Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: OFF-TOPIC  (Luettu 232415 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Eifersucht

• Vieras
OFF-TOPIC
« : 02.04.07 - klo:15:23 »
Tänne voi kirjottaa kommentit, mielipiteet, kuulumiset ja muut jutut joista ei kannata aloittaa turhaan omaa aihetta.
Muista kuitenkin Säännöt.

-Eife
« Viimeksi muokattu: 10.05.07 - klo:12:37 kirjoittanut Eifersucht »

betrunken

• Vieras
Vs: Kommenttiraita
« Vastaus #1 : 02.04.07 - klo:15:56 »
Lainaus
Jos tää on tyhmä voi poistaa.
Eli tän tarkotus on et tänne voi kirjottaa kommentit, mielipiteet ja muut jutut joista ei kannata aloittaa turhaan omaa aihetta.

Vai onx tää huono?  Epävarma
just tätä minä olen kaivanut :D.voi vitja kun ei itseläni toi pää toiminut(taitaa lennellä vain kärpäsiä :P)
en pääse nyt pilamaan toisten aiheita,kun voin pölistä tänne kuinka paljon tahansa ;D.kiitos Eifersucht!

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #2 : 02.04.07 - klo:17:47 »
Eipä mitään.  ;)

Stern

• Vieras
« Vastaus #3 : 02.04.07 - klo:20:00 »
No heitänpä tänne tämmösen.. Huomenna koulua, pa**a homma!  :P Tulipahan höpistyä jotain ja tuo asia sattu olemaan mielessä!  :D

betrunken

• Vieras
« Vastaus #4 : 02.04.07 - klo:21:08 »
kysymys:mikä on teidän kaveri porukassa rammsteinin biisi minkä kaverit tietää sata varmasti? minun kavereilla on du has biisi ylivoimainen tunnetuin ja osaavat jopa kerta säkeen ;)

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #5 : 02.04.07 - klo:21:18 »
kysymys:mikä on teidän kaveri porukassa rammsteinin biisi minkä kaverit tietää sata varmasti? minun kavereilla on du has biisi ylivoimainen tunnetuin ja osaavat jopa kerta säkeen ;)
Sama tää. Kaikkein parasta oli vielä se että ala-asteella olevat pitivät ilsut ja kun asun lähellä sitä rakennusta missä he sen pitivät, tunnistin du hastin. ;D

betrunken

• Vieras
« Vastaus #6 : 02.04.07 - klo:21:42 »
rakkaita öitä,hyvät jäsenet :D.tämä nukkumatti menee nukkumaan :)

Stern

• Vieras
« Vastaus #7 : 03.04.07 - klo:10:12 »
Sama täällä Du hast tunnetaan  ;).

Stern

• Vieras
« Vastaus #8 : 03.04.07 - klo:10:55 »
 :o Mie oon ollu tällä foorumilla nyt varmaan yli tunnin ja nyt vasta huomasin, että tänne on tullu ostetaan-/myydään-/vaihdetaan-osio!  ;D Ahaa, jotain uutta. Mistäs SchwarzeFee tuli mieleen tuollainen uudistus?!

betrunken

• Vieras
« Vastaus #9 : 03.04.07 - klo:10:56 »
hah hah.nyt alkaa urakka ;D.pääsen mukavan vanhan saabin kimppuun.syyläri pitää vaihtaa :P.että tällästä keskellää päivää ;)

Stern

• Vieras
« Vastaus #10 : 03.04.07 - klo:11:10 »
Perhana nyt kutsuu koulun vinot penkit!  ;) Minä häviän.. mutta minä palaan.. tänne takaisin.. illemmalla tutkimaan ..teidän kirjoituksianne.  ;D

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #11 : 03.04.07 - klo:12:08 »
Mut hyi kauhee! Luin hesarista uustisen et tanskasta venäjälle sikakuljetuksessa on ollu paljon sikoi jotka oli nälissään alkanu syomään toisiaan, kiivenny toistensa päälle ettei hukkuis ulosteisiinsa jne. Lukekaa B2 ulkomaat
« Viimeksi muokattu: 03.04.07 - klo:13:11 kirjoittanut Eifersucht »

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #12 : 03.04.07 - klo:12:10 »
Ja iloiset uutiset, vikat tunnit oli peruttu  ;D
Ps. kaverit tietää ainaki du hastin ja amerikan. Ja useat mein teilin

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
« Vastaus #13 : 03.04.07 - klo:14:16 »
Amerika. Ei sekään positiivisessa mielessä tosin.
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #14 : 03.04.07 - klo:14:31 »
Lainaus
Mie oon ollu tällä foorumilla nyt varmaan yli tunnin ja nyt vasta huomasin, että tänne on tullu ostetaan-/myydään-/vaihdetaan-osio! Ahaa, jotain uutta. Mistäs SchwarzeFee tuli mieleen tuollainen uudistus?!
Ajattelin vain että jos joku haluaa myydä/ostaa rammstein kamojaan, niin voi tänne pistää myyntiin :).