Rammstein-HQ Facebookissa
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Lainaus käyttäjältä: EiF3 - 03.11.07 - klo:20:41Lainaus käyttäjältä: Betrunken - 03.11.07 - klo:20:38New york city paras. My world on pissis kamaa Sikskö se onki niin hyvä. Niin kai Aika vähissä on täällä päin emigate fanit
Lainaus käyttäjältä: Betrunken - 03.11.07 - klo:20:38New york city paras. My world on pissis kamaa Sikskö se onki niin hyvä.
New york city paras. My world on pissis kamaa
ja se on hyvä meille se... mutta ootte varmaan itsekkin huomanneet että emigrate ei tuo kauheasti mitään uutta, hetken te sitä kuuntelitte ja sitten kyllästyitte
Lainaus käyttäjältä: Spring - 04.11.07 - klo:00:23ja se on hyvä meille se... mutta ootte varmaan itsekkin huomanneet että emigrate ei tuo kauheasti mitään uutta, hetken te sitä kuuntelitte ja sitten kyllästyitte En minä ainakaan siihen kyllästynyt oo, pikemminki joudun pidättelemään itteeni etten joka aamu kuuntelis pelkästään Emigratee
Lainaus käyttäjältä: tudekki - 04.11.07 - klo:00:25Lainaus käyttäjältä: Spring - 04.11.07 - klo:00:23ja se on hyvä meille se... mutta ootte varmaan itsekkin huomanneet että emigrate ei tuo kauheasti mitään uutta, hetken te sitä kuuntelitte ja sitten kyllästyitte En minä ainakaan siihen kyllästynyt oo, pikemminki joudun pidättelemään itteeni etten joka aamu kuuntelis pelkästään Emigratee varma huojennus ihq rikullenne
Sanokoon mitä sanoo kunhan siinä on järkeä ja sisältöä eikä loukkaa ketään.Mitään näistä kriteereistä spring ei kyllä usein täytä.
se nyt onki niin mitään sanomaton heebo
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.
Lainausse nyt onki niin mitään sanomaton heebo Laitas itse paremaksi?
Lainaus käyttäjältä: Betrunken - 04.11.07 - klo:18:32Lainausse nyt onki niin mitään sanomaton heebo Laitas itse paremaksi?juuh heti, tarkotin vaan että olen erittäin loukkaantunu ku ilkeä eife väittää mua spämmeriks
wake up on ehdottomasti paras biisi