Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: fanien tapaaminen ennen rammsteinin suomen keikkaa  (Luettu 7649 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

betrunken

• Vieras
eli kun rammsteini tekee uutta levyä niin sitten kun alkaa sen levyn kiertue,ja tulevat suomeen.niin ajattelin tässä että voitas tehdä tapaaminen ennen keikkaa tällä foorumin porukkalla.tiedän että on pitkä aika vielä tuohon suomeen keikkaan mutta kiva olisi mennä porukkalla kun en tunne muita rammsteinin faneja kun teidät :D
siis kysymys on että mitä mieltä olette?,vastaan tai puolesta saa ja pitää puhua :D.yksi jäsen olisi jo kiinnostunut ;)

Poissa Danatsu

• Veteraani
Vs: fanien tapaaminen ennen rammsteinin suomen keikkaa
« Vastaus #1 : 30.03.07 - klo:19:59 »
Kannatetaan ;D olis kiva nähdä muitakin.

Poissa Der Meister

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
« Vastaus #2 : 31.03.07 - klo:09:00 »
Eihän tuo pahalta idealta kuullosta ollenkaan. Mutta odottavan aika on vielä pitkä. Katsellaan miten käy.
Everyone possesses many different faces.
For living....
For working....
And for falling in love....
I wonder how many faces I have?
And wich one is the real me?

Stern

• Vieras
« Vastaus #3 : 31.03.07 - klo:11:02 »
Kuulostaa mahtavalta!!! Minä kannatan vaikka kymmenen henkilön puolesta  ;). Oishan se kiva teidätkin nähä, kun ei todellakaan noita muita Rammstein faneja minunkaan ympäri pahemmin liikuskele. Mutta niin, ei hypitä vielä innosta (ainakaan kovin paljoa  ;)) kun se odottavan aika on pitkä Der Meisteria lainatakseni.

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #4 : 31.03.07 - klo:12:48 »
Idea on loistava! Ainoa vaan että minusta näette tuskin varjoakaan.
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #5 : 31.03.07 - klo:15:13 »
Hyvä idea, olisihan sitä ihan mukava tavata! Mutta vielä melkein vuosi odotettavana, jos nyt yleensäkkään tänne suomeen edes eksyvät :-\.

Lainaus
Ainoa vaan että minusta näette tuskin varjoakaan.
Miten niin? :D.

Stern

• Vieras
« Vastaus #6 : 31.03.07 - klo:15:27 »
Lainaus
Miten niin? Hymyilee leveästi.
Niinpä?  ???

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #7 : 31.03.07 - klo:16:26 »
Koska suurimmalla todennäköisyydellä en ole paikalla. Rammstein käy viimeistä kertaa Suomessa enkä oo sitä näkemässä. pa**a homma, mutta ei se elämä siihen lopu. R+ foorumeilla käynti kylläkin.  :P

-Deep Throat

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Art Is Resistance
« Vastaus #8 : 31.03.07 - klo:19:14 »
Hyvä idea!
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

betrunken

• Vieras
« Vastaus #9 : 31.03.07 - klo:20:29 »
kiva kuulla että piditte :),mun mielestä on parempi  mennä porukkalla konsertiin ei tarvitse olla yksin keikalla.ehkä sitten kun keikka päivä on selvillä  ja keillä on liput sinne niin ehkä SchwarzeFee voi alkaa järjestämään asiaa ;)
Lainaus
Rammstein käy viimeistä kertaa Suomessa enkä oo sitä näkemässä. pa**a homma, mutta ei se elämä siihen lopu. R+ foorumeilla käynti kylläkin.
mitäs tämä tarkoitti ettet pääse ja sitten mitä tämä ettet käy enää r+ foorumeilla :-\.älä nyt stein_less jätä meitä :o,anteeksi taas että minulle pitää kaikki vääntää rautalangasta :-[

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #10 : 31.03.07 - klo:22:02 »
Lainaus
mitäs tämä tarkoitti ettet pääse ja sitten mitä tämä ettet käy enää r+ foorumeilla .älä nyt stein_less jätä meitä ,anteeksi taas että minulle pitää kaikki vääntää rautalangasta

Niin, ku minä en sinne ilmeisesti pääse... se että miks mua ei enää täällä näkyis? Kaikkihan tietävät sanonnan lyödyn lyödyksi tulemisesta. Vissiin se vähän vit**aa ku koko foorumi sitten huutaa kuinka se oli paras keikka ever ja ylitti kaikki odotukset.

-Deep Throat

betrunken

• Vieras
« Vastaus #11 : 31.03.07 - klo:22:14 »
Lainaus
ku koko foorumi sitten huutaa kuinka se oli paras keikka ever
minä en ainakaan pysty sanomaan kun en ole käynyt kaikilla rammsteinin keikoilla :D.mutta se varmaan pystyn sanomaan että ylitti odotukset,mutta mitäs me tästä jutelaan kun ei ole edes  varmaa että tekeekö ne uutta levyä(toivon kylläkin :)) ja tulisivat suomeen,,

Stern

• Vieras
« Vastaus #12 : 01.04.07 - klo:11:34 »
Lainaus
anteeksi taas että minulle pitää kaikki vääntää rautalangasta Nolostunut
Niin minullekin yleensä!  :D

Lainaus
mun mielestä on parempi  mennä porukkalla konsertiin ei tarvitse olla yksin keikalla.
Yksin on kurjaa! Aina pitäis olla kavereita mukana jotka jakaa kokemuksen  :).

Lainaus
mitäs tämä tarkoitti ettet pääse ja sitten mitä tämä ettet käy enää r+ foorumeilla .älä nyt stein_less jätä meitä ,anteeksi taas että minulle pitää kaikki vääntää rautalangasta

Niin, ku minä en sinne ilmeisesti pääse... se että miks mua ei enää täällä näkyis? Kaikkihan tietävät sanonnan lyödyn lyödyksi tulemisesta. Vissiin se vähän vit**aa ku koko foorumi sitten huutaa kuinka se oli paras keikka ever ja ylitti kaikki odotukset.
Tiedänpä tiedän! Tulet vaikka pyörimällä! Ja niin mistä sitä tietää vaikkei Rammsteinia enää Suomessa näkyisi. Eikä kuule ole varmuuttaa pääsenkö minäkään  :-\. Mutta pidän toivoa yllä!  :)

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #13 : 02.04.07 - klo:19:48 »
Lainaus
anteeksi taas että minulle pitää kaikki vääntää rautalangasta Nolostunut
Niin minullekin yleensä!  :D

Lainaus
mun mielestä on parempi  mennä porukkalla konsertiin ei tarvitse olla yksin keikalla.
Yksin on kurjaa! Aina pitäis olla kavereita mukana jotka jakaa kokemuksen  :).

Lainaus

Tiedänpä tiedän! Tulet vaikka pyörimällä! Ja niin mistä sitä tietää vaikkei Rammsteinia enää Suomessa näkyisi. Eikä kuule ole varmuuttaa pääsenkö minäkään  :-\. Mutta pidän toivoa yllä!  :)

Itse kysyin yhtä ystävääni mukaan jos Rammstein mahdollisesti tulisi, mutta hän fanittaa bodomia ja ei ole mitenkään mikään ilopilleri muutenkaan. Yleensä härnäänkin häntä ja kehun että kuinka positiivinen hän on! ;D Olisi siis TODELLA mahtavaa jos tämä toteutuisi ja voisimme nähdä toisemme.
Itsekkään en ole varma pääsenkö mutta kuten Stern sanoi:
Lainaus
Eikä kuule ole varmuuttaa pääsenkö minäkään  . Mutta pidän toivoa yllä! 

Stern

• Vieras
« Vastaus #14 : 02.04.07 - klo:19:51 »
Olisinkohan mä sitten ainut nainen paikan päällä?!?!?!