Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Mikä olisi sellainen laite, jota toivot ettei ikinä keksittäisi  (Luettu 5918 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Danatsu

• Veteraani
Semmostakaa laitetta ei sais keksiä, jolla vois pistää muut tekee mitä ite haluaa. Jos semmonen sattus mun käsiin, niin oisin taas vaihteeks linnassa. ;D

mäen ois linnas jos sellasen saisin kätee, kaikki muut ois :P

mut siis vaikka mä sun ajatukset lukisinki dana nii paljo mä voin ku sä jo tuut sielt sin peltopoimuriralliautoristeytyksen kans mua kohti kakskertaa nopeempaa ku mä mee juosten :D
mikä helv..  :D    tai sit jos mä saasin käsiini sen laitteen mil käsketään toisii  :P  mut joo, tiätpähä ny vaa jos ajatusten lukija keksitään et muhun et sitä käytä  :D

Poissa Spring

• Fossiili
  • Sukupuoli: Mies
  • bullet for my valentine. paras bändi.
itseasiassa luulisin et jos se keksittäs ja sallittas sitä käytettäs hyvin pitkälti kaikkiin jossain vaiheessa, mut minkäs sille voi, inha laite :D
Fighters never quit, quitters never fight.

Poissa Alter Mann

• Täysjäsen
  • **
Sellanen laite jolla voi lukea ajatuksia. Tulis ihmisille järkytyksenä se mitä ajattelen ;)

Poissa piipu

• Konkari
  • Sukupuoli: Nainen
Jaahas, mikä aihe :D
Mutta älkää keksikö aikakonetta koska sillä voi muutta menneisyyttä sillä tavalla ettei edes tiedä :o

samaa mieltä. En ikinä halua että aikakonetta keksitään. Ajatuskin pelottaa mitä voi tapahtua semmoisen laitteen kanssa.

Poissa DBB

• Veteraani
(vaikka aika kulunut aihe)Olisi kyllä kiva tietää, miten niissä aikakone-paradokseissa kävisi. Jos siis vaikka menisi kauas menneisyyteen tappamaan isoisänsä. Lakkaisiko sitä sitten vaan olemasta..  ;D Tai sitten, jos joku kaveri jäisi auton alle ja kuolisi, matkustaisi joskus myöhemmin menneisyyteen ja estäisi onnettomuuden. HERÄISIKÖ SE KAVERI HENKIIN?  :D No, toivottavasti ei keksitä ainakaan mun aikana. Tosi pelottavaa.  ::)
« Viimeksi muokattu: 18.10.09 - klo:17:37 kirjoittanut DBB »

Poissa Tilli

• Veteraani
    • Facebook
Aikakone on kyl sellanen jota en toivoisi keksittävän. Mitähän tuhoa se aiheuttaisin jos sitä käytettäisiin sotilaallisiin tarkoituksiin? :(

Poissa amalia3

• Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
  • minun rammstein logo tatskani
Tietysti se, ettei ihmistä yritettäs herätellä kuolleista jonkun 200v päästä uudestaan kun on jo kuollu.

Ois se hirveetä!
So ist das Leben! Das ist wohl alles für heute...

Poissa Herz

• Veteraani
  • 3x^721
Laite, joka toisi kuolemattomuuden. Eli ihminen voisi kyllä kuolla tapaturmaisesti, muttei mihinkään sairauteen. Itse en haluaisi elää ikuisesti.