Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Äänestys

Juotko kahvia?

Kyllä - kohtuullisesti
25 (41.7%)
Kyllä - kohtuuttomasti
14 (23.3%)
En
21 (35%)

Äänestäjiä yhteensä: 49

Kirjoittaja Aihe: Kahvi  (Luettu 15837 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
Kahvi
« : 30.03.07 - klo:23:32 »
Kahvi on kuiteski sen verran elämää suurempi asia, että se ansaitsee saada oman aiheen! Yleistä keskustelua kahvista. Löytyykö RSHQ:sta minun lisäkseni aktiivisia kahvinryystäjiä? Mistä kahvista pidät eniten ja mistä lähtien olet kahvia juonut?

Mulla se alko siinä nelivuotiaana. Pakko oli saada kerran maistaa, ja toisenkin. Siitä se sitten lähti ja kahvi on jo vuosikymmenen ollu yks päivän pakollisia antimia. Alkuaikoina join kahvin maidon ja runsaan sokerin kera, nykyään mustana. Parhaat, ainoat juotavat kahvit ovat Juhla mokka sekä Presidentti. Lopuilla voi lannottaa takapihaa seuraavan kesän voikukka satoa ja mehiläiskantaa silmälläpitäen. Kahvi on mielenkiintoinen asia. Se maistuu kuta kuinkin tärpätille, mutta sitä ilman päivä kusee pahemman kerran (vaikka voisi luulla päinvastoin). Joka päivään kuuluu vähintään aamukahvi, aamupäiväkahvi, iltapäiväkahvi sekä iltakahvit. Tekee abaut pannullisen. Siispä luokittelen itseni kohtuuttomaksi käyttäjäksi.

Discuss.
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

betrunken

• Vieras
Vs: Kahvi
« Vastaus #1 : 30.03.07 - klo:23:42 »
ekan kerran join muistakseni seitsämän vuotiana kun iso veli kysy että ottako veli myös kahvia.en muista milloin aloin juomaan vakituistesti  :D kaiketi kymmenen vuotiana.
aamu annos minulla on pakolinen ja tupakki myös ::)(hyi,hyi)sitten iltäpäivä kahvi.hmm en kyllä osaa sano paljon juon päivittäen ehkä siinä yksi litra menee, joskus menee enemmän.kahvi riipuvainen olen :P,jos en saa "päivän"annosta niin alkaan helvatin kova päänsärky :'(.parhaimmat kahvit on erä hetkellä ;D

Poissa Der Meister

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #2 : 31.03.07 - klo:09:07 »
En ole kahvin orja, kohtuullisesti menee. Säännöllisesti en kahvia juo, aamut aloitan kupillisella teetä tai kaakaota. Tavallisimmin kahvia tulee juotua jos joku tarjoaa sitä kylässä käydessä tai juhlissa, joskus töissä jos ei meinaa lähteä käyntiin. Myös ulkoillessa esim. patikkaretkillä tai metsällä ollessa kunnon nokipannukahvit maistuvat erittäin hyvältä.
Everyone possesses many different faces.
For living....
For working....
And for falling in love....
I wonder how many faces I have?
And wich one is the real me?

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Art Is Resistance
« Vastaus #3 : 31.03.07 - klo:09:44 »
Joo juon joskus tällöin kahvia. Yleensä sokerin ja maidon kanssa. Pari vuotta sitten rupesin tykkämään kahvista, joskus 10 vuotiaana maistoin ekan kerran eikä sillo se vielä maistunut hyvältä. Kaikki kahvi laadut käy :)
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Stern

• Vieras
« Vastaus #4 : 31.03.07 - klo:10:59 »
Kahvia ryystän ja kohtuuttomasti!  :) No mulla ei ole niin väliä sillä, että minkä merkkistä se kahvi on, mutta totta on että joitain kahveja ei saa kurkusta alas!  :D Säännöllisesti käytän ja päivä todellakin alkaa huonosti jos ei kahvia saa. Tulee sitä päänsärkyä ja kiukkuisuuttakin!  ;) Kahvin juonnille ei ole mitään aikataulua, otan silloin kuin siltä tuntuu! Teestä taas en tykkää yhtään.. En ole ikinä tykännyt ja lapsuudesta siitä on huono kokemus. Kahvia aloin juoda joskus pienenä.. en muista tarkemmin. Hyvä aihe!  ;)

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #5 : 31.03.07 - klo:15:05 »
Kyllä - Kohtuuttomasti ;D. Merkillä ei niin ole väliä, mutta yleensä se on Brasilia tai Presidenttiä. Kahvia olen juonut muistaakseni 6-7 vuotiaasta lähtien, ja nykyään sitä menee varmaan jotain 3-6 kuppia päivässä ;). Päivä ei vain lähde käyntiin ilman suurta kuppia kahvia aamulla :D.

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #6 : 31.03.07 - klo:17:52 »
Kohtuullisesti. 1pala sokeria ja tilkka maitoa.  ;D

Poissa liekki

• Seniori
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #7 : 08.04.07 - klo:16:25 »
kahvin juonti alkoi siitä kun oltiin ratsastus leirillä. siellä oli sitten kilpailut, ja siellä oli kahvia. ajattelin sitten maistaa. laitoin sinne maitoa ja sokeria. se maistui todella pahalle, joten yritin sitten ilman maitoa ja sokeria. nyt olen juonut mustaa kahvia kupin päivässä neljä vuotta :)

Stern

• Vieras
« Vastaus #8 : 08.04.07 - klo:19:42 »
Minä taas en saa juotua kahvia mustana, kuin vain hätätapauksissa eli sillo ku maito on loppunu!  :D

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #9 : 08.04.07 - klo:20:02 »
Jos mä juon mustaa kahvia tulee laatta.

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #10 : 09.04.07 - klo:09:22 »
Kahvihan kuuluu juoda mustana.  :P Mut sillon ku siitä haluu hyvän makusen niin Kaffe mit Sahne.
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

Stern

• Vieras
« Vastaus #11 : 10.04.07 - klo:09:08 »
Kahvihan kuuluu juoda mustana.  :P Mut sillon ku siitä haluu hyvän makusen niin Kaffe mit Sahne.
Kyllä, jos haluat hyvän makusen sekä lihottavan!  ;D Kyllä kermakahvi on hyvää, mut minun ei ainakaan kannata joka kahvikupposta ottaa kerman kanssa taikka kohta täytyy leventää ovia!  ::)

Stern

• Vieras
« Vastaus #12 : 17.04.07 - klo:10:32 »
Krääh! Kahvi on hyvää.. muttei aina. Tuossa viikonloppuna, vaikka en juonu mustana, tuli sellanen olo, että vois oksentaa. Mikä siinä on kun niin hyvä litku voi maistua välillä tappavalta?!  :-\ Kysyn tästä aiheesta lisää, vaikka vähän outo kysymys saattaa olla. Meneekö kahvi yksinään vai onko pakko saada leivosta kanssa?  ;) Toisinaan leivoksella on hyvä peittää mahdollisesti pahan makuisin kahvin maku. Muutenkin ku oon oppinu niitä leivoksia napsimaan niin on outoa juoda kahvia ilman niitä. Menee se tuntu.

Eikä kannata ehkä hörppiä sitä kupillista kerralla. Paras tilanne on kun ottaa aikaa, laitaa kahvin ja ehkä jotain pientä sen kanssa, sit istuutuu jonnekin nauttimaan...  ;D

(miks mulle tuli taas sellane olo, että tätä viestiä ei tulla arvostamaan?)

betrunken

• Vieras
« Vastaus #13 : 06.05.07 - klo:12:19 »
tässä aiheessa on taas kymmenen koplan ajatuksia kahvista katsohan myös muiden ajatuksia kahvista kun olen niin kova kahvin juoja,huom kahvi on c-luokan huumaus ainetta!jos ette ole vielä aloittanut kahvin juonita niin ei kannatta,

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #14 : 06.05.07 - klo:12:49 »
En herää ilman puolta pannua mustaa kahvia ja sanomalehteä.