« Viimeksi muokattu: 03.04.07 - klo:20:11 kirjoittanut SchwarzeFee »

betrunken

• Vieras
jee,nyt ette pääse minusta eroon vaikka en ole edes koneella :D.mun kännyllä pääsee nettiin mutta hidasta touhua :-\.

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
Näppärä ominaisuus SchwarzeFee! Enää ei puutu kuin nykypäivän puhelin...
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

Stern

• Vieras
Lainaus
Näppärä ominaisuus SchwarzeFee! Enää ei puutu kuin nykypäivän puhelin...
Niin minultakin! Mulla on nokian 3310.. kyllä olen jumahtanut kivikaudelle  ;). Mutta aivan mahtava ominaisuus. Pitäs saada puhelin, jolla pääsee nettiin, niin sitten todellakin aivan sama missä olen niin pääsen tutkailemaan tätä sivustoa!

Lainaus
mun kännyllä pääsee nettiin mutta hidasta touhua Epävarma.
Olen kuullut.. Miten siitä netistä oloilusta laskutetaan, jos käyt kännykällä?! Sori kun kysyn tyhmiä..

betrunken

• Vieras
Lainaus
Olen kuullut.. Miten siitä netistä oloilusta laskutetaan, jos käyt kännykällä?!
joskus mulla oli soneralla että viikko maksoi 2eukkoa.nyt se taitaa olla minuttista pitää maksaa :P.en ole kyllä käyttänyt paljoa kun yhden sivun avaamiseen menee puolituntia :o

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Art Is Resistance
Kätevää.
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Poissa RolZu69

• Jäsen
  • *
TJoimii!Nyt ei tuu mökilläkäää ikävä Rammsteinia! :D

Stern

• Vieras
Te onnelliset jotka pääsette kännykälläkin tänne foorumille!  :'(

Poissa Danatsu

• Veteraani
:-\ pitääs varmaan hankkia uus puhelin. Justihinsa kun sain mun tutun vanhan värinäytöllisen. Ajatelkaa ...minulla on jo värinäytöllinen ;D

Stern

• Vieras
:-\ pitääs varmaan hankkia uus puhelin. Justihinsa kun sain mun tutun vanhan värinäytöllisen. Ajatelkaa ...minulla on jo värinäytöllinen ;D
Mullapa ei!  ;D

Poissa Danatsu

• Veteraani
Mullapa ei!  ;D
;D

betrunken

• Vieras
hyvät ihmiset ostakaa hobbarista kännykä tai gigantista ja etkä maksaa liikaa ;)

Stern

• Vieras
hyvät ihmiset ostakaa hobbarista kännykä tai gigantista ja etkä maksaa liikaa ;)
Noinkohan olis!  ;) No katotaan!

Poissa Danatsu

• Veteraani
Hah. kunnon vanhan ajan puhelin on kestävä. ja jos se sivunkin avaaminen kestää puolituntia ::)

Stern

• Vieras
Hah. kunnon vanhan ajan puhelin on kestävä. ja jos se sivunkin avaaminen kestää puolituntia ::)
Kyllä, aivan totta! Minun puhelin on ollu niin monessa kolhussa, mut vielä toimii!  ;D. No tällä mun modeemilla menee melkein yhtä paljon aikaa sivun lataamiseen!  ;) Mutta hyvä puoli olis, että pääsis netiin millon haluis ja missä haluis!  :D