Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: fanien tapaaminen ennen rammsteinin suomen keikkaa  (Luettu 7649 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Micki Maus

• Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
Vs: fanien tapaaminen ennen rammsteinin suomen keikkaa
« Vastaus #135 : 14.11.07 - klo:14:23 »
onko kellään muuten tietoa millon rammstein ois tulossa suomeen, huhu kuuluu että ens vuonna vierailevat festareilla, eli suomi ois aika todennäköinen kohde ;) mikään ei kuitenkaa ole varmaa ;)
Jossain oli että ne tulis provinssiin ???

hetkinen... missäs se pidettiinkään, olikoss se seinäjoella, mä saattaisin saada kyydin rammstein fani kamun isoveljeltä ;)
joo, seinäjoella. Mulla lähttis isä mukaan kattomaan niitä, eli saisin siltä kyydin ;D
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

Poissa Frostbitten

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #136 : 18.12.07 - klo:21:04 »
minä en tietenkää omalla tuurillani pääse kuitenkaan tuonne ja ylipäänsä sinne keikalle :< tai no riippuu millon ne tulee suomeen, mut jotenki vaan tuntuu että just sillon kun en oo suomessa :,( en päässyt viimekskään kun rammstein oli suomessa, olin sillonkin ulkomailla!  >:( kyllä kovalla jännityksellä ootan kuitenki sitä päivää, kun se ilmotetaan. jotain huhuja vaan oon kuullut että kesä- tai heinäkuussa 2008 saattaisivat tulla, pitääkö yhtään paikkaansa?

Poissa Spring

• Fossiili
  • Sukupuoli: Mies
  • bullet for my valentine. paras bändi.
« Vastaus #137 : 18.12.07 - klo:21:45 »
uskon että hieman myöhemmin, ilmotettu on että levyä aletaan äänittää ens vuoden alussa, sitten kun se on myynnissä lähetään kahen vuoden keikalle, suomeen tullaan varmasti mutta ekakasi mennään etelä afrikkaan paikkaamaan perutut keikat, tais olla just sillon ku flake oli sairaana tai jotakin, kumminki suomeen uskon ramsujen päätyvän jossainelo-marras kuussa ;)
Fighters never quit, quitters never fight.

Poissa Frostbitten

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #138 : 18.12.07 - klo:22:09 »
juu no sehän ois hieno juttu jos vasta elo-marraskuussa tulevat (siis hieno juttu minulle) :D kun niin kovasti nääs haluaisin sinne keikalle ja koko kesän oon ulkomailla :/

Poissa Spring

• Fossiili
  • Sukupuoli: Mies
  • bullet for my valentine. paras bändi.
« Vastaus #139 : 19.12.07 - klo:10:54 »
juu no sehän ois hieno juttu jos vasta elo-marraskuussa tulevat (siis hieno juttu minulle) :D kun niin kovasti nääs haluaisin sinne keikalle ja koko kesän oon ulkomailla :/

no toivottavasti mun oletus osuu sitte oikeaan ;)
Fighters never quit, quitters never fight.

Poissa Frostbitten

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #140 : 19.12.07 - klo:15:51 »
toivotaan niin  ;)
« Viimeksi muokattu: 19.12.07 - klo:18:06 kirjoittanut frostbitten- »