Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Mikä olisi sellainen laite, jota toivot ettei ikinä keksittäisi  (Luettu 5918 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa allurainen

• Jäsen
  • *
  • Sukupuoli: Mies
  • Rummut on bändin munat!
Eli siis keksi päässäsi jokin laite/masina/härveli, jota et haluaisi ikinä tulevan tai keksittävän. Mielikuvitusta peliin:)

Itse toivon, ettei kukaan keksi pölynimuria, jonka äänen saa kaiutinliitäntään ja kuulokkeisiin, jotta voisi imuroida kenenkään muun kuulematta:D
Reise, Reise Seemann Reise
Jeder tut's auf seine Weise
Der eine stößt den Speer zum Mann
Der andere zum Fische dann

TL

• Vieras
Eli siis keksi päässäsi jokin laite/masina/härveli, jota et haluaisi ikinä tulevan tai keksittävän. Mielikuvitusta peliin:)

Itse toivon, ettei kukaan keksi pölynimuria, jonka äänen saa kaiutinliitäntään ja kuulokkeisiin, jotta voisi imuroida kenenkään muun kuulematta:D
Kyllä mä itsen toivon ettei ikinä risteytetä puhuvaa Robottia ja Tietokonetta.Mahtais se nimittäin olla kun tietokone höpisee omiaan :D

vepa^

• Vieras

Kyllä mä itsen toivon ettei ikinä risteytetä puhuvaa Robottia ja Tietokonetta.Mahtais se nimittäin olla kun tietokone höpisee omiaan :D

mulla on vähän sama, toivon ettei mikään mekaaninen hökötys, robotit sun muut, koskaan, KOSKAAN syrjäytä ihmisen seuraa täysin. Toisin sanoen toivon että ihminen ei voi saada robotista korviketta ihmiselle. (tietokoneita ei lasketa, ne ei osaa puhua :D )

no joo. tiedätte mitä tarkotan.

Poissa HaGz

• Yleisvalvoja
  • Konkari
    • Youtube-profiili
Elkää koskaan keksikö äänien hiljentämislaitetta  >:( (koko maailmalle)

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
Jaahas, mikä aihe :D
Mutta älkää keksikö aikakonetta koska sillä voi muutta menneisyyttä sillä tavalla ettei edes tiedä :o
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

TL

• Vieras
Jaahas, mikä aihe :D
Mutta älkää keksikö aikakonetta koska sillä voi muutta menneisyyttä sillä tavalla ettei edes tiedä :o
Joo,joku hullu henkilö vielä poistaa HQ:un ;D

Poissa Der Meister

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
Muistaakseni käytännössähän olisi mahdollista mennä tulevaisuuteen, mutta menneisyyten meneminen ei taida onnistua. Olikohan noin?

Jaa vai mitä en toivoisi että keksittäisiin. Ainakin omana elinaikanani, ja niin kauan kuin pystyn autolla ajamaan, toivon ettei tule sellaisia autoja jotka ajavat itse itseään.

Everyone possesses many different faces.
For living....
For working....
And for falling in love....
I wonder how many faces I have?
And wich one is the real me?

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
Lainaus
Muistaakseni käytännössähän olisi mahdollista mennä tulevaisuuteen, mutta menneisyyten meneminen ei taida onnistua. Olikohan noin?
Avaruudessa voi hajottaa aikajanan koska siellä aika menee eri tahtia mitä täällä ja vielä kun menet valonnopeutta siellä seitsämän vuotta niin täällä on aika kulunut yli 60 tai 70 vuotta...

Tuo on sitten matematiikalla laskettu juttu, 50-luvulla^^
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa Der Meister

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
Lainaus
Avaruudessa voi hajottaa aikajanan koska siellä aika menee eri tahtia mitä täällä ja vielä kun menet valonnopeutta siellä seitsämän vuotta niin täällä on aika kulunut yli 60 tai 70 vuotta...

Taisi olla Einsteinin juttuja.
For living....
For working....

TL

• Vieras

Jaa vai mitä en toivoisi että keksittäisiin. Ainakin omana elinaikanani, ja niin kauan kuin pystyn autolla ajamaan, toivon ettei tule sellaisia autoja jotka ajavat itse itseään.

Sellainenhan olisi just kätevä :o

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
Lainaus

Taisi olla Einsteinin juttuja.
Näin on. Ja olen täysin samaa mieltäni kanssasi etteivät autot ala itsekseen puhumaan/ajamaan, koska jos BMW olisi jopa tätä vuosi tuhatta niin tulisi sellaiset vika koodit esiin että ei toimisi mutta kun on 80 luvun auto: Senkun tankkaat vain bensaa tankkiin niin matka jatkuu eivätkä turhat valot välky mittaristossa Error,error  :D

Poissa Der Meister

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
Lainaus
Sellainenhan olisi just kätevä
Ei missään nimessä. Jo automaattivaihteisella autolla ajaminen tuntuu tylsältä, saatikka sitten auto joka ajaa itse. ;D
Lainaus
Näin on. Ja olen täysin samaa mieltäni kanssasi etteivät autot ala itsekseen puhumaan/ajamaan, koska jos BMW olisi jopa tätä vuosi tuhatta niin tulisi sellaiset vika koodit esiin että ei toimisi mutta kun on 80 luvun auto: Senkun tankkaat vain bensaa tankkiin niin matka jatkuu eivätkä turhat valot välky mittaristossa Error,error
Heh, Bemulla nyt tuppaa olemaan noita liian teknologisia juttuja joskus. Jotkut toimii ja jotkut.., no.
For living....
For working....

Poissa Memeko

• Veteraani
Uijui. Oon aina miettiny, et jos ihminen menee tarpeeksi kovaa niin hyppäiskö se ajassa eteen päin. Näin näköjään on. Siistii.

Aiheeseen. Rakettia ei olisi tarvinnut keksiä. Juu, sillä päästään tutkimaan muita planeettoja. Juu, sillä saadaan koko kansa töllön eteen. Juu, scifi intoilijat on onnessaan. Joo, ei noissa mitää, mutta ne stnan raketit ohentaa otsooni kerrosta kaiken saasteiden lisäksi.

En kuitenkaan kiistä sitä, että on siistiä ajatella, että matkustaisi avaruudessa raketilla. Ja löytää madonreikä. Ja päässä eri Linnunradalle. 8)

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
Lainaus
Heh, Bemulla nyt tuppaa olemaan noita liian teknologisia juttuja joskus. Jotkut toimii ja jotkut.., no.
Minä taas kirjoitin liian nopeasti että tarinani pointti tais kadota sineen taivaan. Siis jos BMW:ni olisi tämä vuosi tuhannen auto ja se olisi sama kunnossa mitä tämä minun 80 luvun autoni niin siinä olisi isot vika koodi listat ja mittaristossa välkkyisi jatkuvasti error,error.  :D
Meniköhän nyt nappiin selitys? , kiitos lukihäiriöni ;D

Poissa Der Meister

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
Mustat aukothan ovat käytännössä niitä "madonreikiä", mutta kun niihin ei pysty menemään, eikä ole (ainakaan vielä) tekniikkaa jolla niihin pääsisi ja niitä pystyisi hallitsemaan. Mutta kyllähän se olisi hienoa jos voisi mennä galaksista toiseen viimeisille tutkimattomille korpimaille, näin Star Trekiä lainatakseni.

Lainaus
Meniköhän nyt nappiin selitys? , kiitos lukihäiriöni
Nyt oivalsin. Käsitinkin kyllä hiukan väärin aluksi. Ei kyllä tosiaan toimisi bemu tuossa tilanteessa.
For living....
For working....