Vähiten tää juttu mulle kuuluu kun oon ollu täällä niin vähän aikaakin, mutta... Entä jos heppu on tehny parannuksen käytöksessään 2 vuoden aikana?

Uus mahis, heei? Vai oliko se tosiaan niin jumalaton neula persauksessa, ettei moista voisi edes kuvitella?
Ja paremman elämän hankkimisehdotuksista en sano mitään, paitsi että niin ei tosiaan pitäisi muille sanoa. (Tai no, sanon kuitenkin.
Esimerkki: jonkun mielestä mun pitäis hankkia elämä sen sijaan, että fanittaisin bändejä ja ravaisin keikoilla harva se päivä. Vaikka toi harrastus viekin kaikki mun rahat, niin mulle tällainen toiminta tuo suunnatonta iloa, siinä on siis elämää ihan vaikka muille jakais. Sama homma niiden kohdalla joiden elämään tuo sisältöä pienoismallien rakentaminen, keilaus tai vaikkapa tietokonepelit. Koko juttu on kiinni siitä mistä kukin tykkää ja
miten itse ymmärtää muiden mieltymyksiä. Menipä filosofiseksi. Tosta vois jatkaa vaikka kuin pitkälle, mutta en oleta että kiinnostus on katossa, niin kuittaan ennen kuin on liian myöhäistä.)