Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Voit vierailla Rammstein HQ foorumissa myös puhelimellasi!  (Luettu 5617 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!
Äh,anteeksi että nostan vanhan aiheen,mutta tällä hetkellä olen HQ:ssa puhelimella,enkä tiedä miten kirjaudutaan sisään ja lähetetään viesti? :-[
Öh. Jos sie kerran oot ton viestin kirjottanu kännykällä ja näytät olen sisään kirjautunu, niin mikäs se ongelma siinä on?
Puhelimessa HQ toimii samalla tavalla kuin olisi tietokoneen ääressä.
No muttakun en tiedä olenko kirjautunut sisään,WAPISSA on vähän surkea juttu kun ei näy kun aiheet mutta kuvat ei näy!
Ja muutenki,miten wapissa voi viestin kirjottaa?
Ihan vain kirjoittamalla, sieltä pitäs löytyä "vastaa" tai jotain vastaavaa.
Ja se on kallista(Hidasta?) käydä kännyllä netissä joten suosittelisin että varastat sitä naapurisi laajakaista yhteyttä vain...
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa barbapapa

• Täysjäsen
  • **
  • Sukupuoli: Nainen
Hankin tänään puhelimeeni semmosen 4€/kk maksavan systeemin, et on vähän halvempaa piipahtaa sillä netissä, kun ilman sitä. Tekee tosi nopeesti kymppejä lisää laskuun jos "piipahtaa" pari kertaa netissä kännykällä ilman tommosta jutskaa. (Systeemi/Jutska=en keksinyt äkistään oikeaa nimeä sille,, jutulle  ::))

Mut toi on vaan hätätapauksia varten. Luojalle kiitos tietokoneesta!

TL

• Vieras
Äh,anteeksi että nostan vanhan aiheen,mutta tällä hetkellä olen HQ:ssa puhelimella,enkä tiedä miten kirjaudutaan sisään ja lähetetään viesti? :-[
Öh. Jos sie kerran oot ton viestin kirjottanu kännykällä ja näytät olen sisään kirjautunu, niin mikäs se ongelma siinä on?
Puhelimessa HQ toimii samalla tavalla kuin olisi tietokoneen ääressä.
No muttakun en tiedä olenko kirjautunut sisään,WAPISSA on vähän surkea juttu kun ei näy kun aiheet mutta kuvat ei näy!
Ja muutenki,miten wapissa voi viestin kirjottaa?
Ihan vain kirjoittamalla, sieltä pitäs löytyä "vastaa" tai jotain vastaavaa.
Ja se on kallista(Hidasta?) käydä kännyllä netissä joten suosittelisin että varastat sitä naapurisi laajakaista yhteyttä vain...
Eipä täälläpäin ole juurikaan kallista,saldoahan tässä vain menee muutama sentti minuutissa ;)

Ja ei löydy mitään nappeja,edes tilastoja ei näy >:(
« Viimeksi muokattu: 02.01.08 - klo:19:32 kirjoittanut TL »

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
Testi.

TL

• Vieras
Testi.
Siis kyllä minulla on vastaa nappi,mutta en voi hallita mitään sillä tää puhelin tekee mitä tykkää