|
Sinnlos
|
 |
« Vastaus #195 : 03.11.07 - klo:23:13 » |
|
Mun tuntemista Rammstein faneista vain muutama tykkää Emigratesta, jotain 5-10 ehkä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Trallallaa, I'm back!
|
|
|
|
Spring
|
 |
« Vastaus #196 : 04.11.07 - klo:00:23 » |
|
New york city paras. My world on pissis kamaa  Sikskö se onki niin hyvä. Niin kai  Aika vähissä on täällä päin emigate fanit  ja se on hyvä meille se... mutta ootte varmaan itsekkin huomanneet että emigrate ei tuo kauheasti mitään uutta, hetken te sitä kuuntelitte ja sitten kyllästyitte 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Fighters never quit, quitters never fight.
|
|
|
|
tudekki
Vieras
|
 |
« Vastaus #197 : 04.11.07 - klo:00:25 » |
|
ja se on hyvä meille se... mutta ootte varmaan itsekkin huomanneet että emigrate ei tuo kauheasti mitään uutta, hetken te sitä kuuntelitte ja sitten kyllästyitte  En minä ainakaan siihen kyllästynyt oo, pikemminki joudun pidättelemään itteeni etten joka aamu kuuntelis pelkästään Emigratee 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Spring
|
 |
« Vastaus #198 : 04.11.07 - klo:00:27 » |
|
ja se on hyvä meille se... mutta ootte varmaan itsekkin huomanneet että emigrate ei tuo kauheasti mitään uutta, hetken te sitä kuuntelitte ja sitten kyllästyitte  En minä ainakaan siihen kyllästynyt oo, pikemminki joudun pidättelemään itteeni etten joka aamu kuuntelis pelkästään Emigratee  varma huojennus ihq rikullenne
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
tudekki
Vieras
|
 |
« Vastaus #199 : 04.11.07 - klo:00:32 » |
|
ja se on hyvä meille se... mutta ootte varmaan itsekkin huomanneet että emigrate ei tuo kauheasti mitään uutta, hetken te sitä kuuntelitte ja sitten kyllästyitte  En minä ainakaan siihen kyllästynyt oo, pikemminki joudun pidättelemään itteeni etten joka aamu kuuntelis pelkästään Emigratee  varma huojennus ihq rikullenne Älä kirjota tänne mtn jos ei tuon kummempaa asiaa ole pls.  Sun kanstas kun jo tiedetään.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eifersucht
Yleisvalvoja
Veteraani

Poissa
Sukupuoli: 
0_o
|
 |
« Vastaus #200 : 04.11.07 - klo:17:01 » |
|
Sanokoon mitä sanoo kunhan siinä on järkeä ja sisältöä eikä loukkaa ketään. Mitään näistä kriteereistä spring ei kyllä usein täytä. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
It's over 7
|
|
|
|
Spring
|
 |
« Vastaus #201 : 04.11.07 - klo:18:28 » |
|
Sanokoon mitä sanoo kunhan siinä on järkeä ja sisältöä eikä loukkaa ketään. Mitään näistä kriteereistä spring ei kyllä usein täytä.  kyllä muuten täytän, en ehkä rikun palstoilla, mutta se nyt onki niin mitään sanomaton heebo 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Betrunken
|
 |
« Vastaus #202 : 04.11.07 - klo:18:32 » |
|
se nyt onki niin mitään sanomaton heebo Laitas itse paremaksi?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.
|
|
|
|
Spring
|
 |
« Vastaus #203 : 04.11.07 - klo:18:34 » |
|
se nyt onki niin mitään sanomaton heebo Laitas itse paremaksi? juuh heti, tarkotin vaan että olen erittäin loukkaantunu ku ilkeä eife väittää mua spämmeriks 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Betrunken
|
 |
« Vastaus #204 : 04.11.07 - klo:18:36 » |
|
se nyt onki niin mitään sanomaton heebo Laitas itse paremaksi? juuh heti, tarkotin vaan että olen erittäin loukkaantunu ku ilkeä eife väittää mua spämmeriks  Eifen mielipiteseen en ota kantaa. mutta hyvä mies älä vastaa kaikkiin aiheisiin. Mutta vastaa sitten kun saat kirjoitettua asiaa. Tämähän ei koska offaria, siellä vain pitää käyttää "muokkaus" nappulaa. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.
|
|
|
Frostbitten
Yleisvalvoja
Veteraani

Poissa
Sukupuoli: 
Es ist besser, wenn man mehr hat
|
 |
« Vastaus #205 : 30.12.07 - klo:22:42 » |
|
wake up on ehdottomasti paras biisi 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Ich brauche MEHR! MEHR! Viel MEHR! Noch MEHR!
|
|
|
|
Liquiddi
|
 |
« Vastaus #206 : 02.01.08 - klo:18:37 » |
|
Let Me Break on hyvä, ehkäpä paras joten ääni sille. Ja pilkunviilaus huomio: Kyseinen kappale on väärin kirjoitettu. Se on Let Me Break, ei Brake (jarruttaa  ).
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Nyt kun aloitit lukemaan tätä, niin et voi lopettaa. Haluat lukea tämän loppuun vaikka sanoisin, ettei tässä tapahdu yhtään mitään. Ei tässä tapahdukkaan ja luet tätä silti; haluat nähdä miten tämä loppuu. Luet tätä vieläkin, ei tässä mitään tapahdu, kunhan jaarittelen samaa asiaa. Et pysty olla lukematta tätä, eiköhän nyt olisi jo aika lopettaa? Ei, luet tätä vieläkin. Nyt tämä loppuu, oliko tämä nyt lukemisen arvoinen?
|
|
|
Eifersucht
Yleisvalvoja
Veteraani

Poissa
Sukupuoli: 
0_o
|
 |
« Vastaus #207 : 04.01.08 - klo:15:48 » |
|
wake up on ehdottomasti paras biisi  Mullaki tällä hetkellä, kuuntelin koko albumin kerran putkeen kuunnellen tarkkaan sanoja ja tajusin että ne on ihan ku mun päästä ja mulle sanotettu. Emigrate rules.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
It's over 7
|
|
|
|
Herz
|
 |
« Vastaus #208 : 06.01.08 - klo:11:56 » |
|
Itse vasta ihan pari päivää sitten aloin kuuntelemaan, hyvää musiikkia! Todella hyvää! Melkein yhtä hyvää kuin Rammstein, mielestäni.
Paras kappale My World.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.03.08 - klo:11:36 kirjoittanut Herz »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Spring
|
 |
« Vastaus #209 : 06.01.08 - klo:13:07 » |
|
help me, riku on selvästi piilottanut jonkun sanoman siihen  liittyen omaan pikku poika bändiiinsä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|