Rammstein-HQ Facebookissa
Äänestäjiä yhteensä: 49
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Minusta pannukahvissa on se huono puoli, että tulee liian laimeata. Testattu useammalla pannulla.
Olen muuten aika kofeiiniherkkä, että jos päivässä juo enemmän niin virtaa riittää ja seuraavana yönä ei tartte nukkua.
minun tätini osaa keittää parhaimmat kahvit pannulla ja vielä tuoreet pullat päälle niin olen onnelinen mies
Lainaus käyttäjältä: betrunken - 06.05.07 - klo:14:47minun tätini osaa keittää parhaimmat kahvit pannulla ja vielä tuoreet pullat päälle niin olen onnelinen mies Tuore pulla ja kylmä maito on vielä parempi yhdistelmä.
Lainaus käyttäjältä: Sinnlos - 06.05.07 - klo:14:32Jotain juhlamokkaa muistaakseni. Ja vanhanajan pannulla keittelen.Semmosella saa muuten paljon kuumempaa kahvia. Itse pidän enemmän suodatinkahvista...
Jotain juhlamokkaa muistaakseni. Ja vanhanajan pannulla keittelen.
Kyllähän kahvin voisi luokitella huumausaineeksi, koska se vaikuttaa keskushermostoon niin kuin tavalliset huumetkin. Tuleekohan tänään 8000 viestiä täyteen .
Lainaus käyttäjältä: betrunken - 06.05.07 - klo:12:19tässä aiheessa on taas kymmenen koplan ajatuksia kahvista katsohan myös muiden ajatuksia kahvista kun olen niin kova kahvin juoja,huom kahvi on c-luokan huumaus ainetta!jos ette ole vielä aloittanut kahvin juonita niin ei kannatta,Mihis tämä tieto perustuu? Ei kahvilla oo mun tietääkseni mitään huumaavaa vaikutusta.
tässä aiheessa on taas kymmenen koplan ajatuksia kahvista katsohan myös muiden ajatuksia kahvista kun olen niin kova kahvin juoja,huom kahvi on c-luokan huumaus ainetta!jos ette ole vielä aloittanut kahvin juonita niin ei kannatta,
On meillä myös keitin mutta siihen tuli joku vika, se vaan purputtaa eikä muuta sitten tapahdukaan. Nyt tuolla pannulla on tullut keiteltyä jo niin kauan ettei keitintä enää edes kaipaa.
Lainaus käyttäjältä: stein_less - 06.05.07 - klo:14:48Lainaus käyttäjältä: betrunken - 06.05.07 - klo:14:47minun tätini osaa keittää parhaimmat kahvit pannulla ja vielä tuoreet pullat päälle niin olen onnelinen mies Tuore pulla ja kylmä maito on vielä parempi yhdistelmä. minä en käytä maitoa kun kahvissa ja kaakaossa .ei tullut minusta sitä teräs poikaa mitä äitee halusi
Kyllä teki tiukkaa tänään kun oli kahvi päässyt loppumaan . Onneksi sentään aamukahvit sain juotua .
Lainaus käyttäjältä: SchwarzeFee - 08.05.07 - klo:19:30Kyllä teki tiukkaa tänään kun oli kahvi päässyt loppumaan . Onneksi sentään aamukahvit sain juotua .Hyvä niin, ettei nyt päivä alkanu ihan surkeesti. Vois kyllä ottaa nytkin kupin kahvia. On vähän sellanen fiilis. Pitäs varmaan termospullolla kulettaa kahvia kouluun.
Lainaus käyttäjältä: Stern - 09.05.07 - klo:08:28Lainaus käyttäjältä: SchwarzeFee - 08.05.07 - klo:19:30Kyllä teki tiukkaa tänään kun oli kahvi päässyt loppumaan . Onneksi sentään aamukahvit sain juotua .Hyvä niin, ettei nyt päivä alkanu ihan surkeesti. Vois kyllä ottaa nytkin kupin kahvia. On vähän sellanen fiilis. Pitäs varmaan termospullolla kulettaa kahvia kouluun. miekin ajattelen samaa mutta eipä ole tullut tehtyä