Rammstein-HQ Facebookissa
0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.
Lainaus käyttäjältä: Spring - 03.11.07 - klo:18:34Lainaus käyttäjältä: Betrunken - 03.11.07 - klo:18:33Eipä ollut. Sanon että on Foorumin eka postaja Feen jälkeen(Kun hän teki säännöt) aa, niinpäs oohootäytyypi siis olla smola Ei ollut.Minä vastaan tästä lähin tähän viestiin että menikö oikein vain väärin,
Lainaus käyttäjältä: Betrunken - 03.11.07 - klo:18:33Eipä ollut. Sanon että on Foorumin eka postaja Feen jälkeen(Kun hän teki säännöt) aa, niinpäs oohootäytyypi siis olla smola
Eipä ollut. Sanon että on Foorumin eka postaja Feen jälkeen(Kun hän teki säännöt)
Alter mann?
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.
pelele tupta nalpa vaikuttaa jo
Lainauspelele tupta nalpa vaikuttaa joei toi ny noi paha oo
se onn beltsu taas
Täälhä on ollu helppoja juttuja.
Minulla ja rakkauden kohteellani on melko paljon yhteistä, molemmat kuuntelevat samantyylistä musiikkia ja molemmat käyvät täällä!Ainoa huono puoli tässä on, etten tiedä mitä hän ajattelee minusta. Lisäksi hän on reilusti minua vanhempi. Kertoisin hänelle tunteistani, mutta en uskalla...
Lainaus käyttäjältä: EiF3 - 03.11.07 - klo:20:10Täälhä on ollu helppoja juttuja.Nyt tuli vaikea:LainausMinulla ja rakkauden kohteellani on melko paljon yhteistä, molemmat kuuntelevat samantyylistä musiikkia ja molemmat käyvät täällä!Ainoa huono puoli tässä on, etten tiedä mitä hän ajattelee minusta. Lisäksi hän on reilusti minua vanhempi. Kertoisin hänelle tunteistani, mutta en uskalla...
veikkaisin indoa
Hyvää kuuluu! Hymyilee Eilen oli kyl niin kivaa ko oltii kattomas Hunksei, oikee aitiopaikal eturivil olin ja siihen ne Hunksit tuli vähän väliä hipelöimään ja tuijottelemaan. Tarttuipa mukaan yhteiskuvia ja nimmareita pari.