Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Voit vierailla Rammstein HQ foorumissa myös puhelimellasi!  (Luettu 5613 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Danatsu

• Veteraani
hyvät ihmiset ostakaa hobbarista kännykä tai gigantista ja etkä maksaa liikaa ;)
Hah. kunnon vanhan ajan puhelin on kestävä. ja jos se sivunkin avaaminen kestää puolituntia ::)
Kyllä, aivan totta! Minun puhelin on ollu niin monessa kolhussa, mut vielä toimii!  ;D. No tällä mun modeemilla menee melkein yhtä paljon aikaa sivun lataamiseen!  ;) Mutta hyvä puoli olis, että pääsis netiin millon haluis ja missä haluis!  :D
Samalla kännykkääsi voi tulla viruksia. Itse en ole oikein innostunut tosta touhusta mutta tehkää mitä haluutta ;D minä nyt olen tällainen.  ;)

Stern

• Vieras
hyvät ihmiset ostakaa hobbarista kännykä tai gigantista ja etkä maksaa liikaa ;)
Hah. kunnon vanhan ajan puhelin on kestävä. ja jos se sivunkin avaaminen kestää puolituntia ::)
Kyllä, aivan totta! Minun puhelin on ollu niin monessa kolhussa, mut vielä toimii!  ;D. No tällä mun modeemilla menee melkein yhtä paljon aikaa sivun lataamiseen!  ;) Mutta hyvä puoli olis, että pääsis netiin millon haluis ja missä haluis!  :D
Samalla kännykkääsi voi tulla viruksia. Itse en ole oikein innostunut tosta touhusta mutta tehkää mitä haluutta ;D minä nyt olen tällainen.  ;)
Minusta kun on näköjään tullu jokin netti narkomaani, niin on pakko vaan päästä tänne!  ;D

Eifersucht

• Vieras
Hitto, mun piti käydä mökillä ollessani wapissa mutta unohdin ottaa osoitteen ylös  :'(

Stern

• Vieras
Hitto, mun piti käydä mökillä ollessani wapissa mutta unohdin ottaa osoitteen ylös  :'(
Otan osaa.  :'(

Eifersucht

• Vieras
No hengissä ollaan vaikka tää foorumi on mun elämä.  :P

betrunken

• Vieras
Lainaus
No hengissä ollaan vaikka tää foorumi on mun elämä.
sama juttu myös minulla,huomenna vielä lomaa :D

Eifersucht

• Vieras
Niimp. Voi nörtteillä täällä koko päivän  ;D

Poissa Nahkarusina

• Tulokas
  • Sukupuoli: Mies

Ei kännykkään ole keksitty kuin pari viirusta, joten aika pieni todennäköisyys että se juuri sinulle tulee :) ja tuskin tällä sivulla viiruksia on(?)
Sex is a battle - Love is war

Stern

• Vieras

Ei kännykkään ole keksitty kuin pari viirusta, joten aika pieni todennäköisyys että se juuri sinulle tulee :) ja tuskin tällä sivulla viiruksia on(?)
Mulla kyllä tunnetusti on huono tuuri, mutta pakko se hieno puhelin olis saada, että portit aukeis tänne millon vaan!  ;)

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
Lainaus
Ei kännykkään ole keksitty kuin pari viirusta, joten aika pieni todennäköisyys että se juuri sinulle tulee.  ja tuskin tällä sivulla viiruksia on(?)
Kyllä niitä nykypäivänä on varmaan enemmän. Niin ja ihan rauhassa voitte täällä olla, ei täällä pitäisi mitään viruksia olla :).

Stern

• Vieras
Lainaus
Ei kännykkään ole keksitty kuin pari viirusta, joten aika pieni todennäköisyys että se juuri sinulle tulee.  ja tuskin tällä sivulla viiruksia on(?)
Kyllä niitä nykypäivänä on varmaan enemmän. Niin ja ihan rauhassa voitte täällä olla, ei täällä pitäisi mitään viruksia olla :).
Joka kohta kehittyy.. Eikä aina vain mukavat asiat. Luotetaan sinun sanaan. Ja jatkossakin virukset poissa tältä sivustolta. :)

Poissa Micki Maus

• Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
paljon toi netissä surffailu puhelimella maksaa???
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

Eifersucht

• Vieras
Se riippuu. :D

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
No paljonko sun operaattorin wappi- ja paikallisverkkomaksut ovat?
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

Eifersucht

• Vieras
No paljonko sun operaattorin wappi- ja paikallisverkkomaksut ovat?
EMT.
Mut on niitä rajaton netinkäyttö juttujakin.