Tämä yhtye kuuluu minun nuoruus vuosiin kauan kauan ennen Rammsteinia tai System of a downia.
Silloin kun olin ylä-asteella niin tuli näiden "hitti" albumi "Chocolate Starfish And The Hot Dog Flavored Water"
Tähän sitten itsekkin jumahdin ja oli se Fred meidän idoli siihen aikaan

Tästä sitten alkoi minun limbareiden fanitus vähäksi aikaan, kaveri lainasi ekat albumit minulle ja ne olivat mielestäni parempia kuin tämä hitti albumi. Siinä sitten kuuntelin levyjä edestakaisin ja odotin innolla niiden uutta albumia "Results May Vary" mikä mielestäni meni laadussa huonompaan suuntaan. Tämä yhtye soittaa Rapcorea ja mielestäni ihan hyvin hommansa hoitivat vanhoilla albumeillaan.
Chocolate Starfish And The Hot Dog Flavored Water teki Limb bizkitille saman kuin Mutter Rammsteinille eli ilman sitä en olisi varmaan koskaan kuullut koko yhteestä mitään. Tämä albumi teki heistä suositun ja kuuluisan joksi aikaan.
Tässä lainausta wikistä:
Limp Bizkitin perustivat vuonna 1994 laulaja Fred Durst ja basisti Sam Rivers. Sam Rivers kutsui mukaan serkkunsa rumpali John Otton ja pian joukkoon liittyi myös kitaristi Wes Borland. Aluksi he esiintyivät vain kotikaupungissaan, Jacksonvillessä Floridassa. Vuonna 1996 House of Pain-yhtyeen entinen jäsen DJ Lethal siirtyi Limp Bizkitiin. Samana vuonna julkaistiin Limp Bizkitin ensimmäiset biisit. Seuraavana vuonna julkaistiin Limp Bizkitin ensimmäinen täysimittainen albumi, Three Dollar Bill, Y'All$. Vuonna 1999 ilmestyi Limp Bizkitin toinen albumi, Significant Other. Siihen sisältyi muun muassa Limp Bizkitin suosittu single Nookie.Vielä sanon että kannattaa käydä kuuntelemassa youtubesta tämän yhtyeen kappaleita, tältä yhteeltä kaksi tai kolme kappaletta pääsi Jyrki countdownissa videoitten taivaseen, Siis sen videon piti olla neljä viikkoa ykkösenä ennen kuin pääsi sinne.
Tämän yhtyeen tunnettuimat kappaleet:
Nookie, My Generation, My Way, Rollin', Take A Look Around(Vaaralinen tehtävä 2 leffasta tuttu)
Tässä kuvat heistä:
Fred Durst
John Otto
Sam Rivers