Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Limb Bizkit  (Luettu 559 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
Limb Bizkit
« : 23.10.07 - klo:18:27 »
Tämä yhtye kuuluu minun nuoruus vuosiin kauan kauan ennen Rammsteinia tai System of a downia.
Silloin kun olin ylä-asteella niin tuli näiden "hitti" albumi "Chocolate Starfish And The Hot Dog Flavored Water"
Tähän sitten itsekkin jumahdin ja oli se Fred meidän idoli siihen aikaan  :D

Tästä sitten alkoi minun limbareiden fanitus vähäksi aikaan, kaveri lainasi ekat albumit minulle ja ne olivat mielestäni parempia kuin tämä hitti albumi. Siinä sitten kuuntelin levyjä edestakaisin ja odotin innolla niiden uutta albumia "Results May Vary" mikä mielestäni meni laadussa huonompaan suuntaan. Tämä yhtye soittaa Rapcorea ja mielestäni ihan hyvin hommansa hoitivat vanhoilla albumeillaan.
Chocolate Starfish And The Hot Dog Flavored Water teki Limb bizkitille saman kuin Mutter Rammsteinille eli ilman sitä en olisi varmaan koskaan kuullut koko yhteestä mitään. Tämä albumi teki heistä suositun ja kuuluisan joksi aikaan.

Tässä lainausta wikistä:

Limp Bizkitin perustivat vuonna 1994 laulaja Fred Durst ja basisti Sam Rivers. Sam Rivers kutsui mukaan serkkunsa rumpali John Otton ja pian joukkoon liittyi myös kitaristi Wes Borland. Aluksi he esiintyivät vain kotikaupungissaan, Jacksonvillessä Floridassa. Vuonna 1996 House of Pain-yhtyeen entinen jäsen DJ Lethal siirtyi Limp Bizkitiin. Samana vuonna julkaistiin Limp Bizkitin ensimmäiset biisit. Seuraavana vuonna julkaistiin Limp Bizkitin ensimmäinen täysimittainen albumi, Three Dollar Bill, Y'All$. Vuonna 1999 ilmestyi Limp Bizkitin toinen albumi, Significant Other. Siihen sisältyi muun muassa Limp Bizkitin suosittu single Nookie.

Vielä sanon että kannattaa käydä kuuntelemassa youtubesta tämän yhtyeen kappaleita, tältä yhteeltä kaksi tai kolme kappaletta pääsi Jyrki countdownissa videoitten taivaseen, Siis sen videon piti olla neljä viikkoa ykkösenä ennen kuin pääsi sinne.

Tämän yhtyeen tunnettuimat kappaleet:

Nookie, My Generation, My Way, Rollin', Take A Look Around(Vaaralinen tehtävä 2 leffasta tuttu)

Tässä kuvat heistä:

Fred Durst

John Otto

Sam Rivers

Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa Der Meister

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Limb Bizkit
« Vastaus #1 : 23.10.07 - klo:18:34 »
Limb Bizkit on ihan ok bändi. Itse pidän sitä autolla ajelu musana, sillä silloin sitä lähinnä tulee kuunneltua. Kyllä se Choclate Starfish on heidän paras albuminsa ja rokkaa aina kovasti. Tuskin tulevat enään parempaa tekemään.
Everyone possesses many different faces.
For living....
For working....
And for falling in love....
I wonder how many faces I have?
And wich one is the real me?

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #2 : 23.10.07 - klo:18:38 »
Lainaus
Tuskin tulevat enään parempaa tekemään.
Samaa mieltä, itse en ole kuunnelut vähän aikaa enää mutta pitää korjata tilanne! ;)
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Art Is Resistance
« Vastaus #3 : 23.10.07 - klo:18:50 »
Limp bizkit on ensimmäinen metalli bändi mitä kuuntelin jos ny limppareita voi sanoa metalliksi ::) Chocolate Starfish And The Hot Dog Flavored Water on paras levy se mun oli eka Limp Bizkit levy ja se levy löytyy edelleenkin levyhyllystä kannet ja levy vähän kuluneet kauheesta kuuntelusta :) Paras biisit on Nookie, Hot Dog ja Take A Look Around. mä kuulin että limp bizkit olis hajonut mutta jonkin aika sitten luin jostain että ne olis koonnut yhtyeen takasin pystyyn ja olis tekemässä uutta levyä :)  Take A Look Around biisissä on yks maailman upeimpia kitara riffejä aina kun sen kuulee täytty ruveta hyppii :D
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Poissa Zerstörung

• Jäsen
  • *
« Vastaus #4 : 23.10.07 - klo:19:19 »
Mullekkin toi Limp bizkit oli ensimmäinen metallibändi jota aloin kuuntelemaan. Chocolate starfish and the hotdog flavoured water on melkeinpä täydellinen levy! Edelliset levyt ovat myös ihan hyviä. csahfw:n (heh  :D) jälkeen ilmestynyt materiaali on ollut aika heikonlaista.

Poissa Jebaa

• Konkari
« Vastaus #5 : 23.10.07 - klo:19:32 »
Ihan samoin mullakin. Joskus kauan sitten ala-asteella satuin kuulemaan Limp Bizkitistä ja sehän iski heti. Ensimmäinen bändi mitä kunnolla fanitin. Ja tuohon aikaanhan se Chocolate Starfish And The Hot Dog Flavored Water albumi oli täydessä hohdossaan. Fred Durst oli silloin mun idoli ja pakkohan mun oli hommata samanlainen lippis jota pidin väärinpäin ja samanlaiset Adidaksen kengät mitä se käytti :D On Limp Bizkit vieläkin hyvä bändi mutta ei tule enää kuunneltua ja nykyiset albumit ei ole mitään kovin hyviä. Se oli sen ajan kuuma peruna. :)
Huom! Kirjoitukseni saattaa sisältää lapsilta kiellettyä ja yleisesti haitallista ja paheksuttavaa materiaalia.

Poissa Micki Maus

• Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #6 : 23.10.07 - klo:20:50 »
Nyt siis taas vaan varmistan, mutta onhan tämä siis yhtye?  ::)
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #7 : 23.10.07 - klo:21:55 »
Nyt siis taas vaan varmistan, mutta onhan tämä siis yhtye?  ::)
Wikihän ei valehtele! :

Limp Bizkit on yhdysvaltalainen nu metal/rapcore-yhtye