Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: luettu, luettavana, seuraavaksi luettavana  (Luettu 9287 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Spring

• Fossiili
  • Sukupuoli: Mies
  • bullet for my valentine. paras bändi.
Vs: luettu, luettavana, seuraavaksi luettavana
« Vastaus #15 : 03.11.07 - klo:16:11 »
Mä taas en voi sietää lukemista ;D

sama oli mulla, kunnes tajusin et se ruokkii mun villiä mielikuvitusta :D, mutta kun kirjoja luen, luen korkeintaan kymmenen sivuu kerrallaan, muuten kyllästyn ku en jaksa istuu koko aikaa paikoillani :D
Fighters never quit, quitters never fight.

Poissa Micki Maus

• Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #16 : 04.11.07 - klo:12:53 »
Mä taas en voi sietää lukemista ;D

sama oli mulla, kunnes tajusin et se ruokkii mun villiä mielikuvitusta :D, mutta kun kirjoja luen, luen korkeintaan kymmenen sivuu kerrallaan, muuten kyllästyn ku en jaksa istuu koko aikaa paikoillani :D
Heh, en mäkään, jos koulust tulee joku tehtävä mis on pakko lukee, nii pompin trampoliinilla, ja yritän lukee siin samalla ;D
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

Poissa daikei

• Seniori
    • blog
« Vastaus #17 : 04.11.07 - klo:13:00 »
En itseasiassa muista edes minkä kirjan viimeksi luin, mutta nyt luen Tuija Lehtisen kirjaa Enkelikuvia hiekassa. Seuraavaksi olisi tarkoitus lukea Sofi Oksasen Stalinin lehmät tai Tuija Lehtisen Rafaelin enkeli.
Sinä näytit minulle, kuka olit.

vepa^

• Vieras
« Vastaus #18 : 28.01.08 - klo:13:57 »
luettu: Dan Brown - Murtumaton linnake, perus brownia
luen: Eragon ihan ok tähän asti.
luettavana: hannibal. 6:nen kerran <3

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #19 : 28.01.08 - klo:14:34 »
Sparta? This. Is. Madneeesssss.
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

vepa^

• Vieras
« Vastaus #20 : 28.01.08 - klo:14:55 »
Sparta? This. Is. Madneeesssss.
:P
maailman paras kirja <3  :-*

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Art Is Resistance
« Vastaus #21 : 28.01.08 - klo:16:21 »
Viimeksi luin:
Richard Holloway - Kuinka luetaan raamattua?. iha ok kirja

Nyt luen:
Everett True - Nirvana Tositarina. vaikuttaa mielenkiintoiselta kirjalta

Luen seuraavaksi:
En tie vielä. Oon miettinyt David Bowien elämän kertaa saas sitten nähä :)

"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Poissa Memeko

• Veteraani
« Vastaus #22 : 28.01.08 - klo:16:27 »
En muista mitä olen viimeeksi lukenut.. Ehkäpä tuon Linnunradan käsikirja Liftareille kirjan. En koko opusta, vain tuon tarinan.
Nyt oon lukemassa Marilyn Mansonin Helvettiin ja takaisin. Aika mielenkiintoista tekstiä. Tossa sivussa lueskelen sarjakuvaa DC-Sankarit, Alan Mooren kirjoittamana. Tässä kirjassa on ehkäpä legendaarisin Batman sarjakuva, Tappava pila (Killing Joke, 1988)
Pitäisi sitten tuo Adamsin Linnunradan käsikirja Liftareille lukea kokonaan kirjana. Siis se trilogia. Pitänee riparille ottaa mukaan niin saa luettua varmaan suurimman osan. Samoten pitäisi lukea Uhrilampaat, mutta sillä ei ole kiire.

Poissa Spring

• Fossiili
  • bullet for my valentine. paras bändi.
« Vastaus #23 : 28.01.08 - klo:16:50 »
ensimmäine viis osane trilogia :D oon lukenu sen kaikki osat, mut iha tiedoks et riparil ei paljoo lukemaha ehi, siel on koko ajan menoo. ja luin viimeks juoppohullun päiväkirjat kutose ja se oli aika pa**a. sit luen täl hetkel murtamatont linnaketta ja seki on pa**a, sit pitäs viel lukee robert blochin psyko joka on pohja hitchkockin leffalle :)
Fighters never quit, quitters never fight.

Poissa Irodorareta

• Veteraani
« Vastaus #24 : 30.01.08 - klo:14:53 »
Viimeksi taisin lukea Jaqueline Wilsonin Tatuoiden Äidin. Todella tylsä kirja, ope käski lainata jonkun kirjan koulun kirjastosta, ja otin tämän. Pidän kyllä muista Jaqueline Wilsonin kirjoista, esim. Lola Rose oli todella hyvä.
Nyt olen lukemassa Bram Stokerin Draculaa. Upea kirja, rakastan.
Seuraavaksi aion lukea Deborah Spungenin Nancyn. Olen lukenut tämän jo, mutta pidin tästä niin paljon, että on ihan pakko lukea toisenkin kerran. :)

Poissa Liquiddi

• Konkari
  • 2+2=5
« Vastaus #25 : 30.01.08 - klo:22:25 »
Viimeksi olen lukenut Häräntappoaseen koulusta pakollisena. En edes lue vapaaehtoisesti paljon mitään, Eikä yksikään pelastunut (aka. Kymmenen Pientä Neekeripoikaa) oli todella hyvä jonka luin ihan omasta tahdosta. Seuraavaksi Mansonin elämänkerta olisi hyvä.
Nyt kun aloitit lukemaan tätä, niin et voi lopettaa. Haluat lukea tämän loppuun vaikka sanoisin, ettei tässä tapahdu yhtään mitään. Ei tässä tapahdukkaan ja luet tätä silti; haluat nähdä miten tämä loppuu. Luet tätä vieläkin, ei tässä mitään tapahdu, kunhan jaarittelen samaa asiaa. Et pysty olla lukematta tätä, eiköhän nyt olisi jo aika lopettaa? Ei, luet tätä vieläkin. Nyt tämä loppuu, oliko tämä nyt lukemisen arvoinen?

Poissa Frostbitten

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #26 : 02.02.08 - klo:13:18 »
Viimeksi olen lukenut Häräntappoaseen koulusta pakollisena. En edes lue vapaaehtoisesti paljon mitään, Eikä yksikään pelastunut (aka. Kymmenen Pientä Neekeripoikaa) oli todella hyvä jonka luin ihan omasta tahdosta. Seuraavaksi Mansonin elämänkerta olisi hyvä.
Meilläkin oli justiinsa äsken toi Häräntappoase koulussa pakollisena. Ja tuo Eikä yksikään pelastunut oli viimevuonna pakollinen. Mä en hirveesti tykännyt siitä, en sitten tiedä onko noi muut Agatha Christiet sitten hyviä vai ei.
Täl hetkellä luen Sherlock Holmeseita. Aiemmin oon Doylelta lukenut vain Baskervillen koiran josta pidin.

Stern

• Vieras
« Vastaus #27 : 20.02.08 - klo:20:09 »
The Thorn Birds. Englannin kirja-arvostelua varten piti lukea. :D
Muistojen polku. Tuli ostettua eurolla. Muutaman sivun olen lukenut.. Joskus jos loppuun sais.
On rakkautes ääretön. Kirja kertoo insestistä. Aihe on sinänsä mielenkiintoinen ja mitä olen arvosteluja lukenut, niin todella haluan lukea itsekin kirjan.. Pitäisi vaan lainata se, jos tuolta kirjastosta edes löytyy sitä.  :D

Poissa Der Meister

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #28 : 21.02.08 - klo:09:47 »
Pitkään aikaan en ole lukenut mitään mutta nyt on luettavana Vuorisen Kakkonen. On kyllä sen verta hykerryttävää kamaa että alta pois. Pari kertaa on jo pitänyt oikein huutonauraa kun on ollut sen verta hauskaa.
Everyone possesses many different faces.
For living....
For working....
And for falling in love....
I wonder how many faces I have?
And wich one is the real me?

Poissa Frostbitten

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #29 : 21.02.08 - klo:20:57 »
Nyt on luettavana tämmönen kuin "Musti - maailmankansalainen". Se kertoo lehtikoiran muistelmista. Takakannessa kerrotaan näin: Musti tarkastelee elämää ja ihmisiä ympärillään koiramainen hymy kuonollaan. Hän koki Bosnian ja Slovenian sodat ja oli Turkin santarmien vankina. Musti julistettiin kurdisoturiksi Irakin Kurdistanissa ja sai siunauksen itseltään arkkipiispalta... jne... Tuo teksti antaa aika tylsän vaikutelman mutta tää on tosi huumoripitoista ja kevyttä luettavaa ja on monta kertaa tullut naurettua ääneenkin. Suosittelen.