Rammstein-HQ Facebookissa
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
toi onn dana ilmiselvästi beltsu saa laittaa seuraavann...E:ja perskeles kyl mua voi marniks sanoa, emmiä tiä mitä mun pääs pyäri ku nuan vammaasen nickin tein
Lainaus käyttäjältä: Sepu - 03.11.07 - klo:17:10toi onn dana ilmiselvästi beltsu saa laittaa seuraavann...E:ja perskeles kyl mua voi marniks sanoa, emmiä tiä mitä mun pääs pyäri ku nuan vammaasen nickin tein ei ollut dana
Lainaus käyttäjältä: Spring - 03.11.07 - klo:17:17Lainaus käyttäjältä: Sepu - 03.11.07 - klo:17:10toi onn dana ilmiselvästi beltsu saa laittaa seuraavann...E:ja perskeles kyl mua voi marniks sanoa, emmiä tiä mitä mun pääs pyäri ku nuan vammaasen nickin tein ei ollut dana sori... miun muistini on teheny sitte totaalisesti tepposet...
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.
Höh. Oon perustamassa bändiä joka tekee samantyyppistä musiikkia kuin Rammstein, mutten keksi bändille saksalaista nimeä... Onko ideoita? Kuitenkin joku joka sopii Rammsteinin tapaiselle bändille.
LainausHöh. Oon perustamassa bändiä joka tekee samantyyppistä musiikkia kuin Rammstein, mutten keksi bändille saksalaista nimeä... Onko ideoita? Kuitenkin joku joka sopii Rammsteinin tapaiselle bändille.Tämä viesti vanha, ja tämä henkilö joka on kirjoittanit tämän niin kirjoitti ekan aiheen feen jälkeen tänne.
Lainaus käyttäjältä: Betrunken - 03.11.07 - klo:17:33LainausHöh. Oon perustamassa bändiä joka tekee samantyyppistä musiikkia kuin Rammstein, mutten keksi bändille saksalaista nimeä... Onko ideoita? Kuitenkin joku joka sopii Rammsteinin tapaiselle bändille.Tämä viesti vanha, ja tämä henkilö joka on kirjoittanit tämän niin kirjoitti ekan aiheen feen jälkeen tänne.se ei ollut dana vaan mickkis
oisko toi seemann?
Eipä ollut. Sanon että on Foorumin eka postaja Feen jälkeen(Kun hän teki säännöt)
Lainaus käyttäjältä: Betrunken - 03.11.07 - klo:18:33Eipä ollut. Sanon että on Foorumin eka postaja Feen jälkeen(Kun hän teki säännöt) aa, niinpäs oohootäytyypi siis olla smola