Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Äänestys

Juotko kahvia?

Kyllä - kohtuullisesti
25 (41.7%)
Kyllä - kohtuuttomasti
14 (23.3%)
En
21 (35%)

Äänestäjiä yhteensä: 49

Kirjoittaja Aihe: Kahvi  (Luettu 15837 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

betrunken

• Vieras
Vs: Kahvi
« Vastaus #30 : 06.05.07 - klo:14:41 »
vielä lisään että sitten kun suomenajokoira lähtee jäniksen perään niin on mukavaa keittä eräkahvit ja kuunella miten linnut laulaa ja metsä henkittää..se on ainut paikka minne en ota rammsteinia mukaani.ja sitten kahvi keittää vielä päivän päätteksi ja koira on vieressä väsyneenä ja onnesta sekaisin jos olen saanut ammuttua jäniksen sille.mutta hyvä kahvi kruunaa matkan,,
Minusta pannukahvissa on se huono puoli, että tulee liian laimeata. Testattu useammalla pannulla.
laita 3-4mittaa kahvi kuppia kohden niin pitäs jo tulla kahvia

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #31 : 06.05.07 - klo:14:42 »
Tykkään laimeasta kahvista, kun en käytä maitoa tai sokeria yhtään. Olen muuten aika kofeiiniherkkä, että jos päivässä juo enemmän niin virtaa riittää ja seuraavana yönä ei tartte nukkua. Mutta aamulla se herääminen on yhtä tuskaa jos ei saa piristyshuumettaan.

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
« Vastaus #32 : 06.05.07 - klo:14:43 »
Kalareissullakin kahvi maistuu. Se vaan että kalastus on perseestä.  :P

Lainaus
Olen muuten aika kofeiiniherkkä, että jos päivässä juo enemmän niin virtaa riittää ja seuraavana yönä ei tartte nukkua.
Eihän tuossa vielä mitään, mutta juoppa tölkki batterya.  ;D
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #33 : 06.05.07 - klo:14:45 »
Mummolassa mato-ongella on mukavaa. Kun vaan joku muu perkaisi sitten ne kalat. Ai mutta tää ei nyt liity kahviin mitenkään...

betrunken

• Vieras
« Vastaus #34 : 06.05.07 - klo:14:47 »
minun tätini osaa keittää parhaimmat kahvit pannulla ja vielä tuoreet pullat päälle niin olen onnelinen mies :D

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #35 : 06.05.07 - klo:14:48 »
minun tätini osaa keittää parhaimmat kahvit pannulla ja vielä tuoreet pullat päälle niin olen onnelinen mies :D
Tuore pulla ja kylmä maito on vielä parempi yhdistelmä.  :P

-Deep Throat

betrunken

• Vieras
« Vastaus #36 : 06.05.07 - klo:14:50 »
minä en käytä maitoa kun kahvissa ja kaakaossa :-\ .ei tullut minusta sitä teräs poikaa mitä äitee halusi

Stern

• Vieras
« Vastaus #37 : 06.05.07 - klo:16:43 »
Jotain juhlamokkaa muistaakseni. Ja vanhanajan pannulla keittelen.
Semmosella saa muuten paljon kuumempaa kahvia. Itse pidän enemmän suodatinkahvista...
Saa tarpeeksi palovammoja kun kaataa sen kahvin tunarina kädellesä!  :D Nimimerkkillä, en se minä ollu  :P

Kyllähän kahvin voisi luokitella huumausaineeksi, koska se vaikuttaa keskushermostoon niin kuin tavalliset huumetkin.

Tuleekohan tänään 8000 viestiä täyteen :).
Kovastihan tuo lähestyy..

tässä aiheessa on taas kymmenen koplan ajatuksia kahvista katsohan myös muiden ajatuksia kahvista kun olen niin kova kahvin juoja,huom kahvi on c-luokan huumaus ainetta!jos ette ole vielä aloittanut kahvin juonita niin ei kannatta,
Mihis tämä tieto perustuu?  :o Ei kahvilla oo mun tietääkseni mitään huumaavaa vaikutusta.  ???
En tiiä, mutta tuntuu siihen koukkuun jäävän!  :D

On meillä myös keitin mutta siihen tuli joku vika, se vaan purputtaa eikä muuta sitten tapahdukaan. Nyt tuolla pannulla on tullut keiteltyä jo niin kauan ettei keitintä enää edes kaipaa.
Me vasta ollaankin kahvinkeittimen suurhajottajia!  :D Eiks pannu kahvi altista enemmän mm. syövälle?! Kuten nyt varmaan vähän joka kohta.  :P

Ai ai.. Olisit ollu hiljaa. Pitää näköjään ruveta leipomaan  :D

minä en käytä maitoa kun kahvissa ja kaakaossa :-\ .ei tullut minusta sitä teräs poikaa mitä äitee halusi
Mutta sä oot meijän foorumin teräsmies, peltipöksy  :P. Sori immeiset ku kaivelen menneitä.

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #38 : 08.05.07 - klo:17:56 »

Lainaus
Olen muuten aika kofeiiniherkkä, että jos päivässä juo enemmän niin virtaa riittää ja seuraavana yönä ei tartte nukkua.
Eihän tuossa vielä mitään, mutta juoppa tölkki batterya.  ;D
[/quote]

Joo... mulla oli aikaisemmassa työssäni, joskus hiljaisina päivinä, tapana vetäistä enemmänkin energiajuomaa, niin sai sellaisen kofeiinihumalan päälle, että loppujen lopuksi töissä oli ihan kivaa, tarmokkaasti juoksenteli ympäriinsä. Sitten sitä kärsi käsien tärinästä, unettomuudesta, ylivilkkaudesta ja hirveistä sydämen tykytyksistä.

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #39 : 08.05.07 - klo:19:27 »
Hyvin mä saan silti nukuttua kahenki batteryn jälkeen. Aina nukuttaa.  :P

-Deep Throat

Poissa liekki

• Seniori
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #40 : 08.05.07 - klo:19:28 »
mulla on kahvilakko meneillään. aloin juomaan teetä ;D.
ei vielä ainakaan havaittavia vieroitus oireita.

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #41 : 08.05.07 - klo:19:30 »
Kyllä teki tiukkaa tänään kun oli kahvi päässyt loppumaan :P. Onneksi sentään aamukahvit sain juotua ;).

Stern

• Vieras
« Vastaus #42 : 09.05.07 - klo:08:28 »
Kyllä teki tiukkaa tänään kun oli kahvi päässyt loppumaan :P. Onneksi sentään aamukahvit sain juotua ;).
Hyvä niin, ettei nyt päivä alkanu ihan surkeesti.  :D Vois kyllä ottaa nytkin kupin kahvia. On vähän sellanen fiilis. Pitäs varmaan termospullolla kulettaa kahvia kouluun.  :D

betrunken

• Vieras
« Vastaus #43 : 09.05.07 - klo:08:30 »
Hyvä niin, ettei nyt päivä alkanu ihan surkeesti.  :D Vois kyllä ottaa nytkin kupin kahvia. On vähän sellanen fiilis. Pitäs varmaan termospullolla kulettaa kahvia kouluun.  :D
miekin ajattelen samaa mutta eipä ole tullut tehtyä :P

Stern

• Vieras
« Vastaus #44 : 09.05.07 - klo:08:36 »
miekin ajattelen samaa mutta eipä ole tullut tehtyä :P
Ois se kun tunnilla penkos repusta sellasen jumalattoman termospullon ja alkas ryystää kahvia.  :D Karkkien kohdallahan menee niin, että jos tunnilla syö niitä, niin pitää muillekin tarjota. Toivottavasti kahvin kohdalla ei oo sama juttu! Mie en siitä litkusta luovu.  :P